Sain onneksi viimeisen satsin kylmälompsaan itse ulos juuri ennen 33% kulua nostoista. Ja suoraan coinbaseen myymään koko tonnin lompsa kun hintakin oli joku 2,4€. Sisään jää joku reilu 100, mutta sille nyt ei voi mitään. Eihän noita enää tuolta pois saa kun nyt olen violator. Lisäksi ei makustele maksaa euroja siitä, että saa leikkirahaa, ehkä 30+ päivän pääästä pois. Swappi ei ole tulossa ja siinäkin se 50% fee. Enempi hyötyä mulle tulee siitä, että en jatka 10€/kk suojelurahan maksua sekä voin pistää curvesta ilmaisen käyttöön joten yhteensä 20€/kk säästöä.
Eihän tuo kortti ole enää mikään cashback kortti vaan joku giftcard/airmiles mikä lie bonuskortti. On sillekkin asiakaskuntansa, mutta minä en kuulu siihen. Aivan liian monimutkaiseksi menee ja kuka tietää koska tuo taas muuttuu. Morrow + ja crypto.com toistaiseksi. Naga kuulostaa mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. 15€/kk 3% max. 2000€/kk kulutuksesta (eli 60€) edestä bitcoinina heti takaisin. Juuri tuo, että suoraan btc(eikä mitään paska polettia) mitä voisi muutenkin säännöllisesti hamstrata niin saisi nyt jonkun 40€ suoraan automaatti säästöllä kulutuksesta. Ja sen saa heti ilman mitään säätöjä. Eli ei jää panttivangiksi mitään rahoja sisään jos/kun tuotakin pavelua joskus ropelletaan.