Max (HBO Nordic/Max)

Mikähän juttu toi uutinen on. S06E05 jaksosta siinä puhutaan, mutta eikö alkava kausi ole 7.?
Näin on. Tuo tapaus oli tosiaan viime vuonna. Jakso oli HBO Nordicissa jostakin aamukuudesta klo 12 asti päivällä.

Seurasin keskustelua redditin freefolk palstalla, ja joku ruottalainen screengrabbasi jakson talteen ja laittoi nettiin jakoon heti su aamulla
 
Viimeksi muokattu:
Viihteelle on ihan omat erilliset omat tunnarit, eivät ole samat kuin Omille Sivuille sun muualle päästävät Telia-tunnukset.

Joo, vaan kun Telia TV -appissa alan näitä tunnuksia luoda, niin ohjataan vain nettisivuille ostamaan Telia TV (joka mulla siis jo on).
 
Joo, vaan kun Telia TV -appissa alan näitä tunnuksia luoda, niin ohjataan vain nettisivuille ostamaan Telia TV (joka mulla siis jo on).

Onko sulla nimenomaan Telia TV mobiilipalvelu, eli omilla sivuilla näkyy palveluissa Telia TV Sovellus? Jos sulla on jo ko. palvelu käytössäsi, sulla pitäisi olla myös tunnukset olemassa. Ne varmaan löytyvät jostain vahvareista mitä olet aikanaan saanut. Käyttäjätunnus näkyy ainakin itsella omilla sivuilla Telia TV Sovelluksen tiedoissa. Uudet tunnukset = uusi rekisteröityminen, joten siksi se ohjaa rekisteröitymissivulle.
 
Facebookissa leviää joku HBO Nordic mainos, missä sanotaan, että seiska kauden ensimmäinen jakso olisi katsottavissa klo 04 yöllä samaan aikaan, kun se rullaa jenkeissä telkkarista. :tup:
Näinhän se on tainnut olla jo pari vuotta. Itse varmuuden vuoks katson Cmorelta kun sieltä se tulee pomminvarmasti simultaanina eikä tarvitse jännätä joko jakso on lisätty ja toimiiko palvelu.
 
Onko sulla nimenomaan Telia TV mobiilipalvelu, eli omilla sivuilla näkyy palveluissa Telia TV Sovellus? Jos sulla on jo ko. palvelu käytössäsi, sulla pitäisi olla myös tunnukset olemassa. Ne varmaan löytyvät jostain vahvareista mitä olet aikanaan saanut. Käyttäjätunnus näkyy ainakin itsella omilla sivuilla Telia TV Sovelluksen tiedoissa. Uudet tunnukset = uusi rekisteröityminen, joten siksi se ohjaa rekisteröitymissivulle.

Joo, ei ollut tuota mobiilipalvelua. Onnistuin lopulta, jotenkin ilmaisten palvelujen "ostaminen" varmaan hämäsi. Sitten tuo HBO piti vielä tilata sinne mobiilipalveluun erikseen hintaan 0.00€.

Ei näy uusi GoT vielä Telia TV:ssä :-(
 
Miten tässä saa poistettua maksutiedot tai koko tilin?

Asetuksissa peruutat tilauksen. Ne maksutiedot katoaa sieltä tai ainakin ne joutuu uudestaan laittamaan jos myöhemmin aktivoi sen tilauksen. Kokonaan sitä tiliä ei voi poistaa.
 
Miksiköhän Viikingit on poistettu valikoimasta kesän alulla?



EDIT: Muistin väärin, kyseessä ei ollutkaan HBO:n oma sarja. Tästä syystä poistettu.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös ne aina poistu muutamaa kuukautta ennen uuden kauden alkua?
 
Onks jollain muulla ps4-käyttäjällä vähä pirun pienet tekstit muutama päivä sit tulleen päivityksen jälkeen? Tyyliin 1/3 ruudun leveydestä minisubit... kiva päivitys.
 
selaimen kautta on ollut kanssa jo pienet tekstit varmaan vuoden päivät. Alkuun häiritsi ihan järjettömästi, mutta nyt kun no tottunut ja katsoo normi telkasta jotain missä on isot tekstit niin häiritsee hirmuisesti. Kieltämättä esim 1440p ruudulta jos ihan koneella kattoo niin aika pieneksi menevät.
 
Onks jollain muulla ps4-käyttäjällä vähä pirun pienet tekstit muutama päivä sit tulleen päivityksen jälkeen? Tyyliin 1/3 ruudun leveydestä minisubit... kiva päivitys.
Täällä myös sama homma. Muutenkaan tuo HBO kikkare ei ainakaan pleikkari nelosella ole mielestäni kovin toimiva tai lähinnä ominaisuuksiltaa hirveän rajoittunut ja kömpelö.
 
Täällä myös sama homma. Muutenkaan tuo HBO kikkare ei ainakaan pleikkari nelosella ole mielestäni kovin toimiva tai lähinnä ominaisuuksiltaa hirveän rajoittunut ja kömpelö.

Ei ole tosiaankaan hyvä käyttöliittymä, jos ei ollut edellinenkään. Tekstit tosiaan pienentyivät, itse kyllä näen (50" telkkarista) mutta voin kuvitella että vähänkään huonompinäköisellä tekee tiukkaa. Tässä uudessa versiossa ei sitten toimi enää TV:n kaukosäätimen pause, kelaus eikä stop joten sen suhteen iso takapakki.
 
Eikös ne aina poistu muutamaa kuukautta ennen uuden kauden alkua?
Kyllä. Opin tämän kantapään kautta. Oli sarja kesken juuri ennen edellisen tuotantokauden alkua ja katosi ihan yllättäen. Teki kyllä lopettaa tilaus, kun piti joka tapauksessa latailla jaksot ihan muualta.
 
40" pikkasen tuskaa nuo tekstit 4-5 metrin päästä sohvalta katottuna... Onks tuolla joku oletus, että kaikilla >60" screeni.
 
40" pikkasen tuskaa nuo tekstit 4-5 metrin päästä sohvalta katottuna... Onks tuolla joku oletus, että kaikilla >60" screeni.
Ilmeisesti on. Olen myös joiden PS4 pelien kanssa todennut että jos tekstistä pitää saada selvää niin tarvii huomattavasti nykyistä isomman television. Eli ilmeisesti suuressa maailmassa kaikilla on se jättiruutu.
 
40" pikkasen tuskaa nuo tekstit 4-5 metrin päästä sohvalta katottuna... Onks tuolla joku oletus, että kaikilla >60" screeni.
Säädettävä tekstin koko olisi kyllä hyvä ominaisuus. Pitää kyllä ihmetellä tuota katseluetäisyyttä. Tuohan näyttää jokseenkin samalta kuin katselisi kännykän näyttöä käsivarren mitan päästä. Meillä on 90" kangas ja katseluetäisyys 3m ja tekisi kyllä mieli vielä vähän isompaa kangasta. :)
 
Nojoo ei oo viittiny turhaan telkkua päivittää ku ei oo hajonnu. 10 vuotta sit ostin 40" full hd Sonyn ekoja fhd-olympialaisia varten :D On vaan älyttömänä telkkarina jotenkin niin nopean tuntuinen ja vaivaton. Mut kai se on päivitettävä kohta.
 
Nojoo ei oo viittiny turhaan telkkua päivittää ku ei oo hajonnu. 10 vuotta sit ostin 40" full hd Sonyn ekoja fhd-olympialaisia varten :D On vaan älyttömänä telkkarina jotenkin niin nopean tuntuinen ja vaivaton. Mut kai se on päivitettävä kohta.
Tai sit vaan rahtaat sen sohvan siihen parin metrin päähän, niin näkee mitä tapahtuu ja tekstitkin saa luettua. ;)
 
Jaahas ovat "päivittäneet" samsungin smart tv appin. Ei jumalavita et riksuu ja raksuu verisuonet päässä. Toi on ollut ainoa sovellus mikä toimii edes jotenkin tekstien osalta eli oli harmaalla pohjalla ja pystyi jotenkin tuskattomasti kelailee eteen ja taakse ja hyvänä päivänä vielä toimikin jotenkin. No nyt on otettu harmaat pohjat pois. Kelaukset toimii tyylillä 25sek eteen tai taakse, odota 10sek että pääset 25 sekunttia johonkin suuntaan odottamaan seuraavaa 10 sekuntista. Sitten tälläinen toiminto kuin haluatko jatkaa katselua vai aloittaa alusta on otettu pois. Jos nyt sitten on katsonut sen jakson kertaalleen niin totta kai se jatkaa siitä 20 sekunttia ennen loppua ja pääset seuraamaan lopputekstejä. JA sehän nyt sitten on aivan arpapeliä josko se suostuu aloittamaan sen alusta vai seuraatko niitä lopputekstejä sitten.

