Myyty ★ M9 Bayonet | Night, minimal wear 0,125, Imatra

Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
654
Myytävä tuote: ★ M9 Bayonet | Night, minimal wear 0,125
Hinta: 330€
Muuta huomioitavaa:


Tässä vähän ennakkoon jo myynti-ilmoitus: Tradable After Aug 20, 2022 (7:00:00) GMT.

En vaihda mihinkään muuhun. Tinkiä saa, mutta hintatasoa voi katsoa vaikka: Skinport.

Kannattaa ottaa huomioon myös, että hinnat nousussa: Steam Community Market :: Listings for ★ M9 Bayonet | Night (Minimal Wear)

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Imatra
Toimitustapa: Steam trade
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto


Kuva:


1660814076453.png
 

Liitteet

Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
654
Tarjotaan 280€, kun Buffista saa näitä 310€
Kiitos tarjouksesta. Minä en ole itse tutustunut buffiin muuten kuin käynyt katsomassa, että uskaltaako tuonne rekisteröityä kun osittain tekstit kiinaksi. Kaveri sanoi tyyliin, että muut kuin kiinalaiset tarvitsevat sinne kutsun tms... Että en tiedä voiko sieltä meikäläiset miten helposti ostaa...

Miten olisi 300 euroa?

Edit: Mietin ylipäätään, että mikä peruste tuo Buffin hinta on myydä täällä halvemmalla. Jotenkin itse ajattelin juuri toisinpäin. Niin ja en päässyt katsomaan Buffiin floateja...

Edit2: Katsoin buffin sovelluksen arvosteluja, niin sielläkin luki ettei rekisteröitymisessä toimi suomalainen puhelinnumero, että miten sieltä mitään ostaa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
476
Kiitos tarjouksesta. Minä en ole itse tutustunut buffiin muuten kuin käynyt katsomassa, että uskaltaako tuonne rekisteröityä kun osittain tekstit kiinaksi. Kaveri sanoi tyyliin, että muut kuin kiinalaiset tarvitsevat sinne kutsun tms... Että en tiedä voiko sieltä meikäläiset miten helposti ostaa...

Miten olisi 300 euroa?

Edit: Mietin ylipäätään, että mikä peruste tuo Buffin hinta on myydä täällä halvemmalla. Jotenkin itse ajattelin juuri toisinpäin. Niin ja en päässyt katsomaan Buffiin floateja...

Edit2: Katsoin buffin sovelluksen arvosteluja, niin sielläkin luki ettei rekisteröitymisessä toimi suomalainen puhelinnumero, että miten sieltä mitään ostaa...
Pysyttelen 280€ tarjouksessa. Rekisteröityminen kun onnistuu suomalaisella numerolla ja balancea sivulle saa lahjakortteja ostamalla toisilta käyttäjiltä.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
654
Pysyttelen 280€ tarjouksessa. Rekisteröityminen kun onnistuu suomalaisella numerolla ja balancea sivulle saa lahjakortteja ostamalla toisilta käyttäjiltä.
Jes, katsellaan. Btw. Buffin hinnat alkaen 313 euroa ja huonommalla floatilla. Hinnat kuitenkin nousussa ja muitakin kauppapaikkoja olemassa, niin ei tässä mitään kiirettä ole.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 156
Viestejä
4 210 029
Jäsenet
71 022
Uusin jäsen
Slerbbaliini

Hinta.fi

Ylös Bottom