Ananksen tiedän mutta mitä tämä appelsiini ja inkivääri on? En ole nähnykkä..Onkos joku näitä uusia lidlin karlens lonkero makuja maistellut? Ananasta, appelsiinia ja inkivääriä? Jos juhannukseksi hakisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ananksen tiedän mutta mitä tämä appelsiini ja inkivääri on? En ole nähnykkä..Onkos joku näitä uusia lidlin karlens lonkero makuja maistellut? Ananasta, appelsiinia ja inkivääriä? Jos juhannukseksi hakisi.
Entä voittaja?
Lemonaden osalta en ihmettele yhtään, karmaiseva tuote. Entä muut mitalisijat tuon Helsinki Pomelon takana?Piti sitten itse tilata kuukaudeksi tuo plus palvelu jotta näkee tuon testin. Suurin yllätys oli kyllä Tornion panimon hillalonkero, joka sijoittui vasta sijalla 24. Myöskin Hartsun Lemonade häntäpäässä. Olipa taas testi
Lemonade on varsin maistuvaa verrattuan juomakelvottomaan lemoniin.Lemonaden osalta en ihmettele yhtään, karmaiseva tuote. Entä muut mitalisijat tuon Helsinki Pomelon takana?
Jäätävän hyvä tuote Hartwallin lemonade!Lemonaden osalta en ihmettele yhtään, karmaiseva tuote. Entä muut mitalisijat tuon Helsinki Pomelon takana?
Entä muut mitalisijat tuon Helsinki Pomelon takana?
Tosin nuo"Helsingin" kaikki tähän asti maistamani on ollu ihan liian karvaita ihmisen juotavaksi,
Tämähän tosiaan oli jopa ihan hyvää, jos pitää energiajuoman raa'asta mausta. Itse hiukan kaipailin jekkutwistiä. ;-) Voisi näitä jokusenkin kietaista, mutta krapula varmaan sitten olisi melko infernaalinen...Tuli kokeeks maistettu uutta 8% "kultalonkeroa" joka toki ei ole oikea lonkero mutta kuitenkin.
Ihan kohtalaisesti saatu alkoholin ja käymisen makua piiloon, mutta jotenkin puuttui makua.. miedommassa aidossa Kultalonkerossakin tuntuu olevaan enemmän makua kuin tuossa.
Kyllä tota juo mutta eihän noita kiljulonkeroita tule niin muutenkaan juotua.
Nyt sattu kaupassa osumaan kouraan tämä, eka kietaistu kitusiin ja oli kyllä hyvä tuote. Jatkoon ehdottomasti. Saakohan tätä tilattua mistään järkevämpään hintaan..Mä oon hämmentyny.
En ole oikein koskaan varsinaisesti tykänny mistään päärynäpohjaisesta, ehkä tullu teininä juotuo liikaa siidereitä joita ei silloin ollut kuin omena ja päärynä ja niin helvetin makeita.
Smurffilimustakaan en ole erityisemmin fanittanut vaikka kyllä sitä joi.
Mutta ostin kokeeks päärynälonkeron. Ajattelin että pitäähän sitä maistaa ainakin kerran. Mutta ihme ja kumma istu ja pala, täähän on alkanut muodostua mulle hitiks. En tiedä miks maistuu mutta mainiota on ja saunatauolla sopivan raikas. Tuleekin melkein nykyään aina pstettua saunajuomaks kun ananasta on tullu jo jonnin verran juotua eikä se Lemonade ole mistään kotoisin.
Eli tää:
Suosittelen laittamaan toiveen Alksille. Kyllä ne välillä tuo uusia tuotteita valikoimiin, kun niitä pyytelee.Nyt sattu kaupassa osumaan kouraan tämä, eka kietaistu kitusiin ja oli kyllä hyvä tuote. Jatkoon ehdottomasti. Saakohan tätä tilattua mistään järkevämpään hintaan..