vertasin "näitä" koodareita laumaan koe-eläin simpansseja joilta on poistettu aivot mutta tulin katuma päälle ja kumitin tuon pois kun totesin että nekin luultavasti osaisivat vain paremmin ja en halunnut halveksua tässä asiassa viattomia luonto kappaleita. Tainneet todeta et toimii liian hyvin ja rampauttanut siinä pelossa ohjelmiston kun pelkäävät että duunit loppuis.

Taitaa olla viimonen kuukausi hpön asiakkaana. :)
 
Olen kans ihmetellyt että miten näissä (muissakin kuin hbo) palveluissa joissa se itse sovellus on suuressa osassa sorrutaan tälläisiin käyttötuntumaa raiskaaviin virityksiin. Eikö kellään siellä pärähtänyt päähän että tämähän on aivan paska käyttää. Itse ainakin irtisanon tuon heti kun twin peaks on loppu.
 
En tiiä tuskin se on HBO;n etujen mukaista jos ohjelmistot kusee ja maksavat asiakkaat sitten äänestävät jaloillaan. Onhan noita muitakin juu ja ruutu+ tais olla aivan yhtä hirveä kokemus ellei pahempikin joskus kun se lanseerattiin.

Aattelin et oilisi katellut nuo game of thronesit uuden kauden ja twin peaksit ja sopranosin (kun sitä koskaan silloin ehtinyt kattelee) mut taitaa jäädä tosiaan kattelemati. Jos ei nyt tuu sitten quick fixiä ja vähän v**** nopeesti tohon softaan (ei varmaan kannata pidätellä hengitystä?). Tai sitten kattelen miten noi muut alustat saa tonne sohvalle siirrettyy langattomasti ja miten ne toimii tuolla, mutten maksa sitten enää killinkiäkään siitä.

Noh, mutta tällänen +40v mies kun ottaa kunnon itkupotku raivarit näin perjantai-illan kunniaksi niin sehän vain puhdistaa ilmaa ja voimme taas käydä yhdessä hbon kanssa seuraavaan kuukauteen kiukuttelematta. :facepalm:
 
Jaahas ovat "päivittäneet" samsungin smart tv appin. Ei jumalavita et riksuu ja raksuu verisuonet päässä. Toi on ollut ainoa sovellus mikä toimii edes jotenkin tekstien osalta eli oli harmaalla pohjalla ja pystyi jotenkin tuskattomasti kelailee eteen ja taakse ja hyvänä päivänä vielä toimikin jotenkin. No nyt on otettu harmaat pohjat pois. Kelaukset toimii tyylillä 25sek eteen tai taakse, odota 10sek että pääset 25 sekunttia johonkin suuntaan odottamaan seuraavaa 10 sekuntista. Sitten tälläinen toiminto kuin haluatko jatkaa katselua vai aloittaa alusta on otettu pois. Jos nyt sitten on katsonut sen jakson kertaalleen niin totta kai se jatkaa siitä 20 sekunttia ennen loppua ja pääset seuraamaan lopputekstejä. JA sehän nyt sitten on aivan arpapeliä josko se suostuu aloittamaan sen alusta vai seuraatko niitä lopputekstejä sitten.

vertasin "näitä" koodareita laumaan koe-eläin simpansseja joilta on poistettu aivot mutta tulin katuma päälle ja kumitin tuon pois kun totesin että nekin luultavasti osaisivat vain paremmin ja en halunnut halveksua tässä asiassa viattomia luonto kappaleita. Tainneet todeta et toimii liian hyvin ja rampauttanut siinä pelossa ohjelmiston kun pelkäävät että duunit loppuis.

Taitaa olla viimonen kuukausi hpön asiakkaana. :)

Tähän lisää vielä se ettei voi laittaa suosikkeja edes sarjatasolla talteen saati sitten yksittäisiä jaksoja joita haluaisi katsella vaan ne pitää kaivaa aina sarjalistasta.
 
