Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:20 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Yep25e sis pk.
Löytyyonko jo myyty?
Kyllä löytyyOnko tämä vielä saatavilla? Voin ostaa.
Laitoin yvKyllä löytyy
LöytyyJos vieläkin löytyy niin 25 e sis kulut ostan.
Löytyy vielä muutama kplJos näitä vieläkin löytyy, niin ostaisin yhden itsekin.
Hienoa, laittaisitko minulle YV:llä yhteys/maksutiedot (MobilePay), niin tehdään kaupatLöytyy vielä muutama kpl
Martela Logic RH 300 - Toimistotuoli - Työtuoli... laita viesti tätä kauttaHienoa, laittaisitko minulle YV:llä yhteys/maksutiedot (MobilePay), niin tehdään kaupat
YvJos löytyy vielä niin ostaisin yhden kappaleen.
Hei, jos vielä löytyy niin ostaisin yhden.
Hienoa, tein vasta nyt tänne itselleni käyttäjän, aiemmin lurkkaillut menemään. Ilmeisesti en pysty vielä itse lähettämään yv. Jos voit laittaa mulle yv, nii katsotaan saadaanko sitä kautta yhteystiedot vaihdettua. Kiitos!Löytyy
Martela Logic 400 - Harma, Pöyd.... Laita viestiä tätä kauttaHienoa, tein vasta nyt tänne itselleni käyttäjän, aiemmin lurkkaillut menemään. Ilmeisesti en pysty vielä itse lähettämään yv. Jos voit laittaa mulle yv, nii katsotaan saadaanko sitä kautta yhteystiedot vaihdettua. Kiitos!
OnOnko näitä vielä myytävänä?
OkLaitatko yv:llä maksutiedot.
OnOlisikos noita vieläkin myytävänä?
Hinta on päivitetty25e sis pk. ?
Laitatko yv:llä maksutiedot.
Joo et vielä pystyy sillä " Kauppa-aluetta ja yksityisviestejä voi käyttää uusilla tunniksilla 14 vuorokauden karenssin jälkeen. " Ota yhteyttää tätä kautta: Martela Logic 400 - Harma käsinojilla m.-, KeravaÖö joo, siis ostaisin kyllä yhden pumpun ylläolevalla hinnalla jos saan tiedot maksamista varten. Vai onko systeemissä joku varoaika ennenkuin voi saada yksityisviestejä heti tunnuksen perustamisen jälkeen, vielä ei näy viestejä.
JooVieläkö löytyy? Voisin yhden ostaa jos löytyy.
Laitan viestiä tuolta Torin kautta, kun täällä en vielä pysty.
LöytyyJoko kaikki meni? Yhdelle olis tarvetta jos löytyy.
Enpä pysty minäkään laittamaan yksityisviestiä ja tori ilmoituskin vissiin on poistettu.
Muutama löytyyVieläkö löytyy?
Onnistuu, laita yvIrtoisiko tuolla 25e sis kulut.
Pakko oli muuten tarkentaa vielä oliko tässä kaasupumpusta kyse? Kun ei tuossa ekassa viestissä enää ollut mitään tietoja?
Kuva ainakin siellä ooEi toimi tuo linkki.