Luottokortit

Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Kaipa sitä itsekin voisi laittaa hakemusta Komplettiin ja sitten jos sen saan niin Crypto.com:in debitin ottaa. Kryptot kiinnostaa ja "ilmainen" spotify toki myös.
Tohon Curveen pitäisi varmaan ottaa tuo Black, jossa 10€ kuukausimaksu?

Itsellä on jo ns pääkorttina OP:n Gold, joten kuukausimaksulliset ei oikein inspiroi
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
198
Kaipa sitä itsekin voisi laittaa hakemusta Komplettiin ja sitten jos sen saan niin Crypto.com:in debitin ottaa. Kryptot kiinnostaa ja "ilmainen" spotify toki myös.
Tohon Curveen pitäisi varmaan ottaa tuo Black, jossa 10€ kuukausimaksu?

Itsellä on jo ns pääkorttina OP:n Gold, joten kuukausimaksulliset ei oikein inspiroi
Täällä käytössä Curven kuukausimaksuton kortti. En ole nähnyt tarvetta ottaa maksullista. Jonkun verran tulee veivattua näitä cashbackejä.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Täällä käytössä Curven kuukausimaksuton kortti. En ole nähnyt tarvetta ottaa maksullista. Jonkun verran tulee veivattua näitä cashbackejä.
Jooh eniten kiinnostaa että onko tuolla ilmaisella kortilla tuota cashbackiä sitten 30 päivän jälkeen ollenkaan? :D
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Kaipa sitä itsekin voisi laittaa hakemusta Komplettiin ja sitten jos sen saan niin Crypto.com:in debitin ottaa. Kryptot kiinnostaa ja "ilmainen" spotify toki myös.
Tohon Curveen pitäisi varmaan ottaa tuo Black, jossa 10€ kuukausimaksu?

Itsellä on jo ns pääkorttina OP:n Gold, joten kuukausimaksulliset ei oikein inspiroi
Mäkin mietin tuota Curven kuukausimaksu korttia, mutta tuolla saa vain cashbackit 6 eri liikkeeseen ja oikeasti hyödyllisiä liikkeitä on suomessa ehkä Lidl ja Shell.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Tuo menee ihmeellisin parametrien mukaan. Olisit voinut laittaa vaikka 80k ja silti hylkyyn. Ehkä enemmän lainaa olis ollu parempi.
Mjaa-a, nähtävästi jätin nettopalkasta pari satkua pois mutta oletettavasti sillä ei ole mitään merkitystä..? Kai? :D

Maksa velkas, niin minäkin tein ja sitten kortti tipahtikin luukusta.
En varmasti maksa! 0% korko niin menen vaikka hautaan asti maksamalla minimiä :D
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Taidampa vain tyytyä että otan tuon Crypto.com:in kortin ja laitan sinne sitten OP:sta fyrkkaa Spotifyn ostoa varten ainakin alkuun, kaipa sitä tulee käytettyä sitten myös kaupassa jne jotta kertyy cashbackiä.

Toki harmi kun ei tuota Komplettin korttia saa, se olisi ollut ihan kätevä tuon Visan rinnalla jos Visalla olisi jotain ongelmia tai reissatessa.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Ota lisää lainaa niin sitte onnistuu , tuntuvat epäävän etenkin liian vähävelkaisilta ja suurituloisilta :darra:
Ihan ymmärrettävää, me vain hyödynnetään heidän palveluitaan ja maksetaan laskut ajoissa pois jolloin kuluja ei synny.

Paskaa bisnestä tuon kortin antaminen minulle olisi :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Niitä asiakkaitahan nuo haluaa joilla kortit päädyssä ja lyhentävät minimisummaa kuitenkin loppukuusta taas vinguttaen kortin taas päätyyn. Ja korot juoksee....

Noita meinaan riittää varmaan aika hyvin.

