Ettei tuossa viitattaisi mm. puhelinkuluihin tai muihin ei hoitoon liittyviin kustannuksiin?Olen ennenkin huomauttanut Morrow Bankin matkavakuutuksesta, ei kannata joutua kovin kalliiseen sairaalaan.
Tämä ehtojen taulukko mielestäni kertoo, että sairaalakulut korvataan normaalisti.
Joka tapauksessa täytyy todeta, että kaikki noi Morrowin Goudan vakuutuksen ehdot on kirjoitettu todella hankalasti ymmärrettäviksi.
Itse asiassa olin kerran Goudaan yhteydessä, kun hakusin matkalleni Morrowin MC:n matkavakuutuksen todistuksen ja ensin ne väitti ettei sellaista voi kirjoittaa, koska "ei ole kyse kattavasta matkavakuutuksesta, vaan täydentävästä vakuutuksesta omaan matkavakuutukseen".
Kun kaivoin Morrowin sivuilta ehdot ja lähetin niistä tiedot, he pahoittelivat, koska eivät tienneet Suomen asiakkaille tarkoitetun vakuutuksen olevan kattava, sillä ruotsalaisille se ilmeisesti on vain joku "täydentävä vakuutus omaa matkavakuutusta varten". Sitten he kirjoittivat vakuutustodistuksen. Melko hukassa kuitenkin tuntui pallo olevan.