MamutVR: HTC Vive Wand magnet stock with butt & cheek, Mamut Skull - Coal

Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
56
15.1.2019 klo 19.09 Lähti tilaukseen MamutVR:n gun rigi, suojukset ohjaimille sekä asehihna. Koko paketille tuli hintaa: 125,71€. Toimitus ilmainen suomeen yli 100USD tilauksiin. Mamut VR webshop

Hankinnan syy:
Gun Rigiä olen kaivannut nopeatempoisiin räiskintöihin (onward, contractors, yms.).

Muutaman kerran ovat seinät saaneet kyytiä ohjaimilta, joten ohjainsuojat ovat halpa sijoitus (vs. uusi ohjain).

Toimitus:
Tilaus oli käsitelty 3h sen jälkeen, kun olin tilauksen tehnyt.

Paketti saapui PostNordin toimesta postilaatikkoon 22.1.2019. Eli toimitusaika n.5pv.

Unboxing:

nimetön.png

Paketista löytyi kaikki mitä pitikin.

Kokoamiseen meni n.45min. Aluksi piti hieman ihmetellä, että mikä osa menee mihinkin.
Hetken tuumaustauon jälkeen kokoaminen oli hyvinkin helppoa. Mukana ohje kapuloiden magneettien kokoamiseen.

Aseen osat, erityisesti kapuloiden magneetit, tuntuvat laadukkailta. Aseen perään tuleva muoviosa oli ainut josta tuli hieman kiinamuovi fiilis. Rungon hiilikuitu on erinomaisen tuntuinen ja laadukas materiaali. Itse aseen runko on hiilikuidun ansiosta hyvin kevyt. Magneetit ja kapuloiden suojat tuovat jonkin verran lisäpainoa. Kun ohjaimet ovat kiinni aseessa, on paino juuri sopiva ja tuntuma hyvä.
nimetön2.png nimetön3.png

Putket liitetään toisiinsa välikappaleilla joiden läpi kierretään ruuvit. Ruuvit pureutuvat hiilikuituun. Tässä kohtaa tuntuu hieman pahalta kun hiilikuitu ritisee, ja säädöt tekeekin mieli saada kerrasta oikein. Itse jouduin muutaman kerran ruuvailemaan ja hakemaan hyvää asentoa, joten muutaman pikkureiän jouduin tekemään uunituoreisiin putkiin. Hyvin ne tuntuvat loppupeleissä kuitenkin kestävän.

Magneetit loksahtavat oikeaan asentoon hienosti. Magneetteja on helppo käyttää, jos toinen käsi on valmiiksi kiinni aseessa. Kun molemmat kädet ovat irti aseesta, magneettien löytäminen tuntuu hieman haastavalta. Sen verran ase pyörii hihnan päässä, että on hyvä kuivaharjoitella ilman laseja, jotta löytää oikean kohdan tiukassa paikassa.

Pelaaminen ja pelikokemus muuttui kertaheitolla. Kahden käden tähtääminen on ensimmäistä kertaa oikeasti helppoa ja mukavaa. Kapuloiden osista tuleva lisäpaino lisää aitouden tuntua. Ase kädessä tunne on todella hyvä, aivan kuin pitelisi oikeaa asetta kädessä. Onwardissa huomasin muutaman aseen kanssa lataamisen hieman haastavaksi, kun latauskäden ohjain otti kiinni aseen rungon liitospaloihin (lähinnä KK:n patruunavyötä laittaessa ammuspesään ja luistin taaksevetämisessä). Pienellä harjoittelulla tämäkin varmasti helpottuu.

Yhteenveto:

+ Nopea toimitus
+ Laadukas tuntuma
+ Kokoaminen helppoa
+ Helppokäyttöiset magneetit
+ Realismin tunne ja tähtäämisen helppous

- Putkien läpi porattavat ruuvit
- Säätäminen mahdollista vain avaamalla ruuveja ja ruuvaamalla uuteen asentoon (tässä voisi olla esim. palloniveliä tms.)
- Molempien käsien ollessa irti aseen vastamagneetti on vaikea löytää nopeassa tilanteessa

Kokonaisuutena olen erittäin tyytyväinen hankintaan. Magneettien ansiosta lataaminen ja kranaattien yms. käyttö on mahdollista ja helppoa. Lisäksi vehje on hemmetin hyvän näköinen.
nimetön4.png IMG_20190122_205244.png

Helppo koota, laadukkaan tuntuinen, eikä mielestäni mitenkään hullumman hintainen. Itseltä vahva suositus!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 129
Viestejä
4 196 488
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom