Kampanjan viimeinen päivä oli 15.12.2025. Tein itse hakemuksen tuona iltana, varmistus löytyy sähköpostiin tulleesta viestistä hakemuksen lähetettyä.
Otin yhteyttä Amexin appin kautta ja kerroin asiakaspalvelijalle kutsulinkin lähettäjän menettäneen 50 000 pistettä ja olin huolissani tulenko itsekin saamaan vajaan määrän pisteitä.
Ensimmäinen vastaus oli, että tietojen mukaan sinun kortti on myönnetty tammikuun puolella. Sanoin tähän, että no eihän tuolla nyt ole mitään merkitystä, vaan sillä milloin olen jättänyt hakemuksen. Vai meinaatko, että jos puhelimenkin tilaat kampanja-aikana, niin katotaan sitä milloin sen puhelimesi saat, vai sitä päivää milloin tilasit? Haloo.
Aspa sitten kysyi minulta hakemusnumeroa, joka löytyy tuosta kyseisestä sähköpostista ja sen tulisi siten alkaa numerolla 2025. Lähetin tämän, niin asiakaspalvelija sanoi asian olevan kunnossa ja refulinkin lähettäneen henkilön pitävän olla heihin yhteydessä chatin kautta.
Refulinkin lähettäjä ei kuulemma tarvitse mitään minun tietoja pisteiden palauttamisen pyyntöön, mutta ehkäpä varalta kannattaa olla ainakin se päivämäärä milloin hakija on tehnyt hakemuksen, tai sitten jopa se hakemusnumero.