Myytävä tuote: ATX powereita
Hinta: 35€ kpl
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms & Power.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): On
Muuta huomioitavaa: Käytetty vain mainaamiseen. Eli ei päälle pois jumppaa. Pari kertaa sammutettu päivityksen ajaksi, muuten rullannut avorigissä pienellä kulutuksella 24/7 jokusen vuoden. Uutta vastaavaa tavaraa. Tähän hintaan ei muuta tukea kuin tarvittaessa lähetän ostotiedot ja saat tuutata takuuseen itse.
A)
www.power.fi
B)
www.power.fi
C)
www.jimms.fi
D)
www.jimms.fi
Jimmsin kamat aika uusia, powerin vanhempia. Siksi joka lootalla sama hinta. Haluatko tehoa vai laatua, päätä itse. Mutta toimivaa tavaraa edullisesti.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: nouto (voin lisätä postituksen myöhemmin kun lentsu loppuu ja on virtaa enemmän)
Maksutapa: mobilepay, tilisiirto OP. Ei käteistä.
Kuva:
Hinta: 35€ kpl
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms & Power.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): On
Muuta huomioitavaa: Käytetty vain mainaamiseen. Eli ei päälle pois jumppaa. Pari kertaa sammutettu päivityksen ajaksi, muuten rullannut avorigissä pienellä kulutuksella 24/7 jokusen vuoden. Uutta vastaavaa tavaraa. Tähän hintaan ei muuta tukea kuin tarvittaessa lähetän ostotiedot ja saat tuutata takuuseen itse.
ENERMAX MAXPRO 700W 80+ PSU - Power.fi

B)
ENERMAX MAXPRO 700W 80+ PSU - Power.fi

C)

SilverStone 700W Strider Essential ST70F-ES230, ATX-virtalähde, musta - 71,90€
Tekniset tiedot : Maksimi DC ulos : 700W Teho : +3.3V 22A +5V 22A +12V1 54A +5VSB 2.5A -12V 0.3A Väri : Musta (lyijytön maali) Yhdistetty +3.3, +5V :

Corsair 550W CV550 ATX-virtalähde, 80 PLUS Bronze, musta - 68,90€
Corsair CV-virtalähteet on erinomaisia toimittamaan virtaa uudelle koti- tai toimistotietokoneellesi 80 PLUS Bronze -hyötysuhteella höystettyn&au

Jimmsin kamat aika uusia, powerin vanhempia. Siksi joka lootalla sama hinta. Haluatko tehoa vai laatua, päätä itse. Mutta toimivaa tavaraa edullisesti.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: nouto (voin lisätä postituksen myöhemmin kun lentsu loppuu ja on virtaa enemmän)
Maksutapa: mobilepay, tilisiirto OP. Ei käteistä.
Kuva:
Liitteet
Viimeksi muokattu: