Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
![]()
Nog lähti nyt sitten.
The Carsin laulaja-kitaristi Ric Ocasek.
Ehkä "Drive" biisistä eniten tunnettu bändi.
No johan entisiä Yleläisiä tippuu.
No johan entisiä Yleläisiä tippuu.
Ylellä on YTssä sovittu että osa paikoista poistuu luonnollisen poistuman kauttaPitkänlinjan yleläiset on juuri siinä iässä, ettei sinällään ihmetytä.
Eve ehti olla Pakkotoiston moderaattorina noin 15 vuotta. Jännä ettei ole kyseisellä sivustolla huomioitu juuri mitenkään ihan muutamaa viestiä lukuunottamatta (näyttäisi tosin olevan kuihtumassa kasaan koko foorumi muutenkin).Tunnen bloggaajat huonosti, mutta Eveliina Ylönen on menehtynyt. Kuvan olen varmaankin nähnyt.
Tunnettu bloggaaja Eveliina Ylönen, 40, on kuollut
Aikoinaan tuli emmardalea katsottua. Emmerdale-näyttelijä Leah Bracknell on kuollut syöpään – näytteli sarjassa 16 vuotta
Eiköhän se viina ollut syynä, eikä se makkara.Makkarasuvun tytär saa vatsasyövän, ja ensimmäinen sana joka mulle tuli mieleen tuosta yhtälöstä oli: "niinpä"... Vaikka eihän näillä välttämättä ole mitään yhteyttä toisiinsa, mutta silti.
Ilta-Sanomien jutussa kerrotaan, että Mervi joutui suhteessaan Matin kanssa väkivallan uhriksi, mutta siitä ei sanota mitään, että ilmeisesti väkivalta oli kyllä molemminpuolista, tällainen käsitys ainakin mulle on jäänyt...
Yrittäjäperheen tytär Mervi Tapola kasvatettiin arvostamaan työn tekoa – ei kuitenkaan innostunut luomaan omaa uraa perheen yrityksessä
Ei vain käsitys, kyllä Mervi ihan tuomionkin sai Matin pahoinpitelystä (ainakin yhden, en nyt jaksa googlailla saiko useampia)Makkarasuvun tytär saa vatsasyövän, ja ensimmäinen sana joka mulle tuli mieleen tuosta yhtälöstä oli: "niinpä"... Vaikka eihän näillä välttämättä ole mitään yhteyttä toisiinsa, mutta silti.
Ilta-Sanomien jutussa kerrotaan, että Mervi joutui suhteessaan Matin kanssa väkivallan uhriksi, mutta siitä ei sanota mitään, että ilmeisesti väkivalta oli kyllä molemminpuolista, tällainen käsitys ainakin mulle on jäänyt...
Yrittäjäperheen tytär Mervi Tapola kasvatettiin arvostamaan työn tekoa – ei kuitenkaan innostunut luomaan omaa uraa perheen yrityksessä
Olikohan Matti muuten Mervin kanssa kimpassa ihan silkasta rakkaudesta, vai oliko finanssiasioilla osansa asioissa? Meinaan, että eipä Matille tainnut ainakaan hirveästi jäädä hilloa taskuun tuosta liitosta, koska kuoli velkaisena...
Iltalehden jutussa taas ilahduttavan hyvää suomen kieltä asian tiimoilta:
Entinen stalinisti.
..joka ei ole varsinkaan sinun (sen) toveri.Entinen stalinisti.
Mitää tulee tuohon Tapolaan tai siis Nykäseen mitä tuossa yllä juteltiin niin kyllähän NykäsMasa tienasi ihan mukavasti ainakin viimeisinä vuosinaan.
Lumilautailun isä Jake Burton Carpenter kuollut![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.