--MYYTY FOORUMIN KAUTTA--
Myytävä tuote: Logitech G920 ratti, polkimet sekä vaihdekeppi. Polkimissa GTEYEn jouset
Hinta: 200e Uusi hintapyynti 180e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Vuosi sitten IOtechistä, tällöin näillä oli ikää noin vuosi. Eli nyt ehkä 2.5v?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Takuuta ei ole, kuittia tuskin löytyy
Muuta huomioitavaa:
Todella vähän ajettu setti kaupan. Olen vaihtanut polkimiin GTEYEn jouset ja polkimet ovatkin todella hyvät! Suosittelen jousien vaihtoa kaikille!
Setillä ajettu ehkä 20-40h. Ostin noin vuosi sitten käytettynä, myyjä sanoi että 10-20h ajettu. Itse olen sen jälkeen ajanut ehkä 10-20h xboxilla Forza 7:aa.
Myynnissä, yhtenä pakettina:
-Logitech G920 ratti (xbox yhteensopiva versio G29:stä)
-Logitech G920 polkimet
-Logitech vaihdekeppi tähän settiin
-Alkuperäiset jouset ja vaahtomuovi mukaan, jos jostain syystä haluat kokeilla alkuperäisillä(?)
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Klaukkala, PK 01800
Toimitustapa: Mieluiten nouto
Maksutapa: Tilisiirto, mobilepay tai käteinen
Kuva:
Myytävä tuote: Logitech G920 ratti, polkimet sekä vaihdekeppi. Polkimissa GTEYEn jouset
Hinta:
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Vuosi sitten IOtechistä, tällöin näillä oli ikää noin vuosi. Eli nyt ehkä 2.5v?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Takuuta ei ole, kuittia tuskin löytyy
Muuta huomioitavaa:
Todella vähän ajettu setti kaupan. Olen vaihtanut polkimiin GTEYEn jouset ja polkimet ovatkin todella hyvät! Suosittelen jousien vaihtoa kaikille!
GTEYE Complete Pedal Spring Set for Logitech G25 / G27 / G29 / G920
Complete GTEYE pedal spring upgrade for your Logitech Racing Wheel, replaces all 3 springs for a fully balanced and realistic pedal feel. The most...
www.gteye.com.au
Setillä ajettu ehkä 20-40h. Ostin noin vuosi sitten käytettynä, myyjä sanoi että 10-20h ajettu. Itse olen sen jälkeen ajanut ehkä 10-20h xboxilla Forza 7:aa.
Myynnissä, yhtenä pakettina:
-Logitech G920 ratti (xbox yhteensopiva versio G29:stä)
-Logitech G920 polkimet
-Logitech vaihdekeppi tähän settiin
-Alkuperäiset jouset ja vaahtomuovi mukaan, jos jostain syystä haluat kokeilla alkuperäisillä(?)
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Klaukkala, PK 01800
Toimitustapa: Mieluiten nouto
Maksutapa: Tilisiirto, mobilepay tai käteinen
Kuva:
Liitteet
Viimeksi muokattu: