Ostettu Logitech G27/G25 rattipoljin setti

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Ostaisin hyväkuntoisen ja toimivan Logitech G25 tai Logitech G27 rattipoljinsetin. Myös Fanatecin rattipoljin setti kelpaisi.
 
Liittynyt
16.11.2019
Viestejä
16
Logitechin G25 löytyisi hyväkuntoisena, täysin toimivana poljinten ja vaihdekepin kera. Myös alkuperäinen myyntilaatikko löytyy, joskin hieman elähtäneenä. Halutessasi voimme neuvotella myös rattistandin myynnistä (Wheel Stand Pro - high quality wheelstands for players).

Koko setti löytyy Vantaalta ja pääsee vaikka testaamaan ennen ostamista ja kuljetus PK-seudulla kotiin asti järjestyy pientä korvausta vastaan.
 

Liitteet

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
WRC 9 rallisimulaattori peliä ois tarkotus alkaa ajamaan, ja sitte kans tota Live For Speed peliä. Oman G25 möin tossa reilu vuos sitte, ku tuli sellanen hetki ettei oikeen ollu käyttöä sille.

Millä hinnalla sä myyt mulle ton? oman g25 ostin ja myin vuos sitte 100€.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 541
Helsingistä löytyisi G25 joka on vuosia sitten toimivana irroitettu paremman tieltä. Jos tulet hakemaan saat 50e niin saan kaappiin tilaa.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Saako udella että ostitko G27 vai jonki ihan muun merkkisen? G27 ja G25 on periaattees samoja ratteja. Ainoa että G27 on tehty hiljasemmaksi, ja että siinä on nappeja ohjauspyöräs enemmän.

Ainoa ratti joka on mun mielestä parei ku nämä Logitecit niin on Fanatecin ratit. Mut näähän tietysti on jokaisen omia päätöksiä et mitä pitää parempana jne :)


Tulisin mieluusti noutamaan mutta ku asun täällä Etelä-Pohjanmaalla Evijärvellä. Eli mä maksaisin sulle sitte postit tosta lisäks jotka varmaanki on siinä 10€ luokassa? Rattia tarvin mahdollisimman nopeasti niin pääsis reenaamaan. Käsijarru mun on tähän ostettava vielä ku rallipelissä se on kyllä välttämätön. Live For Speedissä ajoin sillon aikoinaan noita ratakisojaa, ja siellä ei taas oo luisusta mitään hyötyä, niin siellä pärjäs hyvin ilman käsijarrua.

Löytyykö alkuperästä laatikkoa, ja onko ratti muuten hyvässä kunnossa? Ei oo väljä se ohjauspyörän laakeri, ja kaikki toimii muutenki?
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 541
Hyvin vähän käytetty eli ei PITÄISI olla mitään ihmellisyyksiä. Takuuseen en toki mene siltä osin ja siksi mieluusti F2F kaupat että saa tarkistaa tuotteen. On kuitenkin niin pitkään hengannut kaapissa. Ostin G29:n ja siihen erillisen H-pattern shifterin. Boxeja tms ei löydy. Postituksiin en parin kympin takia jaksa alkaa etenkään noin ison paketin kanssa.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Joo. No täältä 450km takaa en hakemaankaan viiti lähteä eli sen takia kauppoja ei sitte synny.
 
Liittynyt
16.11.2019
Viestejä
16
Olipahan alkuviikko... Pahoittelut näin alkuun viivästyneestä vastauksesta.

Kyllä tuo toimitus on lievä haaste minullekin. En oikein tiedä miten tuon ratin / setin paketoisi niin että varmasti tulee ehjänä perille. Vaikka alkuperäinen koppa on tallella, niin kaikki alkuperäiset pakkausmateriaalit eivät ole. Onko ajatuksia tämän suhteen?
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Ei mitään! :)

Kyllä mulle on tullu pari tällästä postissa aikasemminki ja ehjänä ovat tulleet perille. Koska orkkislaatikko sulla on talles, niin sinne vaan laitat pohjalle, sivuille, ja päälle vaikka sanomalehteä että se ratti ja polkimet ei pääse siellä liikkumaan. Banaanilaatikossa mulle edellinen ratti tuli joka oli tolleen pakattu, ja ehjänä tuli. Se oli viel kaikenlisäks melko huonosti pakattu ja ei siihen ollu mitään tullu, ja ehjänä se tuli perille.

Et ei sitä ainakaan mun puolesta tarvi ton kummosemmin pakata. Netistä ostat sille postituksen kuhan oon sulle eka antanu osotetiedot.

Mieluusti tämän sulta ostasin koska on siistissä kunnossa, ja on vieläpä orkkislaatikkokin tallella :) Mielellänihän hakemaan tulisin mutta jos asut yli 150km pääs, niin se on vähä pitkä sitte tätä pelkästään lähtee hakeen. Ois mahtava juttu että tästä saatais kaupat aikaseks, niin pääsisin reenaamaan tohon WRC 9 peliin, ja sitte kohta alkavaan Live For Speed sarjaan. Voidaan vaikka yksityisviestillä jatkaa.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Juu eli Xonen kans päästiin ratista kauppoihin niin YP voi tän poistaa :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 868
Viestejä
4 206 981
Jäsenet
70 993
Uusin jäsen
jantecve

Hinta.fi

Ylös Bottom