Ostetaan Lisävirraton halpa kortti (Helsinki)

Tuote: Lisävirraton halpa kortti
Hinta: Kymppi pari.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ei väliä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei väliä
Muuta huomioitavaa: Toimiva ja idlessä mielellään äänetön. HDMI.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki (00420)
Toimitustapa: Nouto/postitus, nouto etusijalla.
Maksutapa: Mobilepay tai käteinen

Viimeksi muokattu:
Tuote: Lisävirraton halpa kortti
Hinta: Kymppi pari.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ei väliä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei väliä
Muuta huomioitavaa: Toimiva ja idlessä mielellään äänetön

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki (00420)
Toimitustapa: Nouto/postitus, nouto etusijalla.
Maksutapa: Mobilepay tai käteinen
Moro mulla ois gt220 !toimiva on mutta iha hiton vanha! On siinä jopa hdmi ulostulo
Vaikka 10€

Löytys quadro K2200 20e Espoosta
Vähempikin kyllä riittäis, käyttö on että saa kuvan ruutuun tarvittaessa. Espoonlahti (kurkkasin myyntiketjujasi) kanssa vähäsen kaukana noutohommia varten... mutta jos satut kehäykköstä kulkemaan tästä ohi niin saattaisi onnistua
E: quadrossa ei ole HDMI:tä vissiin

Moro mulla ois gt220 !toimiva on mutta iha hiton vanha! On siinä jopa hdmi ulostulo
Joo HDMI itseasiassa onkin vaatimuksena. Sijainti?

Vähempikin kyllä riittäis, käyttö on että saa kuvan ruutuun tarvittaessa. Espoonlahti (kurkkasin myyntiketjujasi) kanssa vähäsen kaukana noutohommia varten... mutta jos satut kehäykköstä kulkemaan tästä ohi niin saattaisi onnistua

Joo HDMI itseasiassa onkin vaatimuksena. Sijainti?
Kuhmossa,posti tai toridiili ok

Ennenkuin menette näissä kaupoissa pidemmälle, tarkistakaa nyt, että se HDMI löytyy...

Quadroja löytyy minultakin, mutta niissä on järjestään vain DP tai mini-DP.

Mulla pitäs olla yks gt710 hurjalla 1gb muistilla ja se on itellä toiminut testipenkissä kuvan antajana jos prossuja ja muisteja pitäny testailla. Nyt ylimääräsenä ku löysin varastosta saman kortin mutta hurjalla 2gb muistilla 😅 ton saa kahvipaketilla hakea (p.s. ei sitä lidlin halvinta sitten 😅)

Mulla pitäs olla yks gt710 hurjalla 1gb muistilla ja se on itellä toiminut testipenkissä kuvan antajana jos prossuja ja muisteja pitäny testailla. Nyt ylimääräsenä ku löysin varastosta saman kortin mutta hurjalla 2gb muistilla 😅 ton saa kahvipaketilla hakea (p.s. ei sitä lidlin halvinta sitten 😅)
yv

Statistiikka

Viestiketjuista
302 607
Jäsenet
82 188
Uusin jäsen
Turde

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom