Myyty Mahdollisesti viallinen EVGA 1080 Ti FTW3 *lue ilmoitus* *OULU*

Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
191
Myytävä tuote: EVGA
Hinta: 500€, tarjouksia otetaan vastaan vielä klo 15 asti, sitten menee kaupat lukkoon.
Myyty Tomsterille
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop.fi 5.8.2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ja ei
Muuta huomioitavaa: Rupesi jäätymään ja heittämään artifaktia wowissa, sitten siirtyi minun hyppysiini kaveriltani (alkuperäinen omistaja) avaamattomana(tahnoja ei ollu vaihdettu ja sinetit paikallaan), löin kortin kiinni koneeseen, benchmark auki, tekstuureissa artifaktaamista, kortti auki, tahnat uusiksi, takaisin koneeseen ja toimii kuin unelma, tällä hetkellä mulla käytössä, mutta mulla on toinen täsmälleen samanlainen jo tuossa, en itse jaksaisi lähteä lottoamaan tämän kanssa, että miten käy, mutta jos joku haluaa vaikka louhia tämän paskaksi ja ottaa ROI:n ennen kun ehkä lahoaa tai sitten ei lahoa. Saa testata ostohetkellä ja sen jälkeen turha tulla perään kyselemään.

Käytän tätä koko ajan ja stressitestejä on jo pyöritelty: Unigine superposition 1080p extreme, Unigine heaven asetukset tapissa, 3dmark stress test (99,1% frame stability) ja normaali benchmarkit Firestrike:ssa ja Time spy:ssa, Apex legends toimi, Cyberpunk toimi, lista jatkuu, kunhan pelejä testattu.
jos mitään ilmenee, ilmoitan siitä tässä langassa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Oulu
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: käteinen


Kuva: nähtävästi jäi tuo backplate LED johto puolitiehen, tai sitte menny liitokset rikki, eipä tuo toiminnallisuuteen vaikuta, pitänee aukasta ja katsoa, kaikki 3 tuuletinta ainakin pyörii.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
189
On siis sen tahnanvaihdon jälkeen toiminut normaalisti? Alotetaan satanen + postin kautta sika säkissä.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
191
On siis sen tahnanvaihdon jälkeen toiminut normaalisti? Alotetaan satanen + postin kautta sika säkissä.
Kyllä, 3dmark stress testit, unigine heaven ja unigine superposition pyöritelty, ei mitään ongelmaa, tulen pelaamaan tällä sillä aikaa kun tarjouksia tulee, ja jos yhtään mitään oikkuilee otan pois myynnistä varmaan/muutan ilmoitusta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 147
Viestejä
4 209 832
Jäsenet
71 022
Uusin jäsen
Slerbbaliini

Hinta.fi

Ylös Bottom