Maplestory 2

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Liekö tämä peli paljoa esittelyjä kaipaa? On nimittäin yksi tunnetuimmista grindipeleistä. Joka tapauksessa, 4.10.2018 julkaistiin Maplestory 2, joka on tällä kertaa 3D:nä kuvattu.

No, millainen tää kakkosversio on? MMORPG sosiaalisilla elementeillä, voit mm. hallita ja sisustaa omaa taloasi, käydä kauppaa muiden kanssa Black Marketissa, mörpeistä tuttuun tapaan siivota luolastoja yksin tai tuttujen/tuntemattomien kanssa, kesyttää eläimiä, musisoida ja paljon muuta.

Peli ei ole äärettömän P2W, pelissä on blue meret/red meret - rahayksikkö jota on kyllä ostettavissa oikealla rahalla, mutta käsittää lähinnä kosmeettisia outfittejä yms.

Pelin max level on tällä hetkellä 60, ja prestige rank max 100. Peruslevun saavuttaa nopeasti lv60, mutta prestigen keräykseen menee aikaa.

Maplessa on myös päivittäin vaihtuvat daily missionit + joka päivä on joku tietty teema, millä tienaa expaa paremmin yms.

Peli on saatavilla ilmaiseksi Steamillä ja Europen servut löytyy.

MapleStory 2 on Steam

Allekirjoittanut on täysin koukuttunut ja alle viikossa pelikellossa jo 45 tuntia ja yksi max level hahmo.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Tämähän on vieläpä veteraanitekijöiltä ja ensimmäinen Maplestory julkaistiin 2003, joten peli ei ole mikään amatöörien tekemä pieni indie grindaus pökäle.
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
34
Itse törmäsin tähän peliin Twitchissä ja viikonlopun aikana tuli pelattu n. 14 tuntia. En ollut ikinä edes kuullut koko pelistä, mutta kun testasin niin "koukkuunhan" sitä tuli jäätyä. Tällä hetkellä lvl 46 Knight.

Liikkuminen on vielä hieman hakusessa, kun pitää nuolinäppäimistä toimia. Pikkuhiljaa tosin tämäkin alkaa luonnistua. Erityisen yllättynyt olen questaamisessa suoritettavista dungeon-questeista. Nämä voi suorittaa joko kokonaan yksin tai ryhmässä (niinkuin minä teen). Ainakin toistaiseksi jonotkin ovat olleet todella nopeat kellonajasta riippumatta. Olisinkohan "pahimmillaan" odottanu yhden minuutin ryhmän muodostamista.

Rahaa en ole vielä itse käyttänyt peliin, mutta en ole vielä kokenut sitä edes tarpeelliseksi. Ilmeisesti tuo premium-jäsenyys on ihan ok (n. 5€/kk)? Pitänee sitä harkita ainakin silloin tällöin, jos innostus peliä kohtaan vaan jatkuu.

Twitchissä tulee myös seurailtua itsVero -nimistä streamaajaa.
Hän vastailee ahkerasti katsojien kysymyksiin ja muutamia neuvoja sieltä bongaillut.

Hahmon nimi on Julppux ja saa lisäillä kaveriksi (Europe), jos haluaa.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
66
Itse pelailen PS4 ohjaimella, sopii kyllä hyvin tuohon peliin. Vähän on itsellä vielä tunnustelua että jaksaako kiinnostaa kovin pitkään.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
427
Asentelin kun se julkaistiin stiimissä ja pelailin jonkun aikaa. Ihan kiva pelihän se oli, mutta ei oikein itsellä ottanut tulta alle.
Liian kaoottinen ja tekemistä tungettiin ruudun täydeltä, ettei kerennyt oikein keskittyä mihinkään. Kesken seikkailun pamahtavia joukkotapahtumia joissa tietovisaa ja kaikkea muuta. Hirveä rahastaminen kostuumeilla ja muulla rojulla.

Tuli sellainen ADHD fiilis siitä että mihinkään ei saanut rauhassa tutustua vaan kokoajan joku ikoni tai nappi oli tärisemässä uutta tekemistä.
Ohjaus oli näppäimistöllä hankalaa, mutta sen varmaan oppii jos pelaa.

Varmasti löytyy tykkääjiä, mutta liian vahvaa mulle.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Tällä hetkellä 3 tunnin maintenance menossa, tulossa mm. Halloween - juttuja ja bugifixejä. 17-20 siis servut nurin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
113 tuntia takana, 60 levunen runeblade (3300gs) ja 53 levunen priest (~1800gs) tällä hetkellä työn alla, pari hard dungeonia, erioten fire dragonia, käyty kaatamassa. Kyllä jaksaa koukuttaa, ei oo juuri muita pelejä tullut pelattua.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
8.11. (tai 9.11.) tulossa Chaos-raidit sekä legendary itemit, ja niitä varten aika moni kilta (sekä pelaaja) on nyt grindannut. Alkaa omatkin charrut olla valmiina siihen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Alkaa olla jo haastetta raideissa, ensimmäisessä raidibossissa 600 miljoonaa hitpointsia ja 10man partyna tuo pitäisi piestä alle vartissa. Työtä riittää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 571
Viestejä
4 166 666
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom