Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
R.I.PVesa Keskisen entinen kaveri kohuliikemies "Ghanan prinssi" (huijari) Carl Danhammer (alkup. Jouko Juvonen).
Hups. Oon tuonkin tyypin tavannut joskus... ~15 vuotta sitten oman silloisen työni puitteissa.Vesa Keskisen entinen kaveri kohuliikemies "Ghanan prinssi" (huijari) Carl Danhammer (alkup. Jouko Juvonen).
Kuin myös. Eräässä julkkisbaarissa/tilaisuudessa joskus 20 vuotta sitten. Viina virtasi siellä.Hups. Oon tuonkin tyypin tavannut joskus... ~15 vuotta sitten oman silloisen työni puitteissa.
En keksi yhtäkään syytä miksen uskoisi tätä virallista versiota
Yksi hyvä syy on se, että uutinen tulee Venäjältä. Siinäpä syytä kerrakseen suhtautua näihin äärimmäisellä skeptisyydellä.En keksi yhtäkään syytä miksen uskoisi tätä virallista versiota
Tuo mihin vastasit oli aivan selvästi sarkastinen kommentti jossa vittataan salamurhan mahdollisuuteen ellei jopa todennäköisyyteen.Yksi hyvä syy on se, että uutinen tulee Venäjältä. Siinäpä syytä kerrakseen suhtautua näihin äärimmäisellä skeptisyydellä.
Siitä huolimatta onhan se noinkin voinut mennä kuin väitetään.
R.I.P.
Poliisiopistosta tuttu Art Metrano on kuollut – näyttelijän ura katkesi karmeaan onnettomuuteen
Art Metrano kuoli kotonaan 84 vuoden ikäisenä.www.is.fi
Mulle täysin tuntematon kaveri, tuossa tiivistelmä:Norm Macdonald, 61. Syöpä vei.
Mulle täysin tuntematon kaveri, tuossa tiivistelmä:
Norman Macdonald oli kanadalainen näyttelijä ja koomikko. Hänet tunnetaan parhaiten uutisankkurin roolistaan sketsisarja Saturday Night Livessä vuosina 1993 - 1998. Tämän jälkeen Macdonald esitti pääosaa tilannekomediasarjassaan Norm Show ja esiintynyt useissa elokuvissa.
ja siinä joku orbituary
Norm Macdonald Dies: Influential Comedian & Former ‘SNL’ Weekend Update Anchor Was 61
Norm Macdonald, the popular comedian, TV show host and former 'Saturday Night Live' cast member, has died after a long battle with cancer. He was 61.deadline.com
Jos seuraa standuppia, niin Norm Macdonald oli todennäköisesti samalla tavalla tuttu kuin Coca-Cola yleisesti. Täysin poikkeuksellinen hahmo tuossa kentässä. Nyt ei naurata. RIPMacdonald lienee lähihistorian merkittävin yksittäinen humoristi, todellinen länsimaisen tajunnan hahmottelija ja humanisti. Kannattaa tutustua.
Miehellä oli paljon ideoita kuin Spede Pasasella tai Elon Muskilla konsanaan, mutta oli ehkä hieman aikaansa edellä...Home computing pioneer Sir Clive Sinclair dies aged 81
Creator of the landmark ZX Spectrum and the less commercially successful C5 died after a long illnesswww.theguardian.com
Home computing pioneer Sir Clive Sinclair dies aged 81
Creator of the landmark ZX Spectrum
Kuten profiilikuvastani voi arvata, Spectrum on rakas muisto tietokoneharrastukseni alkuajoilta. R.I.P Sir Sinclair ...
Sattumaako?Muistan hyvin vieläkin, minkälaiset kohut kuvista nousi aikanaan
Kuolleet | Profeetta Muhammedin pilapiirroksesta tunnettu tanskalainen Kurt Westergaard on kuollut