Ostettu Lisävirraton näyttis, esim. Aero RX560, 1050

Liittynyt
27.12.2022
Viestejä
4
Nykyinen Msi Aero RX560 4GB pitää sen luokan meteliä ettei uskalla konetta päällä pitää, akuutti tarve siis lisävirrattomalle pienelle palikalle.

Noudan Forssasta tai sumplitaan postitushommia, tilisiirto/Mobilepay/Pivo passaa.

Tarjoa rohkeasti!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 154
Suosittelen vahvasti modaamaan siihen tuulettimen päälle.

Tuommoinen nippusiteillä kiinni ja voi taas jatkaa.. Tai voinen myydä vanhan Accelero L2:n, jos koteloon mahtuu (ja on stardandikiinnikkeet), 15€+pk (jotka siis on luokkaa kympin, eli ei kannata)
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 497
Jep, vanhat ropellit ja tarvittaessa kehikko pois ja sitten uudet sopivan kokoiset tuulettimet vaikka nippusiteellä kiinni. Johdot emolevylle.
 
Liittynyt
27.12.2022
Viestejä
4
Jaa semmosia ratkaisuja :D Pitääpä kattoo onko tuossa kämäisessä pakettikoneen emossa edes paikkaa ylimääräisille tuulettimille. Pistetään viritelmä harkintaan, mutta mieluusti mielenrauhani takaamiseksi vaihtaisin koko kortin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 765
Lenovo OEM GTX1050 2GB, lyhyt, 1-tuuletin malli, lisävirraton, puna-musta.

40e+6,90e pk / Lahti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 154
Jaa semmosia ratkaisuja :D Pitääpä kattoo onko tuossa kämäisessä pakettikoneen emossa edes paikkaa ylimääräisille tuulettimille. Pistetään viritelmä harkintaan, mutta mieluusti mielenrauhani takaamiseksi vaihtaisin koko kortin.
Voin viritellä tuohon sinun vanhaan korttiin, jos hankit uuden. Tarjoan siitä 20€ + pk ja otan omaan käyttöön. Tämä hinta tuuletinvikaisesta yksilöstä.

Pistä vaan YV, kun saat uuden tilalle, jos et ole itse virittelemässä.. Minulla on aikaa odotella ja paremmin aikaa viritellä itse ensi vuoden puolella.

Tarjoamani Accelero L2 ei mahdu ihan pieneen tilaan, niin kannattaa unohtaa se ja viritellä tuo tuuletin. Myös Aliexpress/eBay voi saada vaihtotuulettimen.
 
Liittynyt
27.12.2022
Viestejä
4
Lenovo OEM GTX1050 2GB, lyhyt, 1-tuuletin malli, lisävirraton, puna-musta.

40e+6,90e pk / Lahti.
Heeee, voisin napata tämän. Ei pitäis paljoa fps:t heittää tuohon omaani verrattuna. Olen uusi täällä joten en voi lähettää yv vielä, miten toimitaan? =)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 765
Heeee, voisin napata tämän. Ei pitäis paljoa fps:t heittää tuohon omaani verrattuna. Olen uusi täällä joten en voi lähettää yv vielä, miten toimitaan? =)
Laitatko sähköpostiosoitteen niin jatketaan vaikka sen kautta. Kannattaa se editoida pois sitten jälkikäteen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 186
Viestejä
4 215 067
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom