Ostettu M.2-ruuvi/ruuveja ja sille standi/standeja

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 882
Elikkä tarvis ois saada kaverille M.2-levy emolle kiinni ja mukana tulleet ruuvit standeineen on paikassa nimeltä jemma. Ostaisin tuollaisen ruuvin ja sille sen standin, tai vaikka parikin "varmuusvarastoon". Maksan kolikkorahaa + mahdolliset postit. Ostaja Joensuussa, nyt pe-ti onnistuu nouto myös Tampereen suunnalta.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 421
Meneekö mihin emoon? Nää kun on eri emoissa eri kokosia.. Mulla olis Akaassa noita ihan m2 standardin mukasia ständejä ja ruuveja jonkin verran ja ainakin Asuksen z270-p emoon sopivia. (gigabyten emoon ei sopinut, kun se tarvi isommat)
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 882
Meneekö mihin emoon? Nää kun on eri emoissa eri kokosia.. Mulla olis Akaassa noita ihan m2 standardin mukasia ständejä ja ruuveja jonkin verran ja ainakin Asuksen z270-p emoon sopivia. (gigabyten emoon ei sopinut, kun se tarvi isommat)
Asuksen Z170-sarjalaiseen.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 882
Meneekö mihin emoon? Nää kun on eri emoissa eri kokosia.. Mulla olis Akaassa noita ihan m2 standardin mukasia ständejä ja ruuveja jonkin verran ja ainakin Asuksen z270-p emoon sopivia. (gigabyten emoon ei sopinut, kun se tarvi isommat)
Olisin ajelemassa maanantaina ~puolen päivän maissa Akaan ohi Helsinkiin, eihän sattuis osumaan aikataulut yksiin jos pari ruuvi/ständi-yhdistelmää noukkisin matkalla? :D
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 421
En oo vielä maanantaista varma, et oonko kotona, vai työmaalla, mutta eipä tuo toimistokaan kaukana tuosta motarilta ole. Mutta voisin vaikka keräillä jonkinlaisen 5e erän noista. Laitan tänään vielä vaikka kuvaa, jos kiinnostaa. Mulla on jotain muovisia ständejä ja sit metallisia pikkuständejä, joihin kannattaa laittaa prikka ständin ja ssd:n väliin. Jatketaan yv?
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 882
En oo vielä maanantaista varma, et oonko kotona, vai työmaalla, mutta eipä tuo toimistokaan kaukana tuosta motarilta ole. Mutta voisin vaikka keräillä jonkinlaisen 5e erän noista. Laitan tänään vielä vaikka kuvaa, jos kiinnostaa. Mulla on jotain muovisia ständejä ja sit metallisia pikkuständejä, joihin kannattaa laittaa prikka ständin ja ssd:n väliin. Jatketaan yv?
Heitin YV.

SilverStone CA03, M.2 SSD -ruuvisarja - 9,90€

Noita ruuveja saa myös esim. Asuksen asiakaspalvelusta kysymällä. :)
Saatavuus oli tuntematon noilla Jimmyllä ja Asukselta kestää 2-4vko ja tarve on ensi viikolla, niin arvelin turvautua Tekkiläisten apuun :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 572
Viestejä
4 314 836
Jäsenet
72 078
Uusin jäsen
Vashelot

Hinta.fi

Ylös Bottom