Laatu on kyllä taas ihan paskaa Apple TV:n kautta. En tiedä resoluutiosta mutta bitrate ainakin on melko naurettava, näkyi härkisti etenkin GOTin pimeissä yötaisteluissa. Pitäisi varmaan kokeilla Chromecastin kautta tms. jos saisi siedettävää laatua.
 
Laatu on kyllä taas ihan paskaa Apple TV:n kautta. En tiedä resoluutiosta mutta bitrate ainakin on melko naurettava, näkyi härkisti etenkin GOTin pimeissä yötaisteluissa. Pitäisi varmaan kokeilla Chromecastin kautta tms. jos saisi siedettävää laatua.

Ei saa millään ilveellä HBO:lta siedettävää laatua, ikävä kyllä. Amazonista pitää ostaa kausien suoratoisto-oikeus, jos haluaa järkevällä laadulla katsoa.
 
Kiitos viestistäsi.



Ikävä kuulla että palvelumme käytössä on koitunut ongelmia.



Onko tämä päivitys tapahtunut ihan lähipäivinä?



Olemme nimittäin saaneet tietoa siitä että joitakin Samsungin Smart Televisioita jostain syystä on päivitetty takaisin vanhaan sovellukseen. Selvitämme parhaillaan yhteistyössä Samsungin kanssa miksi näin on tapahtunut ja yritämme selvittää asiaa.



Voisin lähettää sinunkin tiedot eteenpäin tekniikalle, tällöin tarvitsen kuitenkin vielä hieman lisätietoja tapauksesta:

- Television mallikoodi

- Television sarjanumero

- Television ohjelmistoversio

- HBO sovelluksen versio



Pahoittelen aiheutunutta harmia.



Oikein mukavaa päivänjatkoa!



Pyrimme aina parantamaan palveluamme, tämän takia olisimme kiitollisia jos voisitte täyttää lyhyen kyselyn liityen yhteydenottoanne HBO Nordicin kanssa.

Linkki kyselyyn:



Ystävällisin terveisin,

Cosmo

HBO Nordicin Asiakaspalvelu  Â

puh. 0800 915 765 Â

asiakaspalvelu@hbonordic.com







Â
Tulihan hoopolta vastaus nopeasti, ei se meidän vika ollut, se oli samsung. :)

Voihan se tietysti näinkin olla kuin antavat ymmärtää.

Jos jotain kiinnostaa niin voin lyödä vasstauksen tuohon, siis jos ei ole kielletty foorumin säännöissä ja niin pois päin?
 
Viimeksi muokattu:
Antaa tulla vain, itselläkin samsungin töllö, eikä ainakaan vielä ole päivittänyt tuota sovellusta :D
 
Tuntuu vika olevan aina jossain muualla kuon hbo:n palvelussa, jos heiltä asiaa kysyy. Samaan aikaan kaikkien muiden palvelut toimii ilman ongelmia.
 
Tuntuu vika olevan aina jossain muualla kuon hbo:n palvelussa, jos heiltä asiaa kysyy. Samaan aikaan kaikkien muiden palvelut toimii ilman ongelmia.
No jaa, eivät ne muut ole paljon parempia. Netflix on vähiten huono, mutta on sielläkin puutteensa ja ongelmansa vähän alustasta riippuen. Viaplay on about samaa kamaa HBO:n kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Jokaisessa striimipalvelussa on umpisurkeat tekstitykset. Ainakin luultavasti koska niitä ei ikinä ehdi tai näe lukea. Pitää sarjat katsoa ilman tekstityksiä tai odottaa milloin laatu on samaa kuin telkkarin puolella. Ilman tilaajien määrän romahtamista se ei ikinä tapahdu.
 
No jaa, eivät ne muut ole paljon parempia. Netflix on vähiten huono, mutta on sielläkin puutteensa ja ongelmansa vähän alustasta riippuen. Viaplay on about kamaa HBO:n kanssa.
No kyllä ne vaan on. Tähän asti niitä on voinut käyttää jokapäivä, toisin kuin HBO joko toimi itsellä välillä vain parittomina päivinä. Asiakaspalvelun mielestä vika oli minun. Mihinkään muuhun palveluun ei tarvitse kirjautua kokoajan uudelleen, vaikka tiedot pitäisi olla muistissa. Asiakaspalvelun mielestä minun olisi pitänyt ottaa pleikkarin automaattiset järjestelmäpäivitykset pois päältä.

Mikään noista ei toki ole täydellinen, mutta HBO on jokatapauksessa kasa paskaa. Kunhan Game of thronesin viimeisin kausi on taas kokonaan ulkona, niin joutuu taas kuukaudeksi tuon ottaa.
 
No kyllä ne vaan on. Tähän asti niitä on voinut käyttää jokapäivä, toisin kuin HBO joko toimi itsellä välillä vain parittomina päivinä. Asiakaspalvelun mielestä vika oli minun. Mihinkään muuhun palveluun ei tarvitse kirjautua kokoajan uudelleen, vaikka tiedot pitäisi olla muistissa. Asiakaspalvelun mielestä minun olisi pitänyt ottaa pleikkarin automaattiset järjestelmäpäivitykset pois päältä.

Mikään noista ei toki ole täydellinen, mutta HBO on jokatapauksessa kasa paskaa. Kunhan Game of thronesin viimeisin kausi on taas kokonaan ulkona, niin joutuu taas kuukaudeksi tuon ottaa.
En tiedä pleikkariversiosta, mutta ei minulla ainakaan ole Android-laitteissa mitään muuta vikaa HBO:n kanssa kuin kökkö käyttöliittymä. Tosin sovellus pitää satunnaisesti käynnistää uudestaan, kun se ei aina mukamas saa yhteyttä palvelimeen, vaikka muu nettiliikenne toimiikin normaalisti, mutta se nyt ei vie kuin pari sekuntia olettaen että päätelaite toimii muuten normaalisti. Veikkaan että asiakaspalvelusta saamasi kommentti on ainakin osittain aiheellinen, eli kyse voi olla jostakin määrittelemättömästä asiakaspään ongelmasta (verkkoyhteyden toiminta, vpn, oma dns, liikaa foorumin asiantuntijoiden suosittelemia tuunauksia palomuurissa tms). Vika voi olla myös siinä pleikkarin clientissa (jos vika koskee kaikkia), mutta se taas ei ole välttämättä kokonaan HBO:n käsialaa, vaikka toki ovatkin vastuussa siitä että se tulee hoidettua kuntoon.

Viaplayn kanssa on vähän sama juttu, eli lähinnä käyttöliittymän ongelmat ja puutteet tökkivät muutamien satunnaisten tahmailujen lisäksi ohjelman toistoa aloitettaessa.

Netflix toimii kaikkein luotettavimmin eri alustoilla ja se on tosiaan mielestäni vähiten huono, mutta sielläkin ovat paskoneet käyttöliittymää vuosien varrella eri tavoin ja mm. ohjelmien arviointi ja annettujen arvioiden perustella tapahtuva suosittelualgoritmi toimii nykyään ihan päin peppua.

Näiden ongelmien laajuus ja kokemukset riippuvat kuitenkin monin paikoin käytetystä päätelaitteesta ja sen käyttöjärjestelmästä. Android on omien kokemusten mukaan parhaiten tuettu (PC:n webbiliittymän lisäksi), mutta ei se ole aina niin yksinkertaista, sillä mm. televisioiden kustomoiduissa käyttöliittymissä kokemus on välillä hyvinkin poikkeava, vaikka alla olisikin Android-käyttis, puhumattakaan muista alustoista.
 
Alkaahan tuo töllö olemaan vanhakin, 2012 ton ostin mutta kun edelleen toimii niin sillä mennään ( samsung ue40es6715uxxe). Smart hubin halus tänään päivittää ja otin sitten hbon softan pois ja asentelin uudestaan mutta sama kökkö sieltä tuli. versio numero 1.510. 2016/11/10 koko 5.42mb.

Mietin tuossa et onko oikeasti vanha versio vai mikä mättää. Nyt täytyy kyllä sanoo etten ymmärrä mitään tosta smart tv systeemistä et miten toteutettu. Onko tuo joku samsungin oma sydeemi vai android pohjainen vai miten nuo vörkkii..?

meneeköhän jo vähän ot.
 