Itsellä on tähän asti ollut kunnia-asia, että kortille ei jää koskaan mitään korkoa kerryttävää, vaikka tänä vuonna varsinkin on pyöritty siellä 10k€ laskuissa...
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Toki harmi kun ei tuota Komplettin korttia saa, se olisi ollut ihan kätevä tuon Visan rinnalla jos Visalla olisi jotain ongelmia tai reissatessa.
Ehkä haluat juuri Masterin, mutta Norwegianilta saa ainakin 0,5 % palautuksen myös, eikä maksa mitään. Nordean Master myös ilmainen, mutta eipä siitä saa bonustakaan jos sitä hait.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
682
Mulla meni Komplettin hakemus läpi aikoinaan 0e velalla. En tiedä menisikö kun tällä hetkellä on taas asuntovelat päällä. :)
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Ehkä haluat juuri Masterin, mutta Norwegianilta saa ainakin 0,5 % palautuksen myös, eikä maksa mitään. Nordean Master myös ilmainen, mutta eipä siitä saa bonustakaan jos sitä hait.
Jooh, Norwegiania mietin myös mutta pitää odotella vielä ensvuoden Tammikuuhun, sillä ikää on vasta 22 & mailimittariin tulee lisäystä vasta Joulukuussa.
Oletettavasti Norwegianilla saa myös bonukset jos ostan esim. Crypto.com:ista CRO:ta jos siiden päädyn?

Miten tuo Crypto.com:in koko homma toimii, siirretäänkö sinne vain rahaa vai onko flow Osta CRO -> Vaihda CRO FIAT:iksi -> Nauti rahoista?
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Mutta noh, taidan ensin hakea edes S-Pankin creditin jotta saan lähikaupasta maksutapaetua, kun pääasiassa tulee S-Mafian kaupassa käytyä kun se on tuossa lähellä.

##Edit:
Noh nähtävästi jää se ainakin vielä tulevaisuuteen.. :D
1634732157450.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Miten tuo Crypto.com:in koko homma toimii, siirretäänkö sinne vain rahaa vai onko flow Osta CRO -> Vaihda CRO FIAT:iksi -> Nauti rahoista?
Kortille ladataan euroja ja sillä voi maksaa euro ostoksia kuten millä tahansa visa kortilla, ehkä puntiakin, mutta ei esim. dollareilla nettikaupoissa. Jokaisesta* ostoksesta tulee se 2% cahsbäkkiä euro-usd-cro kurssi muutosten jälkeen XD. Eli maksat euroja, mutta cro-kurssi noteerataan usd kuten kaikki cryptot. Joten pulju muuttaa sun euro ostoksen usd määräksi ja saat sen perusteella CRO:ta. Itse teen niin, että kun on CRO:ta 20€ edestä niin myyn ne ja jätän crypto.com fiat tilille odottamaan isompaa summaa, että kotiutan omaan pankkiin. Toki jos tykkää spekuloida ja leikkiä cryptoilla niin helppo reitti tuo on siihen.

Esim. oma 350€ stake kävi jossian 160€ paikkeilla kesällä nyt se taas on jo 400€. Idea mulla on kuitenkin ottaa se 2% pois ja omaan varallisuuteen eikä käyttää sitä 2% uhkapelaamiseen kun en tuota lottoakaan harrasta. Voihan siinä helppoa rahaa tehdä tai sitten hävitä ne cashbäkkinsä...

*poikkeuksia on ainakin automaatilta tankkaaminen ja mobilepay maksut yksityishenkilöille ei aiheuta cashbäkkiä.

e: Pelkästään tuo, että on metallinen vähän erillainen kortti on jo imho jees. Oma op visa repsottaa kaikista kulmista ja on aika karu ilmestys vaikka käyttöaikaa on vielä 2v jäljellä. Kortti kyllä painaa vähän enempi, että saattaa lentää korttilompakosta vekeen kun normi muovikortit pysyy tiukasta paikallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Kortille ladataan euroja ja sillä voi maksaa euro ostoksia kuten millä tahansa visa kortilla, ehkä puntiakin, mutta ei esim. dollareilla nettikaupoissa. Jokaisesta* ostoksesta tulee se 2% cahsbäkkiä euro-usd-cro kurssi muutosten jälkeen XD. Eli maksat euroja, mutta cro-kurssi noteerataan usd kuten kaikki cryptot. Joten pulju muuttaa sun euro ostoksen usd määräksi ja saat sen perusteella CRO:ta. Itse teen niin, että kun on CRO:ta 20€ edestä niin myyn ne ja jätän crypto.com fiat tilille odottamaan isompaa summaa, että kotiutan omaan pankkiin. Toki jos tykkää spekuloida ja leikkiä cryptoilla niin helppo reitti tuo on siihen.

Esim. oma 350€ stake kävi jossian 160€ paikkeilla kesällä nyt se taas on jo 400€. Idea mulla on kuitenkin ottaa se 2% pois ja omaan varallisuuteen eikä käyttää sitä 2% uhkapelaamiseen kun en tuota lottoakaan harrasta. Voihan siinä helppoa rahaa tehdä tai sitten hävitä ne cashbäkkinsä...

*poikkeuksia on ainakin automaatilta tankkaaminen ja mobilepay maksut yksityishenkilöille ei aiheuta cashbäkkiä.

e: Pelkästään tuo, että on metallinen vähän erillainen kortti on jo imho jees. Oma op visa repsottaa kaikista kulmista ja on aika karu ilmestys vaikka käyttöaikaa on vielä 2v jäljellä. Kortti kyllä painaa vähän enempi, että saattaa lentää korttilompakosta vekeen kun normi muovikortit pysyy tiukasta paikallaan.
Mites verotus tuon CRO -> EUR muutamisen kanssa, onko tässä potentiaalia jollekin verotustyömaalle myös joka kerta kun cashbackkiä vaihtaa FIAT:iksi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Mites verotus tuon CRO -> EUR muutamisen kanssa, onko tässä potentiaalia jollekin verotustyömaalle myös joka kerta kun cashbackkiä vaihtaa FIAT:iksi?
Kaikessa on potentiaalia verottajalle. Mun tulkinta on, että nää on bonuspisteitä eikä veroa, mutta joo ei taida ihan mennä niin :).
 

Odi_

Tukijäsen
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
1 416
Kokeilin kans tuota Kompletin master hakua et mitä tulee, aattelin et ehkä sen 5000€ saa.
Noh tulikin 8000€, ihan ok vakitulot, asuntolainaa reilu 60k, ei muita velkoja, ei lapsia, omakotitalo ja oma auto :x3:
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Kaikessa on potentiaalia verottajalle. Mun tulkinta on, että nää on bonuspisteitä eikä veroa, mutta joo ei taida ihan mennä niin :).
Jos oon ymmärtänyt oikein niin cashback on verotonta mutta jos sitä ei muuta vaikka heti rahaksi vaan holdaa ja odottaa arvonnousun (cro:n arvo vaikka tuplaantuu) niin siitä noususta pitäisi sitten maksella veroja. Miten se lasketaan tai miten verottajan sitä voi seurata on toinen kyssäri
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 883
Ei saa. Syytä en tiedä, mutta Bank Norwegian -mobiilisovelluksen Cashback-tapahtumiin eivät noi Crypto.comin lataukset ilmesty.
Milläs tyypillä Crypto.comin lataukset on tapahtumissa? Mobilepay-siirroista kaverille ei tunnetusti saa cashbackia ja ne näkyy "wire transfer money order", joka on selvästikin luokka josta ei makseta.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 555
Toi kompletin systeemi on kyllä sellainen arvontakone ettei mitään rajaa... Paskinta kortissa on ettei luottorajaan saa haettua korotusta. Tonnin ne myönsi kun on lapsia, asuntolainaa ja muita kortteja. Norski ja ässä ovat sitten varalla.. Lisäksi norskia käytän alle vitosen ostoksissa.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Jos oon ymmärtänyt oikein niin cashback on verotonta mutta jos sitä ei muuta vaikka heti rahaksi vaan holdaa ja odottaa arvonnousun (cro:n arvo vaikka tuplaantuu) niin siitä noususta pitäisi sitten maksella veroja. Miten se lasketaan tai miten verottajan sitä voi seurata on toinen kyssäri
Tämä kiinnostaisi että miten tässä pitäisi verotuksen kannalta toimia, esim mites vaikkapa Referraleista saadut cryptot jotka muuntaa suoraan rahaksi yms.
 

snw

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
312
Pitihän tuo itsekin testata Komplettia. 8 kiloa näytti tarjoavan. Vakituinen työ, pikkusen reilu 130ke asuntolainaa ja muita luottoja. Tilinauhaa kyselevät hakemuksessa, että kai se täytyy sellainen kaivella arkistosta.
 

Torz

Premium-jäsen
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
339
Piti myös ottaa Komplett Crypto.com kortin lataamista varten. N. 2100e nettotuloilla ilman lainoja 8000e luottoraja :think: en ihan ymmärrä logiikkaa, voi toki olla että heidän algoritmit kaivaa muutakin tietoja henkilöstä kuin nuo itse antamani ja sieltä löytyi jotain kivaa.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Piti myös ottaa Komplett Crypto.com kortin lataamista varten. N. 2100e nettotuloilla ilman lainoja 8000e luottoraja :think: en ihan ymmärrä logiikkaa, voi toki olla että heidän algoritmit kaivaa muutakin tietoja henkilöstä kuin nuo itse antamani ja sieltä löytyi jotain kivaa.
onko sulla muita luottokortteja. paljo luottorajat niissä?
 

Tilipitappitippitappi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 310
Pitihän tuo itsekin testata Komplettia. 8 kiloa näytti tarjoavan. Vakituinen työ, pikkusen reilu 130ke asuntolainaa ja muita luottoja. Tilinauhaa kyselevät hakemuksessa, että kai se täytyy sellainen kaivella arkistosta.
Piti myös ottaa Komplett Crypto.com kortin lataamista varten. N. 2100e nettotuloilla ilman lainoja 8000e luottoraja :think: en ihan ymmärrä logiikkaa, voi toki olla että heidän algoritmit kaivaa muutakin tietoja henkilöstä kuin nuo itse antamani ja sieltä löytyi jotain kivaa.
Itsekin sain hetki sitten tuon 8k€ rajalla läpi. Hain muistaakseni joskus aiemminkin (ehkäpä vuosi sitten), mutta tarjosi paljon pienempää, muistaakseni 2k€ rajaa. Silloin en nähnyt tarpeelliseksi kys.korttia, joten jätin välistä sen hakemuksen viimeistelyn. Olisi siis vaatinut palkkatodistuksia jne, joten en jaksanut.
On minulla toki tulot nousseet ja velat pienentyneet siitä ensimmäisestä kierroksesta, mutta tuskin noilla mitään tekemistä asian kanssa. Joko on lottokone, tai ovat viimeaikoina alkaneet myöntämään isommilla limiiiteillä noita?
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
350
Muistakaa että 2024 otetaan positiivinen luottotietorekisteri käyttöön.

Sen jälkeen ei voi enää valehdella luottojen määriä ja tuloja.

Ja esim luottokortit tulevat näkymään siten, että jos on 10k luottoraja Visalla, se näkyy 10k luottona, vaikka maksaisi aina koko laskun pois kerralla.

Itse en tykkää tästä, taas yksi rekisteri lisää ihmisten vakoilemiseen.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Ja esim luottokortit tulevat näkymään siten, että jos on 10k luottoraja Visalla, se näkyy 10k luottona, vaikka maksaisi aina koko laskun pois kerralla.
Asuntolainaa hakiessa ainakin Danske Bank tekee jo nykyään näin ja laskee käyttämättömät luottokortit samanarvoisiksi veloiksi kuin nostetut pikavipit. Tosin lyhennyksiähän noista ei tule laskelmiin.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 311
Voisi varmaan koittaa kohta uudelleen tuota hakemusta, jos se nyt vain randomisti hyväksyy/ei hyväksy.

Inspais kyllä tuo Komplett + Crypto.com combo :p
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 555
Asuntolainaa hakiessa ainakin Danske Bank tekee jo nykyään näin ja laskee käyttämättömät luottokortit samanarvoisiksi veloiksi kuin nostetut pikavipit. Tosin lyhennyksiähän noista ei tule laskelmiin.
Saman tekee Nordea. Sitä en tiedä näkevät muuta kuin oman kortin jos niistä ei kerro.. Mutta omalla Nordean kortilla luottoraja 10k€ ja olisi pitänyt luottorajaa alentaa niin olisi saanut suuremman asuntolainan.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 883
Komplettilla varmaan hiljaisempaa uusasiakaspuolella kun mullekin napsahti hyväksyntä kun näiden keskustelujen perusteella kokeilin taas kerran. Tosin raja peräti 2000 € mutta jotain sentään. Ehkä neljäs yritys, ensimmäisen kerran heti kun siitä alkoi olla juttua täällä ja seuraavat milloin sattunut muistumaan. Velat 0 €, tulot ei isot eikä pienet, pari aiempaa luottokorttia, jos ne edes näkyy missään tarkastuksessa. Vai johtuisiko siitä että nyt kokeilin päivällä, aiemmin aina iltaisin :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 153
Onko teillä oman pankin luottokorttia ollenkaan vai pelkästään näitä kolmannen osapuolen kortteja?
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 555
Onko teillä oman pankin luottokorttia ollenkaan vai pelkästään näitä kolmannen osapuolen kortteja?
On S-Pankin ja Nordean. Tulevat ilmaiseksi tilin mukana.. Mutta en edes muista koska olisin niiden credit puolta viimeksi käyttänyt.. No onpahan niissäkin käytettävissä 20k€ vararahastoa..
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 555
Komplett bank on sitten näppärä firma.. Sain joskus säälittävän tonnin luottorjan eikä luottorajaa saa sivujen kautta nostettua..

Nyt kysyin aspasta miten luottorajan korotus onnistuu.. Näin helposti:

"Hei!

Kiitos yhteydenotostasi.

Valitettavasti tällä hetkellä emme tarjoa mahdollisuutta korottaa jo myönnetyn luoton määrää.

Mikäli haluat hakea luottoa eri summalle, sinun täytyy maksaa nykyinen luottosi kokonaisuudessaan pois ja sulkea luottokorttisi sekä luottokorttitilisi, jonka jälkeen voit hakea uutta luottokorttia haluamallasi luottorajalla.


Ystävällisin terveisin,
Asiakaspalvelu"

Olen aina maksanut koko luoton kerralla pois.. Voi olla että haluavat vain minusta eroon kun olen niin tuottamaton asiakas..
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
682
Luulen että juuri noin siinä käy. Jos nyt menet kuolettamaan kortin, uutta et saa. :) Minulla rajana 3,5ke mutta eipä se aina riitä. En uskalla kokeilla aspan ehdottamaa tapaa.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Mites näissä keskustelluissa korteissa kun tulee aikaraja vastaan, tuleeko uusi kortti vain postissa?
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793

1634909137205.png


Minkä takia ei anna tuonne liittää OP Visa Goldia vaan valittaa että:
1634909067041.png


Tämänhän pitäisi tuonne kelvata, mutta ei vain ota vastaan.
 
Liittynyt
23.05.2019
Viestejä
2
Hain tylsyyksissäni Komplettilta korttia, hylsy tuli vaikka lainaa ennestään on paljon. Ilmeisesti vähän sinnepäin laitetut tulot miinus asumismenot olivat kuitenkin heille liikaa plussalla. Hakemuksen ruksuttelu kesti kymmeniä sekunteja.


Tuloni vaihtelevat kuukaudesta toiseen, laitoin seuraavaan hakemukseen ne vähän pienemmiksi ja nyt tuli hylsyä pikana, tietojen tarkistuksessa ei enää kestänyt juuri lainkaan. Kokeilin piruuttani samojen, pienempien lukujen kanssa privaattiselaus päällä, satunnaisgeneroidulla hetulla ja sen lukuja Komplett taas hetken raksutteli ja totesi, että kortin voisi myöntää, ovat yhteydessä hatusta vetämääni mailiosoitteeseen.

Eli: Oma oikea hetuni, jonka ensimmäiseen, epäonniseen hakemukseeni laitoin, lienee Komplettilla nyt ainakin väliaikaisesti bannissa, eikä sillä myönnetä korttia, vaikka mitkä luvut laittaisi hakemukseen. Mitenköhän kauan mahtaa kestää, että voin yrittää uudestaan
 
  • Tykkää
Reactions: TKR
Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
71
Itse olen yrittänyt n. vuoden saada Komplettia ja ei ole herunut. Vaimo kyllä sai ja skpeksit aika samat, mutta itselläni vain isompi palkka.
 
Liittynyt
23.05.2019
Viestejä
2
Itse olen yrittänyt n. vuoden saada Komplettia ja ei ole herunut. Vaimo kyllä sai ja skpeksit aika samat, mutta itselläni vain isompi palkka.
Ei tässä ole kysymys palkoista tai muista luvuista, mitä hakemukseen laittaa vaan siitä, että hetuni on jonkinlaisessa hakemusbannissa. Samoilla tuloilla ja veloilla jos käytän generoitua hetua, hakemus otetaan käsittelyyn. Jos käytän omaa hetuani, jolla syötin ensimmäisellä yrittämällä hakemukseen isomman palkan, hylsy tulee salamana.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 405
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom