Myyty LTO5 ja LTO4 nauha-asemat Fibre Channel koteloissa, Fibre Channel PCIe kortit ja -optiikat

bqdp

puik
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
12
Myytävä tuote: LTO5 ja LTO4 nauha-asemat Fibre Channel koteloissa, Fibre Channel PCIe kortit ja -optiikat
Hinta: 100e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ei ostettu. Purettu käytöstä poistetuista laitteista.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei.
Muuta huomioitavaa:

Ovat pyörineet kaapissa vuosia ja rupeaa jo nyppimään. Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi laittaa nämä myyntiin.

Olen purkanut asemat aikanaan isokokoisesta mekaanisesta nauhakirjastosta, joka oli sitä ennen poistettu käytöstä. En ole kokeillut näitä, koska en ole saanut aikaiseksi, enkä omista nauhoja. Laitteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Itse kuvitellen näiden olevan kunnossa, eikä minulla ole syytä epäillä ettäkö nämä olisivat millään tavalla viallisia. Mutta siitäkään huolimatta en anna takuita tai lupauksia, sillä en ole testannut näitä.
Pääasia että nämä saa pois kaapista tilaa viemästä, ja ehkäpä näistä olisi iloa jollekin. Ja vielä parempi jos siitä jotain rahaa saisi :D


Kaikki samassa paketissa, ellei sitten tarjottu hinta ole kohdillaan vaivannäköön nähden.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Joensuu
Toimitustapa: Postitus Matkahuollon kautta tai nouto Joensuusta. Ostaja maksaa mahdolliset postikulut: 10,9e (Matkahuolto L). (Tiedoksi: yhteispaino: 12.1kg).
Maksutapa: Käteinen/Tilisiirto.

Edit: Myyty hintaan 85,90e sisältäen postikulut.

Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 342
Viestejä
4 311 409
Jäsenet
72 020
Uusin jäsen
Viinaa

Hinta.fi

Ylös Bottom