Kunhan Game of thronesin viimeisin kausi on taas kokonaan ulkona, niin joutuu taas kuukaudeksi tuon ottaa.
Jos mahd. HBO:ta voisi kokeilla jonkun muun palvelun ohessa. Itsellä kaikki toistoon liittyvät ongelmat loppuivat, kun siirryin katsomaan HBO:ta Sonera/Telia Viihteen osana (eli sinne hankittu lisäpalvelu). Aiemmin mm. ties mitä vikaa, joista mm...


Näiden ongelmien laajuus ja kokemukset riippuvat kuitenkin monin paikoin käytetystä päätelaitteesta ja sen käyttöjärjestelmästä.
Kuten itselläni oli HBO:n oman palvelun kanssa aivan liian pienet tekstitykset Samsungin tableteissa (kaksi eri mallia, ja Murossa jollain muullakin oli sama ongelma, eli Samsung+HBO=mikrotekstit), Chromecastin kautta töllössä olivat onneksi ok.

Sitten oli se kuuluisampi, useampaa muutakin kiusannut "äänet-monona" -ongelma, joka sekin oli HBO:n mielestä jos ei käyttäjän vika, niin käyttäjätilin vika. Olisi pitänyt tehdä uusi tili. Mutta vaihdoin sitten koko palveluntarjoajaa, kun oli muutenkin Telia Viihde käytössä, niin sen kautta HBO:n kanssa ongelmat loppuivat. Ei pätki. On aina ollut tavoitettavissa eli päässyt katsomaan uudet suositut jaksot kun haluaa. Käyttöliittymä Androidilla käskyttäessä on aivan yhtä surkea kuin se muistaakseni HBO:llakin oli, mutta kyllä tätä kestää sen aikaa, että saan nyt sentään katsottua ne sarjat jotka kiinnostavat (ei vaan onnistunut HBO:n omalla, liikaa erilaisia ongelmia) ja Game of Thronesin 7. kauden jälkeen, pidän paussia.

Varmaan HBO Nordicin palvelu on parantunut vuoden aikana, ainakin en ole enää kuullut tuosta järkyttävästä mono-äänet -ongelmasta, joten voi olla että jos ilmaiseksi kokeilun saa, kokeilen tulevan paussin jälkeen palvelua HBO:n itsensä kautta suoraan. Mutta tässä Telia/HBO:lla mennään nyt tyytyväisenä kunnes kaikki aiotut sarjat on katsottu ("harmittavasti" on tullu matkan varrella uusia suosituksia koko ajan). Mitään niitä ongelmia mitä HBO Nordicin omassa systeemissä oli, ei ole ollut kun olen palvelun hankkinut toisen oheen.

Telia Viihteestä sen verran, että muutenhan se on aika syvältä kun vertaa Elisan vastaavaan. Vähän sama ero kuin Netflixillä (tässä tapauksessa siis Elisa) on muihin verrattuna. Eli en missään nimessä suosittele niinkään Telia Viihdettä, vaan sitä, että jos on ongelmia HBO:n kanssa, ja on mahdollista kokeilla HBO:ta jonkun muun palvelun kautta, niin kannattaa kokeilla ainakin. Ihan kaikki samat sarjat/leffat sieltä HBO:sta on kuin suoraan heidän "palvelunsa" kautta. Itsellä Telia Viihde liityy ihan nettiyhteys-sopparin kanssa sorvailuun.


Netflix toimii kaikkein luotettavimmin eri alustoilla ja se on tosiaan mielestäni vähiten huono, mutta sielläkin ovat paskoneet käyttöliittymää vuosien varrella eri tavoin ja mm. ohjelmien arviointi ja annettujen arvioiden perustella tapahtuva suosittelualgoritmi toimii nykyään ihan päin peppua.
Näin juuri. Huonojen jälkeen useasti toivoisi, että olisipa palvelu edes Netflixin luokkaa. Jotain kertoo palvelujen huonosta laadusta.:grumpy:

Ihmetyttää, että miksei käyttäjäkokemukseen panosteta enempää? Luulisi että yritettäessä taistella esim. Netflixin hallisevaa asemaa vastaan, ajateltaisiin että palvelun käytettävyydelläkin on merkitystä?

Esim. itselle kokemukseni HBO Nordicista suoraan heidän kautta, oli jäätävän huono.:facepalm: Ei tee mieli palata, vaikka kokeilen kk ehkä joskus kunhan ilmaiseksi saa. Tähän huonoon makuun tosin liittyy pitkä viestien vaihto HBO Nordicin aivottoman aspan kanssa, jonne vasta pitkien perustelujen ja heidän purkitettujen copypaste-vastausten alas ampumisen jälkeen, pääsi vihdon viestittelemään teknisistä asioista edes vähän perillä olevan henkilön kanssa. Mutta palvelusta jäi erittäin paha maku. En tilaisi edes toisen palvelun kautta, ellei tarjonnassa olisi haluamaani katsottavaa. Voi vain kuvitella miten on esim. sellaisten käyttäjien kanssa, jotka eivät kykene etsimään ratkaisuja itse, vaan uskoo kaiken sen perusteettoman läpän mitä HBO:n aspa tyrkyttää.


Itse en käytä yleensä millään laitteella näitä eri palveluita (Videot, musiikki) kuin Androidin kautta, joko suoraan laitteessa (esim. Spotify kännyssä) tai sitten Chromecastin kautta töllöön. Itsellä ei ole mikään maailman mullistavin Philipsin töllö/malli, joten ehkä siksi esim. sen Netflix softa on aivan järkyttävä. Ja kun jonkun telkun softien päivitysten kanssa Netflix päivittyi, niin mukaan tuli mm. se ettei tunnukset jää enää muistiin.:facepalm: Kun on käytössä ns. vahvat salasanat jopa Netflixissä, niin ei hemmetti niitä jaksa näpytellä, varsinkin kun roskasofta ei anna katsoa kirjoitettua salasanaa selväkielisenä, jotta mahd. typo selviäisi ennen kuin taas pitää aloittaa alusta.:beye: Spotify oli edes jotenkin käytettävissä muistaakseni, mutta Youtube ja oliko se (en jaksa tätä kirjoittaessa tarkistaa) Viaplay vai mikä oli jotain niin käsittämätöntä sotkua, että ei ihme etten enää koskaan käytä TV:n "smart" ohjelmia, vaan mieluummin Android-ohjelmaa ja Chromecastia. Oma kokemus siis on että paras on käyttää Android-laitteen ohjaamana kun haluan katsoa telkussa.:geek: Tosin eri laitteista, esim. PS4:llä, tai lukuisilla erilaisilla hienoilla telkuilla, käyttökokemus on lähes olematonta.

Siskolla taas oli joku kihlattunsa valitsema perhanan hyvä TV, oliko Sonyn joku "mulle liian kallis malli", niin aivan ihme ongelmia oli töllön omien ohjelmien kanssa silläkin. Että ei antanut kuvaa, että järkyttävä hinta olisi appsien laadun tae.


Pitkän vuodatuksen jälkeen se kysymys.:rofl: Onko jollain kokemusta, että jossain laitteen oma softa olisi parempi kuin kaikille (suurinpiirtein) saatavilla olevassa Android-ohjelmassa? Sisältääkö jonkun laitteen softa vaikka Android-softasta puuttuvia toimintoja, esim. vaikka HBO:n kanssa Netflixin tapainen "Oma lista"? Ei taida olla mahdollista, jos ei edes APIssa ole mahdollisuutta (vai voisiko softa itse tarjoa sellaisen?)?

(Pahoittelut pitkästä ajatusvirrasta. Tätä se HBO:n muisteleminen aiheuttaa:sori:)
 
Viimeksi muokattu:
Mainitaan nyt vielä että androidilla toimi välillä vain joka toinen päivä, vaikka toiminta muuten olikin suht sulavaa. Käyttöliittymä nyt on mitä on. PS3 piti rekisteröidä tasaisin väiliajoin uudelleen, toki aina herjasi että on jo rekisteröity että poistappa laite listalta. Käyttöliittymä pleikkarilla helvetin kömpelö ja hidas.
 
Itse olen katsonut selaimella pelkästään HBO:n palvelua, jo Ps4 apsi oli aika karsea mitä testasin. Selaimellakin on toistuvia ongelmia mm ääni jatkaa pyörimistä mutta video ei, mutta keskimäärin toimii nyt ainakin kelvollisesti. Hbo:lla on vaan niin älyttömän hyvä tämä sarjavalikoima omaan makuuni sopien joten ei Netflix ole oikein enää vaihtoehto.
 
Eihän niiden tarvitse olla toisiaan poissulkevia. Voi olla molemmat. ;)
Näin se juuri menee. Siinä määrin ovat onnistuneet jakamaan sisältöä eri palveluiden kesken, että meilläkin on tällä hetkellä kolme tilausta (Netflix, HBO ja Viaplay). Viaplayssä on itselläni katselussa pari vanhempaa sarjaa ja muksuilla muutamat lastenohjelmat. HBO:lla on tarjolla Game of Thronesin uusi kausi ja pari muuta vanhempaa sarjaa. Netflix ei tarjoa minulle tällä hetkellä juuri mitään, mutta vaimolla on siellä menossa useampikin sarja ja on siellä jotain muksuillekin.

Ei ole tarkoitus pitää näitä kaikkia jatkuvassa tilauksessa, mutta sen verran marinaa tulee aina kun jonkun tilauksen lopettaa, että ihan hyvin ovat kaikki perheenjäsenet koukuttuneet. :D
 
Viimeksi muokattu:
HBO:lla oli muutama katsottava klassikko mutta täytyy sanoa että lähtee hiuksista vittuun bitraten ja surkeiden asiakasohjelmien takia heti kun GOT loppuu :tdown:
 
Itsellä myös HBO, Netflix ja Viaplay tilattuna. HBOlta tulee seurattua Got, Power, Ballers, Killjoys, Snowfall, Bosch ja Silicon valley ainakin. Netflixiltä sitten taas leffoja ja sarjoina moniakin... Mm, El Chapo tällä hetkellä :). Viaplay on lähinnä uudempien leffojen bongailua varten, olivat sitten vuokra-, tai ilmaispätkiä. Youtuben movies on myös käytössä vuokra-/ostoleffoihin.
 
Tukea taitaa enemmänkin olla karsittu, koska omassa OnePlus kakkosessa ei enää hbon sovelluksella saa lainkaan toimimaan hbota...
 
Eilen katsoin OP3:sella Silicon Valleyta. Mikäköhän kakkosessa rajoittaa?
 
Tukea taitaa enemmänkin olla karsittu, koska omassa OnePlus kakkosessa ei enää hbon sovelluksella saa lainkaan toimimaan hbota...

Oletko kokeillut poistaa tuota hbo:n sovellusta ja asentaa uudelleen. Ainakin omassa 3:ssa tuo auttoi, kun valitteli "palvelu ei ole saatavilla".
 
Eilen illalla Hbon sovellus ei toiminut ollenkaan (Nokia 5). Päivällä katsoin vielä Gotin uusimman ja illalla Twin Peaksia yritin niin puoli tuntia sai kikkailla että sain videon auki. Ensimmäiset 10min toisto pätki, sitte normalisoitui.
 
Itsellä ilmoittaa joka kerta kun yrittää videota toistaa, että sisältö ei saatavilla tms. Sovelluksen olen poistanut useita kertoja ja laittanut uudestaan, mutta sama virsi aina vaan...
 
Eilen päivitty versioon 3.jotain ja toimi taas hienosti. No tänään kiukutellut epämääräisestä ongelmasta ja ei voi näyttää mitään. En taida jaksaa enää edes valittaa, kun heidän päässä mitään vikaa kuitenkaan ole.

Jaa nyt taas toimii netti selaimessa, muttei töllöllä. Ei vaan jaksa.
 
Ei hyvä vittu miten paska voi olla tämänkin "palvelun" laatu. 24 meganen netti ja reso hyppii 240-720p:n välillä sillon kun sattuu toimimaan. Mitään muita kaistaa vieviä laitteita ei samassa verkossa ole. Luulis tuon nyt ChromeCastilla toimivan kun toimii kaikki muutkin suoratoistosovellukset. GoT:ta katsellessa katkesi toisto 30 kertaa yhden jakson aikana. Ei hyvää päivää.

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 369
Viestejä
4 505 775
Jäsenet
74 387
Uusin jäsen
Sikkuraatti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom