Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salkkareiden Jasmin Voutilainen on kuollut
Salatut elämät -tähti Jasmin Voutilainen, 27, on kuollut
Näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut.www.iltalehti.fi
Nuorena lähti. Näköjään kärsinyt vakavasta masennuksesta, joka voi liittyä kuolemaan - jos haluaa asialla spekuloida.
Moni syöpäkin on paljon paremman ennusteen tauti.
Hoidettuna. Ja varmaan hoidettuna masennuksenkin aiheuttama kuolleisuus laskee. Mutta kyllä se vakava on ja todella surullista jos ainoa ulospääsy on oman käden kautta lähtö. Jos siitä nyt oli kyse, ei ole kerrottu julkisuuteen.
Streptokokki on bakteeri, ei virus. Erittäin ikävää, kun etenkin näin nuori henkilö menehtyy, ja ainakin ulkopuolisesta näyttää, että elämä olisi ollut vasta näyttämässä parhaita puoliaan.Mielenterveysongelmien kanssa kamppaileva Jasmin Voutilainen sairastui nyt virusperäiseen tautiin: "Oon oikeesti ihan poikki"
Kuolinsyy taitaakin olla streptokokki, joka hiljattain tappoi neljä vuotiaan lapsen ja sitä on nyt paljon liikkeellä. Toissa päivän uutisoinnissa Voutilainen kertoo Instagramiin sairastuneensa hiljattain virusperäiseen angiinaan.
Et voinut sitten tätäkään lankaa jättää puhtaaksi tuosta läskijargonistasi...Saattoi olla skinnysheimingin uhri. (Tai olikin uhri, mutta tarkoitin kohtalokkaalla tavalla.) Nälvittiin siitä, että ei ollut läski kuten muutkin, kehoitettiin syömään enemmän.
Maailmasta ei kyllä paskapuhe ikinä lopu, joten toisaalta pitäisi vaan ymmärtää olla välittämättä näistä mitenkään. Jos läskiämmät heikossa itsetunnossaan nälvivät upeaa missiä, niin haistakoot paskan, tarviiko niihin kiinnittää mitään huomiota?
Viittaan iltalööppilehden juttuun aiheesta, ja siinä annettiin ymmärtää, että nainen otti pahasti itseensä nämä ulkonäön kritisoinnit.Et voinut sitten tätäkään lankaa jättää puhtaaksi tuosta läskijargonistasi...
– ”Syökö toi Jasmin mitään ikinä, kun se on niin laiha?” kaikuu kysymys varmaan viikoittain, milloin päin naamaa ja milloin netissä anonyymisti. Mun paino on asia, joka ilmeisen paljon on häirinnyt muita ihmisiä jo siitä saakka, kun olin lapsi. Ja sitä kautta se on ollut mulle aina häpeän aihe, etenkin yläasteella ja lukiossa, hän kirjoitti.
– Miten oikeesti vielä vuonna 2020 skinnyshaming on ok? Mitä on kehopositiivisuus, jos lopulta se koskee vain ”isompia” ihmisiä? Miks mä en saa olla rauhassa mun kehossa sen kokosena kuin olen? näyttelijä latasi.
Jatkot tänne: Politiikka ja yhteiskuntaYhteiskunnan vastuu? Avaatko hiukan, mitä mielestäsi yhteiskunnan olisi pitänyt tehdä?
Ai vittu onko vähän turhan tuhti lipas avattavaksi tähän ketjuun. Jos aloitetaan vaikka naapurille moikkaamisesta. Joillekin jo se on ylitsepääsemätön rasti. Johtuen ehkä omista epävarmuuksista, tai ehkä siitä ettei kukaan ole opettanut niitä epävarmuuden tunteita käsittelemään. Ylipäätään tätä maata riivaa kiusaamiskulttuuri, jossa omaa heikkoa itsetuntoa sopii kompensoida muita lyttäämällä. Se on todella outoa, sillä hädän hetkellä tai kännissä se luontainen veljeys kuitenkin löytyy.Yhteiskunnan vastuu? Avaatko hiukan, mitä mielestäsi yhteiskunnan olisi pitänyt tehdä?
Ehkä, mutta tämä "älä valita, sulla on kaikki paremmin kuin mulla" on osa kollektiivista oireilua.Ehkä kuitenkin elämme maassa, jossa on yhdet maailman parhaat (jotain 90-99% maailmassa on huonommat) mielenterveyspalvelut.
Vetäkää toki herneet jossain muualla.
Tässä kohdin voi jo käyttää rohkeasti sanaa journalisti. Varmasti ollut piikkinä monen vehkeilijän ja veivaajan lihassa ja toisaalta näyttäisi vieläkin olevan arka paikka hesarille. Sen verran pienellä volyymilla entinen työnantaja näyttää asiasta uutisoivan vrt. mitä yleensä on tapana kollegoista kirjoitella.Kuolleet | Raid-hahmon luoja Harri Nykänen on kuollut
Tiistaina kuollut Harri Nykänen muistetaan tuotteliaana rikoskirjailijana sekä pitkäaikaisena HS:n rikostoimittajana.www.hs.fi
"Raid-hahmon luoja Harri Nykänen, 69 on kuollut
Tiistaina kuollut Harri Nykänen muistetaan tuotteliaana rikoskirjailijana sekä pitkäaikaisena HS:n rikostoimittajana. ..."
"Lähes julkkis".Harry Potter- ja Star Wars -näyttelijä kuollut – löytyi King’s Crossin aseman ulkopuolelta
Näyttelijä Paul Grant näytteli muun muassa Ewok-hahmoa ja maahista.
Gordon Moore
Gordon Moore, Intel Co-Founder, Dies at 94
Moore, who set the course for the future of the semiconductor industry, devoted his later years to philanthropy.www.intel.com
Piti varmistaa, onko tämä juuri se Moore, jonka mukaan Mooren laki on nimetty. Oli juuri kyseinen henkilö.
Ihmekkös tuo, kun sehän on ollut ohje kehityksen nopeudelle. Itse itseään toteuttava "ennustus". Tiedä vaikka kehitys olisi ollut nopempaakin jossain kohti, mut pidetty mooren laista kii.Hyvin pitänyt paikkaansa vuosikymmenet tuo Mooren laki
Säveltäjä Ryuichi Sakamoto on kuollut
Muun muassa The Revenant ja Viimeinen keisari -elokuviin musiikin tehnyt sekä Oscarilla ja Grammylla palkittu säveltäjä sairasti kahta syöpää.www.is.fi
Nobody. Ei sano yhtään mitään. Yhtä tunnettu kuin naapurin kissa.Olawi Perkiömäki
Et taida käyttää internetiä?Nobody. Ei sano yhtään mitään. Yhtä tunnettu kuin naapurin kissa.