Luottokortit

Toi back-in time on ihan uusi ominaisuus itselle, kun ei ole tullut perehdyttyä.. Kuvitellaan esim. 2000e luottokorttiraja ja laskutuskausi perus 1-31pv välinen aika.

Ostan Norvegianin kortilla 28.11 2000e ostoksen.
8.12 totean, että laitetaanpa lasku sittenkin kortille vaikkapa Stockmann Mastercard.
Tuleeko tällöin Stockmann Mastercardille kortttapahtuma 28.11 vai 8.12 ? Nimittäin jos se tulee 28.11, niin sittenhän se tulee laskuna 15.12 kun luottokorttilasku maksetaan?

Lähinnä tässä haen, että onko tuolla tavoin mahdollista "myöhästyttää" laskua ns. kuukaudella?
 
Toi back-in time on ihan uusi ominaisuus itselle, kun ei ole tullut perehdyttyä.. Kuvitellaan esim. 2000e luottokorttiraja ja laskutuskausi perus 1-31pv välinen aika.

Ostan Norvegianin kortilla 28.11 2000e ostoksen.
8.12 totean, että laitetaanpa lasku sittenkin kortille vaikkapa Stockmann Mastercard.
Tuleeko tällöin Stockmann Mastercardille kortttapahtuma 28.11 vai 8.12 ? Nimittäin jos se tulee 28.11, niin sittenhän se tulee laskuna 15.12 kun luottokorttilasku maksetaan?

Lähinnä tässä haen, että onko tuolla tavoin mahdollista "myöhästyttää" laskua ns. kuukaudella?

On mahdollista juurikin myöhästyttää. Teknisestihän tuo vaan peruu sen alkuperäisen maksun ja tekee toiselle kortille uuden.
 
miten nordean masterissa saa vaihdettua osoitteen? sivuilla ei pystynyt kuin numeron. oma postissa ei voinut lähettää viestiä.
 
miten nordean masterissa saa vaihdettua osoitteen? sivuilla ei pystynyt kuin numeron. oma postissa ei voinut lähettää viestiä.

Tulee pankille väestötietojärjestelmästä
 
Niissä on viive. Ei ne reaaliaikaisesti päivity.

Komplettille päivittyi kyllä, ja OP:lle. Mutta tuon eilen kävin tarkistamassa, muutosta siis jo 3 kuukautta. Tai itse asiassa se ensimmäinenkään muutto ei näy, siitä on jo 6 kuukautta.

Edit. en ole kyllä korttia käyttänyt koko tuona aikana. Voiko siinä olla syy?
 
On mahdollista juurikin myöhästyttää. Teknisestihän tuo vaan peruu sen alkuperäisen maksun ja tekee toiselle kortille uuden.
Mutta mille päivämäärälle se tekee sen? Eli jos osto ollut vaikka 28.11 mutta sitten 12.12 päättää et laitetaankin eri kortille, niin tuleeko tapahtuma 12.12 vai 28.11 sille ns. uudelle kortille? Sille 28.11 käytetylle kortillehan se summa toki palautuu ilmiselvästi, eli siitä ei laskua tule, mutta mitenkäs se kortti mille se maksu siirretty? Siirtyykö se sille ns. oikealle ostospäivälle vai sitten tuolle 12.12 päivälle, kun siirtoa pyydetty?

--
Komplett-kortti.. saakohan sitä luottorajaa nostettua vai pitääkö hakea uudelleen korttia, vai mitenhän se toimii? Puolisolla oli pienet tulot, kun sitä haki ja aika vaatimaton luottoraja..
 
Tämäkin varmaan aikaisemmin käsitelty, mutta saako tuota crypto.comin debittiä rahoitettua automaattisesti erikseen joka ostolle esim norskin luottokortilta? En itse niin välitä tuosta debit korttien tavasta että pitäisi säilöä rahaa sinne odottamaan ostoksia.
 
saako tuota crypto.comin debittiä rahoitettua automaattisesti erikseen joka ostolle esim norskin luottokortilta? En itse niin välitä tuosta debit korttien tavasta että pitäisi säilöä rahaa sinne odottamaan ostoksia.
Ei saa. Top up on toistaiseksi ainoa tapa, ja uskon sen olevan näin niin kauan kunnes tarjolle tulee Credit-kortti tuon Debitin sijaan.
 
Mutta mille päivämäärälle se tekee sen? Eli jos osto ollut vaikka 28.11 mutta sitten 12.12 päättää et laitetaankin eri kortille, niin tuleeko tapahtuma 12.12 vai 28.11 sille ns. uudelle kortille? Sille 28.11 käytetylle kortillehan se summa toki palautuu ilmiselvästi, eli siitä ei laskua tule, mutta mitenkäs se kortti mille se maksu siirretty? Siirtyykö se sille ns. oikealle ostospäivälle vai sitten tuolle 12.12 päivälle, kun siirtoa pyydetty?

--
Komplett-kortti.. saakohan sitä luottorajaa nostettua vai pitääkö hakea uudelleen korttia, vai mitenhän se toimii? Puolisolla oli pienet tulot, kun sitä haki ja aika vaatimaton luottoraja..
Siirretty tapahtuma tulee 12.12. uudelle kortille. Eihä se vanhalle laskutuskaudelle voi mennä, siitähän on lasku jo lähetetty.

Komplettilla ei voi luottorajaa ns. palveluna nostaa. Pitää tehdä uusi hakemus. Ja siinähän on Komplettin tapauksessa aina riskinsä :D
 
Siirretty tapahtuma tulee 12.12. uudelle kortille. Eihä se vanhalle laskutuskaudelle voi mennä, siitähän on lasku jo lähetetty.

Komplettilla ei voi luottorajaa ns. palveluna nostaa. Pitää tehdä uusi hakemus. Ja siinähän on Komplettin tapauksessa aina riskinsä :D

Kieltääkö softa siirtämästä laskua sellaiselle kortille, missä ei ole katetta vai pitääkö itse vahtia?

Jos tekee uuden hakemuksen Komplett, voidaanko vanha kortti siis mitätöidä ja jäisi luu käteen?
 
Kieltääkö softa siirtämästä laskua sellaiselle kortille, missä ei ole katetta vai pitääkö itse vahtia?

Jos tekee uuden hakemuksen Komplett, voidaanko vanha kortti siis mitätöidä ja jäisi luu käteen?
En ole koskaan koittanut siirtää kortille, jossa ei ole katetta. Olen vahtinut itse joka tapauksessa. Mutta luulisin että softa osaa vahti. Joku viisaampi varmaan osaa täällä kertoa.

Muistelisin, että tässä ketjussa joku olisi Komplettilta saanut uudessa hakemuksessa vielä pienemmän luottorajan. En kyllä äkkiä haulla löytänyt..
 
Kieltääkö softa siirtämästä laskua sellaiselle kortille, missä ei ole katetta vai pitääkö itse vahtia?

Jos tekee uuden hakemuksen Komplett, voidaanko vanha kortti siis mitätöidä ja jäisi luu käteen?

Uutta hakemusta ei muistaakseni voi tehdä jos on kortti voimassa..

Eli vanha kortti pitää irtisanoa jotta voi tehdä uuden hakemuksen ja lopputulos saattaa olla aivan mitä vaan. Vaikka hakemuksen hylkäys jos on hoitanut vanhan kortin maksut "liian hyvin" :D

Itsellä vain 1000€ luottoraja ja sylettää kun ei voi nostaa.. Kaikki laskut olen maksanut ajallaan enkä kompletille ole senttiäkään maksanut luottokortin korkoja joten heidän kannaltaan olen huono asiakas..
 
Komplett Bankin biometriset tunnistautumiset verkko-ostosten tekoon sormenjäljellä. Kunhan lataat uusimman sovelluksen. Eipä tuolla mitään sellaista optiota ole. :hmm:
 
Komplett Bankin biometriset tunnistautumiset verkko-ostosten tekoon sormenjäljellä. Kunhan lataat uusimman sovelluksen. Eipä tuolla mitään sellaista optiota ole. :hmm:

Käsitin että toimii kun biometrinen tunnistautuminen (kirjautuminen) on sovelluksessa käytössä…
 
Eikös se kysy asentaessa ja ekaa kertaa tunnistautuessa että laitetaanko se päälle? En itekään keksi mistä sitä jälkikäteen kontrolloidaan, aika pöljää.

Näin taitaa olla joo ettei siellä ole suoraa asetusta. Kun tallensin sormenjäljen uudelleen ja appi lakkasi hyväksymästä sormenjälkeä, niin piti kirjautua ulos ja tunnistautua uudelleen sisään että sai kytkettyä taas päälle.
 
Toimiikos täällä muilla normaalisti Curve + Komplett yhdistelmä? Itselläni on nyt lauantaista asti herjannut, eikä suostu käyttämään. Johtuukohan tuosta kun Curven ostokset kai periaatteessa ovat verkko-ostoksia, jotka tulisi vahvistaa sillä applikaatiolla. :hmm:
 
Toimiikos täällä muilla normaalisti Curve + Komplett yhdistelmä? Itselläni on nyt lauantaista asti herjannut, eikä suostu käyttämään. Johtuukohan tuosta kun Curven ostokset kai periaatteessa ovat verkko-ostoksia, jotka tulisi vahvistaa sillä applikaatiolla. :hmm:

Normaalisti on toiminut sekä nettiostokset ja kivijalassa ostaminen (lähimaksulla). Viimeksi eilen etämyyjältä olutta Saksasta ja nyt aamulla aamupalaa Unicasta.

Kokeile ostaa jotain suoraan Kompletilla, voi olla että vaatii jonkun varmistuksen tms.. Sellaisen myös huomasin, että tuo Curve nykyään herjaa "oikein" jos lähimaksu epäonnistuu. Aiemmin heitti vaan declineä ja kassa näki vaan hylätty - nyt pyytää sirua ja appiin tulee notificaatiokin, että tapahtuma hylättiin koska lähimaksuraja tms. tuli täyteen. Hyvä uudistus.
 
Pystyykö luottokorttilaskun laillisesti maksamaan jnk. muun tililä? Esim. jos puoliso maksaa saman talouden toisen henkilön luottokorttilaskun, niin onko se ok ja meneekö edes maksu läpi sillä samaisella viitenumerolla?
Harvinainen tilanne toki varmasti, että moiseen ajautuisi.
 
Pystyykö luottokorttilaskun laillisesti maksamaan jnk. muun tililä? Esim. jos puoliso maksaa saman talouden toisen henkilön luottokorttilaskun, niin onko se ok ja meneekö edes maksu läpi sillä samaisella viitenumerolla?
Harvinainen tilanne toki varmasti, että moiseen ajautuisi.

Tottakai saa laillisesti maksaa, kuten minkä tahansa muunkin laskun.

Mutta kyseessä on luonnollisesti lahja, ja lahjaverot pitää maksaa normaalisti jos menee rajojen yli.
 
Luottokortilaskun voi myös maksaa toisella luottokortilla esim. R-Kioskin kautta, jos tulee joskus ongelmia esim. verkkopankin käyttämisen kanssa.

Mielenkiintoinen palvelu. Tässähän kannattaa suurempien laskujen kanssa mennä R-kioskille maksamaan luottokortilla, että saa cashbackit talteen.
 
