Ostetaan MATX, ATX Emolevy / setti

Tuote: MATX tai ATX emolevyjä

Hinta:
Tarjoa omaasi ja mennään sitten siitä!

Muuta huomioitavaa:
Eli ostetaan ATX ja MATX emolevyjä yksinään tai sitten jonkinlaisena settinä. Pitäisi olla vähintään ddr4 teknologialla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): PKS
Toimitustapa: Voin noutaa ja jos palautteet ok, niin postitus voi onnistua.

Maksutapa: Mobilepay tai käteinen.

Viimeksi muokattu:
NNNnnooo... tää ehkä rajalla, mutta ehdotetaan jos vaikka näpertelyinto herää.
(itte olen sitä jo useampaan koppaan sovitellu ja pyöritelly sillä sitä sun tätä, mutta kopat on aina hetken päästä menny tarvitseville)

Koivukylässä ois yks 3rd Gen i3:sella varustettu Dellin emo+prossu combo, ja sille poweri.
Tälle kun ei ole Dellin koppaa, niin pakkaa valittamaan käynnistyksessä puuttuvista Dellin custom virtanapista ja koppatuulettimista. Eli pitää painaa F1 jatkaakseen.
Emosta löytyy silti normaalit etupaneelipinnit, joihin saa standardin kopan virtanapin kiinni jne... mutta ei kelpaa perkeleelle se... pitää olla oma kiinni vaikka ei käyttäs (tai sitten joku kikkajumpperi)

Muuten toimii. Olikohan OptiPlex 3010 koneen setti.

Minulla saattaa olla Dellin koppatuulettimia irrallisina (lyhyet roikat tosin) ja ehkä tuo virtaliitin jossain johtolaatikossa. En vain omiin kasailuihin ole jaksanu kaivella kun se F1:sen painaminen ei ole paljoa haitannu.

cd53b3a4-d0b9-4be2-9c60-0c0b66d5c4bf.jpg

Tässä olisi kanssa nikkaroijlle mediakoneeksi/nassiksi matx kokoonpano Tampereelta 4 gen intel i5 1600mhz ddr3 4x4gb
mukaan atx virtalähteelle adapteri

20250126_114823.jpg

20250126_115319.jpg

20250126_115440.jpg

Kiitokset vastauksista, mutta ei ehkä näin vanhalla raudalle tarvetta. Päivitän ilmon vielä.

Mulla on tuossa myynnissä B550-PLUS jos haluut vilkasta profiilista ilmotusta 👍

Moro!

Löytyy seuraava setti kirkkonummelta

I7-10700
Corsair vengeance ddr4 3200mhz cl16 32gb
Lenovo pakettipelikoneen emo.

Löytyy myös 240mm aio, läjä tuulettimia ja pari lasi kyljellistä koppaa!

Statistiikka

Viestiketjuista
271 186
Jäsenet
76 736
Uusin jäsen
aao62

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom