Lisää kuolleita...

The Carsin laulaja-kitaristi Ric Ocasek.

Ehkä "Drive" biisistä eniten tunnettu bändi.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

70904658_2432600533679319_1745600886643621888_n.png

hqdefault.jpg

Nog lähti nyt sitten.

Eivät toki samaa tahtia kuin Babylon 5:n näyttelijäkaarti, mutta näemmä "nuorimmasta" päästä aloitellaan.

WTF, tämä musiikkivideon versio käänsi ihan totaalisesti kyseisen kappaleen suunnan muistamaani läpsyttelyyn nähden, käytännössä hermoromahdus suljetulla osastolla:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Pitkä ura oli tosiaan herralla, ekan kerran tuli tutuiksi noista ysärikökköilyistä, Maniac/Scanner Copit joita katseltiin videolta innolla. Jackie Brown on myös oma suosikki Tarantinoista. Twin Peaksin uusimmassa kaudessa teki pätevää työtä. Mulholland Drive pitäisi varmaan katsoa uudestaan.

Näkyi viimeiseksi työkseen jääneen tuo Breaking bad elokuva joka ei kyllä jaksa kiinnostaa pätkääkään.

Onhan nämä näitä eräänlaisia lapsuuden sankareita kuitenkin, joita nyt on alkanut lähtemään, Rutger Hauer, Burt Reynolds etc..

Makkarasuvun tytär saa vatsasyövän, ja ensimmäinen sana joka mulle tuli mieleen tuosta yhtälöstä oli: "niinpä"... Vaikka eihän näillä välttämättä ole mitään yhteyttä toisiinsa, mutta silti.

Ilta-Sanomien jutussa kerrotaan, että Mervi joutui suhteessaan Matin kanssa väkivallan uhriksi, mutta siitä ei sanota mitään, että ilmeisesti väkivalta oli kyllä molemminpuolista, tällainen käsitys ainakin mulle on jäänyt...

Yrittäjäperheen tytär Mervi Tapola kasvatettiin arvostamaan työn tekoa – ei kuitenkaan innostunut luomaan omaa uraa perheen yrityksessä

Makkarasuvun tytär saa vatsasyövän, ja ensimmäinen sana joka mulle tuli mieleen tuosta yhtälöstä oli: "niinpä"... Vaikka eihän näillä välttämättä ole mitään yhteyttä toisiinsa, mutta silti.

Ilta-Sanomien jutussa kerrotaan, että Mervi joutui suhteessaan Matin kanssa väkivallan uhriksi, mutta siitä ei sanota mitään, että ilmeisesti väkivalta oli kyllä molemminpuolista, tällainen käsitys ainakin mulle on jäänyt...

Yrittäjäperheen tytär Mervi Tapola kasvatettiin arvostamaan työn tekoa – ei kuitenkaan innostunut luomaan omaa uraa perheen yrityksessä
Eiköhän se viina ollut syynä, eikä se makkara.

Ei vain käsitys, kyllä Mervi ihan tuomionkin sai Matin pahoinpitelystä (ainakin yhden, en nyt jaksa googlailla saiko useampia)

Olikohan Matti muuten Mervin kanssa kimpassa ihan silkasta rakkaudesta, vai oliko finanssiasioilla osansa asioissa? Meinaan, että eipä Matille tainnut ainakaan hirveästi jäädä hilloa taskuun tuosta liitosta, koska kuoli velkaisena...

Olikohan Matti muuten Mervin kanssa kimpassa ihan silkasta rakkaudesta, vai oliko finanssiasioilla osansa asioissa? Meinaan, että eipä Matille tainnut ainakaan hirveästi jäädä hilloa taskuun tuosta liitosta, koska kuoli velkaisena...

"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta." Matti Nykänen

:D:D:rofl:

Mitää tulee tuohon Tapolaan tai siis Nykäseen mitä tuossa yllä juteltiin niin kyllähän NykäsMasa tienasi ihan mukavasti ainakin viimeisinä vuosinaan.

:D:D:rofl:

Mitää tulee tuohon Tapolaan tai siis Nykäseen mitä tuossa yllä juteltiin niin kyllähän NykäsMasa tienasi ihan mukavasti ainakin viimeisinä vuosinaan.

Mattihan aiemmin otti keikkapalkat käteisenä muovikassissa keikkapaikalla ettei ulosotto kerkee väliin. ja kaikki mitä tuli taisi mennä aika vauhdilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 720
Jäsenet
78 863
Uusin jäsen
Darth Simius

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom