Myyty M.2 väylään SAMSUNG 480GB MLC SM953

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Myytävä tuote: M.2 väylään SAMSUNG 480GB MLC SM953
Hinta: 70€ sis postikulut / tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Paikallisesta atk liikkeestä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, mutta toimintatakuu on
Muuta huomioitavaa:


Sijainti: Vaasa
Toimitustapa: Nouto / Posti
Maksutapa: Käteinen / Tilisiirto

486 aikakauden rautaan voin vaihdella
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Olen tämän 21 päivää sitten maksanut, mutta mitään ei ole näkynyt... Katsotaan nyt tuleeko missään vaiheessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Olen tämän 21 päivää sitten maksanut, mutta mitään ei ole näkynyt... Katsotaan nyt tuleeko missään vaiheessa.
Laitan sulle tuosta Postin transaktionista screenshotin. Posti ei näin lakon alla selvittele yksittäisiä lähetyksiä. Mutta olisi ensimmäinen kerta kun kirje ei kotia asti löydä. Lisäksi kuoressa oli myös lähettäjän tiedot ja koko höskä(kuori) oli hyvin teipattu.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Laitan sulle tuosta Postin transaktionista screenshotin. Posti ei näin lakon alla selvittele yksittäisiä lähetyksiä. Mutta olisi ensimmäinen kerta kun kirje ei kotia asti löydä. Lisäksi kuoressa oli myös lähettäjän tiedot ja koko höskä(kuori) oli hyvin teipattu.
Niin ennen lakon alkua oli jo 10 päivää aikaa laittaa kirje tulemaan... Jos on hidasta postin toiminta niin ei myyjäkään ruusuja saa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 375
Niin ennen lakon alkua oli jo 10 päivää aikaa laittaa kirje tulemaan... Jos on hidasta postin toiminta niin ei myyjäkään ruusuja saa.
Kirje lähti 3 arkipäivää ennen lakon alkua, josta olen laittanut myös tiedot. Kts. yst yksityisviestillä lähetetty viesti ja kuva.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Jostain postin korttiostosta kuva? Ja ton pitäis kertoo mulle mitä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 136
Kolme arkipäivää ennen lakon alkua; siitä yksi päivä lastin noutoa odottaessa, toinen lajitellessa ja kolmantena päivänä jo lähes kotiovella kunnes "hups ei mitää sittenkään".

Kahden viikon päästä se tulee kahdesti mankeloituna, viidessä osassa ja rehellistä myyjää harmittaa tuplaten se mitä ostajaa.

Vaikka oonkin ulkopuolinen Tuomas niin vähän siimaa myyjillekin näinä aikoina kun kusti ei polje.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Maksu myyjälle mobilepayllä samana päivänä kuin kaupat sovittiin. Aikaa olisi ollut postittaa siis 6 arkipäivää plus kaksi viikonloppupäivää ennen lakon alkua. Näistä kymmenestä päivästä meni siis puolet edes siihen että sai kirjeen postiin. Radiohiljaisuutta kesti kymmenen päivää vaikka kyselin mikä tilanne. Tämän jälkeen hyvin ylimielinen vastaus postituksesta. Mun mielestä vaan yks kirje pitäis saada perille kuudessa arkipäivässä aika helposti.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Kommenttoin nyt tähän, että kirjeposti hidasteli jo ennen lakkoa ja lakon aikana meni kokonaan jumiin. Itsellekin lähetettiin kirje 5 päivää ennen lakon alkua ja eikä ole kuulunut.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
971
No mikäli kiinnostusta löytyy 2 x m.2 512 Ssd pitkä versio löytyy (ei nvme) mallit voin tarkistaa. Ainoastaan nouto(asun Vantaalla) hinta: 60€
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 000
Viestejä
4 191 592
Jäsenet
70 836
Uusin jäsen
skh

Hinta.fi

Ylös Bottom