Luetteko ja ostatteko fyysisiä kirjoja?

Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 398
En osta (itse ). Kirjasto on siinäkin mielessä hieno keksintö, että luetun kirjan voi viedä sinne takaisin täyttämästä kirjahyllyä. ( tai kirjahylly on viety kaatikselle vuosipäiviä sitten, jos tarkkoja ollaan ) Fyysisten kirjojen ongelma on se, että ne jää pyörimään nurkkiin ja niitä kumuloituu ongelmaksi. ( talouden toinen asukki niitä haalii kirjahyllypuutteesta huolimatta )

Äänikirjat autossa on hieno ajanviete pidemmillä taipaleilla.

Molemmille kirjatyypeille paikkansa. Fyysistä kirjaa on ilo lukea ja digi kirjaa kuunnella, mutta ei lukea.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 182
Kirjoja suurempi ongelma itselle tuntuu olevan että ei saa millään hävitetyksi Tieteen Kuvalehti Historia lehtiä.. niitä tullu jo varmaan kohta 15v ja kaikki säästetty mutta ei raaski antaa pois vaikka tietää että tuskin niihin koskaan palaa. Historiaa kun on niin periaatteessa tietoa mikä ei vanhene.. näin lapsuuden ilman internettiä eläneenä kaikki fyysinen tieto on vieläkin jossain takaraivossa arvokasta :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 182
Noihan on yhtä hulvattomia kuin vanhat Mikrobitit, kun lukee ja miettii miten lopulta kävikään :)
Ei ole oikein verrattavissa koska historia on historiaa luki sen koska tahansa, mutta esmes Tieteen Kuvalehdet vuodelta -86-89 löytyy myös jostain romujen seasta kansioissa. Niissä ei ole tietoe ihan aktuellia nykyisin mutta nostalgia-arvoa kyllä löytyy :D Pitääkin kaivaa ne jostain taas esille ja katsoa viimeisimmät tieteen kuulumiset vuodelta 1986 :D
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 864
Jos kesämökin muut käyttäjät ja omistajat eivät vastustelisi, niin voisin helposti täyttää yläkerran / ullakon seinät kirjahyllyillä ja ottaa vastaan tai vaikka jotain maksaakin, kun saisi vanhoja TM:iä, Mikrobittejä, Pelit-lehtiä ja Tieteen kuvalehtiä ja vaikka mitä. Menisi kesäloman sadepäivät rattoisasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 182
Jos kesämökin muut käyttäjät ja omistajat eivät vastustelisi, niin voisin helposti täyttää yläkerran / ullakon seinät kirjahyllyillä ja ottaa vastaan tai vaikka jotain maksaakin, kun saisi vanhoja TM:iä, Mikrobittejä, Pelit-lehtiä ja Tieteen kuvalehtiä ja vaikka mitä. Menisi kesäloman sadepäivät rattoisasti.
Eikö se ole enmmän sääntö kuin poikkeus että kesämökillä kaikki luetteva, Apuista ja Seuroista lähtien on vähintään 20v vanhoja?
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 864
Eikö se ole enmmän sääntö kuin poikkeus että kesämökillä kaikki luetteva, Apuista ja Seuroista lähtien on vähintään 20v vanhoja?
Näinhän se on. Omalla mökillä on vaan harmittavan vähän noita, ja pääasiassa Valittuja paloja, 80-luvun lopulta ja 90-luvun alusta. Kyllähän minäkin luen vaikka mitä, mutta tuossa se raja menee. Vanhempien omakotitalon tyhjennyksen aikaan taisi mennä aika paljon luettavaa roskiin, myös omat Pelit-lehdet minkä tilaaja olin alusta asti jonkun 10 vuotta :(
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 542
Itse mietin, että mitäs minä laittasin sitten, jos ei olisi kirjoja. Minusta on hauska, että niitä on ikkunalaudoilla ym. ja taitaa lattiallakin olla nyt. Hyllyissä toki suurin osa.
Minulla pienoismalleja ja figuja. Kirjoista aikoinaan luovuin monien muuttojen takia, möin keräämäni sarjat. Kirjahylly olisi kiva, mutta muu vie tilaa. Ymmärrän kuitenkin hyvin fyysisten kirjojen lumon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 349
Viestejä
4 378 698
Jäsenet
72 762
Uusin jäsen
NoopiOFFICIAL

Hinta.fi

Ylös Bottom