Mielenkiintoinen palvelu. Tässähän kannattaa suurempien laskujen kanssa mennä R-kioskille maksamaan luottokortilla, että saa cashbackit talteen.
Siis häh, voinko mennä, - 4.5e hintaan - r-kioskille ja maksaa luottokorttilaskuni toisella luottokortilla?
 
Mielenkiintoinen palvelu. Tässähän kannattaa suurempien laskujen kanssa mennä R-kioskille maksamaan luottokortilla, että saa cashbackit talteen.

Jotenkin haluaisin uskoa että tuollaiset palvelut on erikseen määritelty kaikilla korteilla sellaisiksi ettei cashbackia makseta.

Ja jos ei ole, niin mikäs estäisi maksamasta sitä saman kortin laskua samalla kortilla uudelleen ja uudelleen, vetäen aina välistä cashbackit.
 
Siis häh, voinko mennä, - 4.5e hintaan - r-kioskille ja maksaa luottokorttilaskuni toisella luottokortilla?

"Maksu debit-kortilla tai yhdistelmäkortin pankkiominaisuudella: 4,50 € palvelumaksu + 0,31 % laskun summasta (enintään 0,75 €)

Maksu credit-kortilla tai yhdistelmäkortin luotto-ominaisuudella: 4,50 € palvelumaksu + 0,90 % laskun summasta"


R-Kioski - laskujen maksaminen

Jotenkin haluaisin uskoa että tuollaiset palvelut on erikseen määritelty kaikilla korteilla sellaisiksi ettei cashbackia makseta.

Ja jos ei ole, niin mikäs estäisi maksamasta sitä saman kortin laskua samalla kortilla uudelleen ja uudelleen, vetäen aina välistä cashbackit.
Tämä riippuu toki pitkälti siitäkin, miten R-Kioski sen maksun koodaa. Toki jos tuolla nyt käy pyörittämässä miljoonalla edestakaisin niin pankki voi alkaa kysellä perään.
 
Koska kyseessä on normaali elantomeno niin ei edes lasketa lahjaksi..


Jos vaimo nostaa kortilla automaatista käteistä niin silloin on lahja..

Ensinnäkään luottokorttilaskun kautta tuo ei kelpaa, kuten tuossa linkkaamassasi jutussakin sanotaan:

Olennaista on, että elantokustannukset maksetaan suoraan esim. vuokranantajalle tai puhelinlasku puhelinyhtiölle, sähkölasku sähkölaitokselle jne.

Toisin sanoen et voi maksaa vuokraa lapsesi tilille, josta lapsi maksaisi sen edelleen. Lapsihan voisi käyttää rahat silloin muuhunkin.

Lain mukaan koulutus-, kasvatus- ja elatuslahjojen verovapaus edellyttää, että lahjansaajalla ei ole mahdollisuutta käyttää lahjoitettua määrää muihin tarkoituksiin.

Toiseksi, tässä ei missään kohtaa edes erikseen spesifioitu että kyse olisi normaaleista elatukseksi laskettavista menoista. Eikä siis voikaan olla yksilöityjä siihen, koska kiertävät luottokorttilaskun kautta ja kortin haltijalla on mahdollisuus siis käyttää rahat muuhunkin.

Ja tuossa vielä itse verokarhun suusta sama sanottuna:

Ja vielä tarkemmin:

Verovapaita elatuslahjoja eivät ole esimerkiksi velan lyhennys, omaisuuden kauppahinnan tai rahoitusvastikkeen maksaminen.
 
uudella: 4,50 € palvelumaksu + 0,90 % laskun summasta"

Katselin huvikseen muutaman korttilaskun - ja eipä niissä viivakoodia ole. Liekkö mukamas pakollinen olla viivakoodi, vai eikö muka tilinumerolla + viitenumerolla onnistuisi R-kioskilla maksaa Maksaminen ja rahannosto / R-kioski ? Onko hyvää arvausta?

Norvegianilla 0,5% cashback, eli jos maksaisi 5000e (maksisumma) laskun sillä, niin tulisi cashbackkiä 25e. Toki itse maksuun kuluisi 4,5e+0,009 (0,9%)*5000e eli 45e ---> yhteensä maksutapahtuman kulu 49,5e, mutta caschbackin kanssa 25.5e. Ei nyt halpa, mutta eipä kyllä mahdotonkaan jos tilanne sitä vaatii. Kyse on enää oikeastaan siitä, että ottaako R-kioski maksuun laskuja pelkällä viitenumero+tilinumero+saaja combolla, vai vaatikoo nimenomaan viivakoodin?
 
Katselin huvikseen muutaman korttilaskun - ja eipä niissä viivakoodia ole. Liekkö mukamas pakollinen olla viivakoodi, vai eikö muka tilinumerolla + viitenumerolla onnistuisi R-kioskilla maksaa Maksaminen ja rahannosto / R-kioski ? Onko hyvää arvausta?

Norvegianilla 0,5% cashback, eli jos maksaisi 5000e (maksisumma) laskun sillä, niin tulisi cashbackkiä 25e. Toki itse maksuun kuluisi 4,5e+0,009 (0,9%)*5000e eli 45e ---> yhteensä maksutapahtuman kulu 49,5e, mutta caschbackin kanssa 25.5e. Ei nyt halpa, mutta eipä kyllä mahdotonkaan jos tilanne sitä vaatii. Kyse on enää oikeastaan siitä, että ottaako R-kioski maksuun laskuja pelkällä viitenumero+tilinumero+saaja combolla, vai vaatikoo nimenomaan viivakoodin?
Ei kelpaa ilman viivakoodia olevat laskut ärrällä.
 
Katselin huvikseen muutaman korttilaskun - ja eipä niissä viivakoodia ole. Liekkö mukamas pakollinen olla viivakoodi, vai eikö muka tilinumerolla + viitenumerolla onnistuisi R-kioskilla maksaa Maksaminen ja rahannosto / R-kioski ? Onko hyvää arvausta?

Norvegianilla 0,5% cashback, eli jos maksaisi 5000e (maksisumma) laskun sillä, niin tulisi cashbackkiä 25e. Toki itse maksuun kuluisi 4,5e+0,009 (0,9%)*5000e eli 45e ---> yhteensä maksutapahtuman kulu 49,5e, mutta caschbackin kanssa 25.5e. Ei nyt halpa, mutta eipä kyllä mahdotonkaan jos tilanne sitä vaatii. Kyse on enää oikeastaan siitä, että ottaako R-kioski maksuun laskuja pelkällä viitenumero+tilinumero+saaja combolla, vai vaatikoo nimenomaan viivakoodin?

Veikkaisin, että eivät halua että joku yksittäinen laskunmaksaja jumittaa sen kiskan ainoan kassan pitkäksi aikaa kun luettelee niitä kaikkia numeroita.

Viivakoodinhan nyt tosin saa luotua itsekin jos se siitä kiinni jää.
 
Veikkaisin, että eivät halua että joku yksittäinen laskunmaksaja jumittaa sen kiskan ainoan kassan pitkäksi aikaa kun luettelee niitä kaikkia numeroita.

Viivakoodinhan nyt tosin saa luotua itsekin jos se siitä kiinni jää.

Pakkohan tää systeemi on koeponnistaa :D... Missä ja miten helpoiten viivakoodin luon? Jotenkin tuo kassatyön hidastuminen vaikuttaa loogiselta syyltä tuolle, mutta ei kait sille mitään muuta syytä oo?
 
Joo eiköhän ne halua sen prosessin nopeaksi ilman, että alkaa kassalla naputtelemaan tietoja.

Spankin visa laskussa on viivakoodi op:llä ei. Op:llä ei oo edes virtuaali viivakodia? Johtuukohan siitä että op asiakas ja elasku?
 
Pakkohan tää systeemi on koeponnistaa :D... Missä ja miten helpoiten viivakoodin luon?

No jos nyt esim. netissä haluut suoraan luoda niin eka luo tolla virtuaaliviivakoodin, mikä sisältää ne laskun tiedot:

Ja sit vaikka tolla luo siitä varsinaisen viivakoodin:

Älkää kysykö onko nuo oletusasetukset tuossa alemmassa generaattorissa oikeat, että toimii täkäläisten viivakoodiskannerien kanssa yhteen. Ei mitään käryä eikä jaksa selvittää.

Ja edelleen siis luulisin ettei noista mitään cashbackeja silti saa. Mutta käykää ihmeessä testaamassa, ei siinä häviä kun nuo palvelumaksut. :D
 
Viimeksi muokattu:
Joo tää pitää ehdottomasti koeponnistaa. Tollahan voi laittaa eräpäivänkin heti siihen viivakoodin niin tartte odotella kuun loppua.
 
1639506942887.png
ot
Sain vastauksenkin Ärrältä. Eli siis itse ehty viivakoodi pitäisi riittää, jos sen tekee oikein? Kiinnostavaa. Harmi että noita cashback-kortteja on niin vähän olemassa..
 
Sain vastauksenkin Ärrältä. Eli siis itse ehty viivakoodi pitäisi riittää, jos sen tekee oikein? Kiinnostavaa. Harmi että noita cashback-kortteja on niin vähän olemassa..

Kyllä. Viivakoodi on viivakoodi. Ei siitä ilmene kuka sen on tehnyt kun skanneri sen lukee.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä kun hamstrailee noita cashback kortteja niin laitoin norskiinkin hakemuksen. Sieltä tuli näemmä sitten 8500€ luottoraja kun komppletista 2000€ XD. Naputin vielä hakemuksen joskus 01:30 ja aattelin, että mahtaakohan tälläset yöhakemukset mennä suoraan hylsyyn. Olis kyllä kiva tietää millä satunnaispupugenaraattorilla ne arpoo noi luottorajat.

Mitkä mahtaa olla norskin laskutuskaudet ja eräpäivät?

Entä saako tuon kortin tiedot jostain jo kun pin koodin on valinnut? Saisi lisättyä virtuaalikortin?
 
Tässä kun hamstrailee noita cashback kortteja niin laitoin norskiinkin hakemuksen. Sieltä tuli näemmä sitten 8500€ luottoraja kun komppletista 2000€ XD. Naputin vielä hakemuksen joskus 01:30 ja aattelin, että mahtaakohan tälläset yöhakemukset mennä suoraan hylsyyn. Olis kyllä kiva tietää millä satunnaispupugenaraattorilla ne arpoo noi luottorajat.

Mitkä mahtaa olla norskin laskutuskaudet ja eräpäivät?

Nämähän lukee sopimusehdoissa, jotka olet varmaan lukenut ennen hakemuksen lähettämistä.
 
Nämähän lukee sopimusehdoissa, jotka olet varmaan lukenut ennen hakemuksen lähettämistä.

Luinhan mä sen niin hyvin, että nyt vasta huomasin tuon luottorajankin.

Siellähän ne, näemmä heti alussa. 15 päivä eräpäivä joten oletettavasti laskutuskausi on sitten edeltävä kuukausi.


Ei tosta virtuaalikortista tietoa? No kai se kusti polkee joskus... Crypto.com:n uuttakin korttia tullut jo odoteltua kolmisen viikkoa. Mikseivät voi antaa vanhan kortin toimia siihen asti ja sitten vaan joku klikki, että uusi tullut ja vanhan saa tuhota.
 
Ei tosta virtuaalikortista tietoa? No kai se kusti polkee joskus... Crypto.com:n uuttakin korttia tullut jo odoteltua kolmisen viikkoa. Mikseivät voi antaa vanhan kortin toimia siihen asti ja sitten vaan joku klikki, että uusi tullut ja vanhan saa tuhota.

Tuleeko Crypto.com:lta kuitenkin virtuaalikortti nopeasti? Ruby-kortti tuli postissa vuosi sitten monen kuukauden odottelun jälkeen, ja päivitin staken Indigo-tasolle tammikuussa. En kuitenkaan päivittänyt korttia juuri tuon pitkän odotusajan takia. Jos ensi vuonna alkaisi taas matkustaa, voisi siitä Indigo-kortin lounge-edusta olla jotain hyötyä.
 
Ei tosta virtuaalikortista tietoa? No kai se kusti polkee joskus... Crypto.com:n uuttakin korttia tullut jo odoteltua kolmisen viikkoa. Mikseivät voi antaa vanhan kortin toimia siihen asti ja sitten vaan joku klikki, että uusi tullut ja vanhan saa tuhota.

Miksi ylipäätään tilata uusi kortti? Vanha toimii ihan yhtälailla (kortin edut on sidottu stakemäärään, ei fyysisen kortin väriin), ja uusi fyysinen kortti maksaa sen 50e niin mikä järki?
 
Tuleeko Crypto.com:lta kuitenkin virtuaalikortti nopeasti? Ruby-kortti tuli postissa vuosi sitten monen kuukauden odottelun jälkeen, ja päivitin staken Indigo-tasolle tammikuussa. En kuitenkaan päivittänyt korttia juuri tuon pitkän odotusajan takia. Jos ensi vuonna alkaisi taas matkustaa, voisi siitä Indigo-kortin lounge-edusta olla jotain hyötyä.

Virtuaalikortti tuli about samantien.

Mikä appi muuten tukee crypto.com virtuaalikorttia? Gpay ei tue tai sitten toisin päin crypto.com ei tue sitä.

Miksi ylipäätään tilata uusi kortti? Vanha toimii ihan yhtälailla (kortin edut on sidottu stakemäärään, ei fyysisen kortin väriin), ja uusi fyysinen kortti maksaa sen 50e niin mikä järki?

Tosiaan toi lounge toimii vain indigo kortilla. Toki sillä nyt olisi ollut mikään kiire, mutta keväällä sain kortin parissa viikossa niin ajattelin, että joskos nytkin, mutta ois pitänyt tajuta, että siellä kauhiat ruuhkat tällä hetkellä...
 
Virtuaalikortti tuli about samantien.

Mikä appi muuten tukee crypto.com virtuaalikorttia? Gpay ei tue tai sitten toisin päin crypto.com ei tue sitä.

Kiitos, pitää harkita tuon päivitystä. Virtuaalikortin pitäisi mennä Curve:en, jolloin sitä voi käyttää kaupassa joko fyysisellä Curve-kortilla tai GPay:n kautta.
 
Kiitos, pitää harkita tuon päivitystä. Virtuaalikortin pitäisi mennä Curve:en, jolloin sitä voi käyttää kaupassa joko fyysisellä Curve-kortilla tai GPay:n kautta.

Okei. Mulla vaan toi hemmetin Curve jäissä kesältä kun menin laittamaan ajokortista kuvan eikä se kelvannut ja sen jälkeen aspan kanssa ei ole homma edennyt. Pitääkin olla yhteyksissä jos sen saisi nopeammin kuin crypto.com kortin.
 
Miten muilla aspakontakti Crypto.com appsissa onnistuu? Itse en onnistu enää juttelemaan kuin robotin kanssa. En pysty kirjoittamaan vapaasti tekstiä vaan valitsemaan vain annetuista vastausvaihtoehdoista. Päivitin Ruby -> Indigo ja nyt uusi kortti ollut 3 viikkoa Issued-tilassa eikä ole vieläkään päivittynyt Shipped-tilaan. Ehkä se sieltä joskus tulee.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 314
Viestejä
4 491 032
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom