Luottokortit

Onko muille käynyt niin että Amexin kutsukamppis pisteitä on kutsujalta otettu pois?

Itseltä lähti tänään -50k pistettä ilmeisesti sen takia että kutsuttu oli hakenut korttia Amexin mukaan 18.12. (kutsuja ei ole oikeutettu 150k pisteeseen vain 100k), mutta kutsutulla on sähköpostissa "kiitos hakemuksestasi"-viesti 13.12. ja hyväksyntä tullut 16.12.

Ainut tapa selvittää asia on järjestää konfferenssipuhelu kutsujan, kutsutun ja aspan välillä.
No ei onneksi tarvinnut konfferenssia järjestää, aspa lupas soittaessa järjestää asian kuntoon tämän viikon aikana.

Mikä tuossa joulun kamppiksessa sitten oli rajana? Itse olen pisteet saanut 18.12. ja kutsuttava on jättänyt hakemuksen 13.12.
"Ehdot

1 Saat 150 000 Amex-pistettä jokaisesta ystävästäsi (enintään kolme ystävää vuodessa), joka hakee korttia viimeistään 15.12.2025 klo 24.00 ja jonka Platinum -hakemus hyväksytään. Jos ystäväsi hakee tämän jälkeen, saat normaalin 100 000 Amex-pisteen palkinnon hakemuksen hyväksymisen yhteydessä. Ystäväsi saa omat pisteensä täytettyään ehtojen mukaiset vaatimukset "

Mulla kans kutsuttu oli siis hakenut 13.12.

Kampanjan viimeinen päivä oli 15.12.2025. Tein itse hakemuksen tuona iltana, varmistus löytyy sähköpostiin tulleesta viestistä hakemuksen lähetettyä.

Otin yhteyttä Amexin appin kautta ja kerroin asiakaspalvelijalle kutsulinkin lähettäjän menettäneen 50 000 pistettä ja olin huolissani tulenko itsekin saamaan vajaan määrän pisteitä.

Ensimmäinen vastaus oli, että tietojen mukaan sinun kortti on myönnetty tammikuun puolella. Sanoin tähän, että no eihän tuolla nyt ole mitään merkitystä, vaan sillä milloin olen jättänyt hakemuksen. Vai meinaatko, että jos puhelimenkin tilaat kampanja-aikana, niin katotaan sitä milloin sen puhelimesi saat, vai sitä päivää milloin tilasit? Haloo.

Aspa sitten kysyi minulta hakemusnumeroa, joka löytyy tuosta kyseisestä sähköpostista ja sen tulisi siten alkaa numerolla 2025. Lähetin tämän, niin asiakaspalvelija sanoi asian olevan kunnossa ja refulinkin lähettäneen henkilön pitävän olla heihin yhteydessä chatin kautta.

Refulinkin lähettäjä ei kuulemma tarvitse mitään minun tietoja pisteiden palauttamisen pyyntöön, mutta ehkäpä varalta kannattaa olla ainakin se päivämäärä milloin hakija on tehnyt hakemuksen, tai sitten jopa se hakemusnumero.

Ei kyllä oikein vakuuta tuo Amexin aspa. Juuri tuli 15min tsättäiltyä heidän kanssaan asiasta, ja ensin yrittivät väittää, että hakemuksen piti olla hyväksytty 15.12. mennessä. Sanoin, että suomenkielisissä ehdoissa on sanottu toisin, jonka jälkeen rupesi epäilemään, että hakemus on varmaan lähetetty 15.12. jälkeen.

Noh, keissi on nyt jonkun pistetiimin käsittelyssä ja pyysivät palaamaan asiaan 5-7 päivän jälkeen. Saapi nähdä miten käy, mutta vähän meni maku koko Amexista.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 227
Jäsenet
81 774
Uusin jäsen
julius22

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom