Myyty M: Apple MacBook Pro 13 2019 + Magic Mouse 2 [Tampere]

Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
56
MYYTY!



Myytävä tuote: Apple MacBook Pro 13 2019 ja Magic Mouse 2
Hinta: 750€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa 03/2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti sähköisessä muodossa edellisen omistajan nimellä. Takuuta 03/2021
Muuta huomioitavaa:
8gb RAM, 256gb SSD levyllä. 2 Thunderbolt porttia. Vähäisellä käytöllä ollut, kun tuli tämä heräteostoksena kaverilta ostettua. Ei kulumaa, kolhuja tai mitään muutakaan. Siistissä kunnossa.
Mukaan koneen laturi, johto sekä Magic Mouselle latausjohto.
Alkuperäinen laatikko löytyy eli lähetyskin onnistuu, mutta ensisijaisesti noudolla, että pääsee itse tarkastamaan tuotteen.

Voisin tapauskohtaisesti myös harkita vaihtoa intel i7 tai Ryzen 7 pohjaiseen Windows-kannettavaan, jossa erillinen näytönohjain (GTX/RTX/Quadro tai Radeonin vastaavan teholuokan GPU). Näyttökoko 15,6" tai 17"!
Tarjouksia otetaan myös vastaan!

Kuvia saa nimilapun kera whatsapp/telegram/sähköposti, kun en jostain syystä osaa niitä tähän julkaisuun puhelimella lisätä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere, Hervanta
Toimitustapa: Ensisijaisesti nouto, tapauskohtaisesti Posti/MH myös mahdollinen.
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay, Pivo, Tilisiirto


Parhaiten saat yhteyden privalla täällä tai sitten puhelimitse, Nollaneljäviisi - 6334100
-Atte
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.12.2019
Viestejä
140
Mulla olisi tarjossa huawei matebook 13 jossa kylläkin 8th gen i5 ja mx150 + rahaa väliin.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
56
Mulla olisi tarjossa huawei matebook 13 jossa kylläkin 8th gen i5 ja mx150 + rahaa väliin.
Kiitos tarjouksesta, tuo 8th gen i5 ja mx150 combo sopisi omaan käyttöön, mutta valitettavasti tuo 13" näyttökoko ei sovi. Päivitän ilmoitusta, kun en tuota kokoa ollut huomannut siihen kirjoittaa.

EDIT: Tämä myyty pyyntihinnalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.12.2019
Viestejä
140
Kiitos tarjouksesta, tuo 8th gen i5 ja mx150 combo sopisi omaan käyttöön, mutta valitettavasti tuo 13" näyttökoko ei sovi. Päivitän ilmoitusta, kun en tuota kokoa ollut huomannut siihen kirjoittaa.
Ei varmaan auta mutta toi on uudemalla kuvasuhteella niin näyttö tuntuu hiukan isommalta sillä se on korkea
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 187
Viestejä
4 302 129
Jäsenet
71 797
Uusin jäsen
Cale77

Hinta.fi

Ylös Bottom