• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Logitech G815 Tactile - 79.95€ - Gigantti

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
54
Tuote: Logitech G815 Tactile
Tarjoushinta: 79.95€ - alin hinta.fi:n rekisteröimä
Normaalihinta: 189€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 30.4
Linkki: Logitech G815 pelinäppäimistö, GL Tactile kytkimet - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Kokeilin saman mallin langatonta versiota G915:tä paikan päällä.

Hyvää: Matalaprofiilinen tuntuu hyvältä ja ainakin näppäimet tuntui omiin sormiin cherryn vastaavaa MX Brownia hieman paremmalle. Tuntui omiin käsiin laadukkaalta, vaikka pohja onkin muovia.

Huonoa: Medianäppäimet löytyy mutta ne on oikeasti huonoimmat mitä olen koskaan kokeillut. Esittelykappale ei ollut täysin suora, en tiedä onko vain langattomassa versiossa jos akku kuumenee tms.
Valot ei paista erikoismerkkien läpi, ne on printattu näppäinhattuihin. Kaapelit on näppiksessä kiinteitä.

Summa summarum: Jos kaipaat matalaprofiilista näppistä makronäppäimillä niin tämä taitaa olla halvin. Minä jätin sen suosiolla hyllyyn.
 

nbzero

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
103
Vasemman reunan G1-G5 napit itelle turhia ja meni aikaa tottua niihin, ettei paina esim CTRL sijasta.

Jos näppis on KVM switchin kautta kiinni, saattaa siitä alkaa yhtäkkiä räpsymään virrat päälle ja pois. Tosi hauskaa kuolla pelatessa siihen. Tappaa myös kaikki muut usb-laitteet.

Suoraan usbiportteihin kiinnitettynä toimii paremmin.

Muuten ihan jees näppis, oisko viime syksystä saakka työ/pelikäytössä käyttänyt.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
962
Perhana kun on hyvä hinta, vastaavan tarjouksen kun saisi langattomasta versiosta vielä niin olisi poikaa.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
618
Heittämällä paras näppäimistö mitä kokeillut. Maksoin lähes täyden hinnan, ja maksaisin sen uudelleen. Avokki testasi 5min näppistä ja pistettiin hälle samanlainen tilaukseen.

10/10 Suositus.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
35
Oli tuo pakko käydä kotiuttamassa paikallisesta Gigantista. Täytyy kyllä sanoa, että ainakin ensivaikutelmalta paras näppäimistö mitä olen käyttänyt.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
618
Miten äänekäs tuo näppäimistö on?
Minun mielestä aika hiljainen. Ei lähellekkään äänetön, mutta samassa pienessä huoneessa meillä 2kpl näitä näppiksiä eikä kyllä kertaakaan ole häirinnyt. Youtubesta varmaan löytyy jotain testejä jos niistä saisi jotain ideaa.
 
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
238
Ehkä tuli siis tarve päivittää muka-mekaaninen razer ornata(?) chroma -näppäimistö. En kyllä tiedä miksi, kun toimii, mutta en tykkää. Kiitos vinkkaajalle, pitää huomenna ihmetellä noita revikoita.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
959
Vasemman reunan G1-G5 napit itelle turhia ja meni aikaa tottua niihin, ettei paina esim CTRL sijasta.

Jos näppis on KVM switchin kautta kiinni, saattaa siitä alkaa yhtäkkiä räpsymään virrat päälle ja pois. Tosi hauskaa kuolla pelatessa siihen. Tappaa myös kaikki muut usb-laitteet.
Täällä on toiminut ilman mitään ongelmia KVM kytkimen kautta, taitaa johtua kytkimestä eikä näppäimistöstä. Mulla rupesi e-kirjain tuplaklikkaamaan jonkun 6kk:n jälkeen, takuusta saatu nyt ainakin toiminut ilman ongelmia.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
388
G915 ei ole myöskään täysin suora. Siinä on noin asteen käyryys tarkoituksella, jotta pysyy paremmin paikoillaan. Lienee sama G815 kanssa. Oon kyllä tykännyt, vaikka näppäimet ei täysin premiumit mielestäni ole (pientä wobblea/jitteriä). Jos ei langatonta tarvitse niin on hyvä tarjous.
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
105
Itsellä ollut tämä reilun vuoden käytössä ja ehdoton suosikkinäppis. Huonona puolena omassa hajosi Z-merkin näppäinhatusta toinen jalka, eikä Logitechilla ole näihin ollenkaan varaosia, joten näppis vaihtui kaupassa uuteen. Näppäinhattuja tosin saa esim AliExpressistä, eli ihan hukassa ei takuun loputtua olla. Logitech on myös luopunut viime vuoden aikana punotuista johdoista, eli nykyiset tulevat kumipinnoitetuilla.

Voisin ostaa itselle toisen jemmaan/kotitoimiston puolelle. Kiitos vinkistä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
639
Ainakin oma tänään Oulun Gigantista haettu kappale on punotulla johdolla. Äänentaso on samaa luokkaa mutta ääni vähän "terävämpi" kuin vanhassa G910 Orion Sparkissani, joka poistui käytöstä vittumaisen tuplatriplapainallusongelman takia. Pikaisella googlailulla sama tuplatriplasooloilu näyttää vaivaavan tätä G815 ja muitakin Logitechin malleja, Redditistä löytyy varmaan joka mallille threadeja...

Tykkään kyl mataluudesta ja tuntumasta, seisomatyöskentelyyn ei tarvinne erillistä rannetukea, yleensä olen tykännyt täyskorkuisilla näppiksillä tykännyt rannetukea käyttää.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
684
Minäkin hain tämän tänään testiin. Ensivaikutelma hyvä. Nopea näppis verrattuna nykyiseen daily driveriin, Razerin BlackWidowiin. Razerien kanssa eniten tuskastuttaa Synapse, Logitechin G Hub tuntuu huomattavasti kypsemmältä softalta.

Katsotaan nyt kumpi näistä pysyy pöydällä.

Mun yksilössä on kuminen johto. Punottu olisi ollut kivempi.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
684
Sama P/N -numero mun kumisessa. Nyt aamupäivä takana tätä näppistä (työkäytössä): en ole varma tykkäänkö sittenkään, G-napit häiritsee ja rannetuki puuttuu. Ehkäpä noihin tottuu, onneksi Gigantissa on 50 päivää aikaa palautella jos ei istu omaan näppiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 537
Kävin itsekin eilen hakemassa tämän. Kuminen johto, mutta sen suhteen itelle ihan sama. Näppäintuntuma paljon kivempi kuin aiemmissa Blackstormin mekaanisessa ja Corsairin K55 kumikupu-pelinäppiksessä. 199 euroa en ikinä tämmösestä maksais, mutta 80 on ihan sopiva hinta.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 634
Kävin hakemassa tämän mutta tuntui että itelle se MX Keys kuitenkin parempi. Jos joku jäi kaipaamaan muttei ehtinyt tarjoukseen niin joutaa kiertoon, käytetty noin 10min.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
684
Kävin hakemassa tämän mutta tuntui että itelle se MX Keys kuitenkin parempi. Jos joku jäi kaipaamaan muttei ehtinyt tarjoukseen niin joutaa kiertoon, käytetty noin 10min.
Tuo tarjous on kuukauden loppuun asti voimassa. Palauta Giganttiin, 50 päivää aikaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
346
Logitech ei pettänyt taaskaan, alta viikon kokeilulla suht hiljainen tactile. Hyvä matalaprofiilin näppis, painoa näppiksellä 1.2kiloa ei nitise eikä natise ja pysyy pöydällä kuin jättimäinen kivi rinteen puolessa välissä. Arvosana 5/5 hintansakin puolesta 80€ :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 916
Viestejä
4 231 527
Jäsenet
71 119
Uusin jäsen
hippii22

Hinta.fi

Ylös Bottom