Myyty Marvel’s Spider-Man Remastered *PC -Steam

Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
Myytävä tuote: Marvel’s Spider-Man Remastered on Steam
Hinta: 34e tai vaihdossa Call of duty MW II (uusi versio).
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tuli tietokoneen mukana
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Toimivuustakuu
Muuta huomioitavaa:


Koodi lunastettavissa geforce experiencestä ja voimme aktivoida minun koneeltani pelin

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku
Toimitustapa: Sähköinen koodi. Nouto paikanpäältä tai aktivoidaan etäyhteyden välityksellä
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobiilimaksu


Kuva:
1663766471695.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
30e voin maksaa.
Ei päästy Sikakissan kanssa kauppoihin:
Jostakin syystä koodi ei toiminutkaan hänen koneellaan. Minun koneelta kokeiltiin -> Nyt se on sitten minun koneen GeForce experiensessä ja odottaa steamiin lunastusta.

Eli peli edelleen tarjolla, mutta aktivoitava koneeni kautta, esimerkiksi vaikkapa teamviewer etäyhteyden välityksellä. Et siis tarvitse mitään tiettyä näytönohjainta että peli saadaan lunastettua
1663866341902.png
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Ei päästy Sikakissan kanssa kauppoihin:
Jostakin syystä koodi ei toiminutkaan hänen koneellaan. Minun koneelta kokeiltiin -> Nyt se on sitten minun koneen GeForce experiensessä ja odottaa steamiin lunastusta.

Eli peli edelleen tarjolla, mutta aktivoitava koneeni kautta, esimerkiksi vaikkapa teamviewer etäyhteyden välityksellä. Et siis tarvitse mitään tiettyä näytönohjainta että peli saadaan lunastettua
Käsittääkseni toi vaatii RTX 3000 sarjalaisen toimiaakseen.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
Käsittääkseni toi vaatii RTX 3000 sarjalaisen toimiaakseen.
Juu, ihan totta. Oli aloituspostauksessa tuostakin maininta, mutta editoin pois, kun ei ole enää väliä. Itsellä on tosiaan 3080ti ja sillä onnistuu lunastus
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 195
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom