Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sanoin, että Telialta saa nopeamman ja halvemman liittymän. Oma Dna sopimus olisi loppunut ensi kuussa. Se oli 4g rajaton 100m ja hinta siinä oli 16,90€Siis on melkoista kikkelöintiä tänään soitin viimeksi DNAlle, eivätkä kysyneet edes mitään liittymän ym. suuntaista niinkuin yleensä. Olisi mullekin kelvannut tuo 4G rajaton 300M tuohon hintaan. Maksan nyt sitten päälle 30 siitä ilosta että on 5G liittymä, vaikka ei ole edes päätelaitetta. Minkähän takia ei muuten näytä DNAn sivulla edes tuommoista liittymävaihtoehtoa?.
Tuskin elisalta tarjotaan tuota huolettoman jatkoa parempaa diiliä?Mukava tuo DNA chat kun syö viestit, yritäppä tässä nyt ketkuilla halpuutusta. Epäilen että jos liitän tuon teikäläisen tarjoustekstin sinne niin ovat autuaan tietämättömiä.Itse sanoin, että Telialta saa nopeamman ja halvemman liittymän. Oma Dna sopimus olisi loppunut ensi kuussa. Se oli 4g rajaton 100m ja hinta siinä oli 16,90€
Mulle ainakin soitettiin Winbackista.Mukava tuo DNA chat kun syö viestit, yritäppä tässä nyt ketkuilla halpuutusta. Epäilen että jos liitän tuon teikäläisen tarjoustekstin sinne niin ovat autuaan tietämättömiä.
Ainakin Elisalle voi liittymän ajastaa 6 kk päähän ja Telialle 3 kk päähän. Voit siis hyötyä halvoista hinnoista jo nyt.No enhän minä muistanut että mulla on määräaikainen sopimus vuoden loppuun, pitää unohtaa nuo halvennuskeskustelut.
Niinhän nuo tuntuu tekevän, kattelen nyt minkälaisen tarjouksen ne saa sitten 4kk päästä aikaan, mikä on luuritilanne ja onko tänne edes saatu 5Gtä ym. ym. Yli 20 vuotta olen DNAn asiakas ollut, niin eiköhän nuo jotain kehitä taas. Katsoo sitten vaihtaako firmaa vai ei. DNAlla eivät edes ehdottele että jatketaan sitten tuolla hintaa mikä nyt on tarjouksessa etukäteen.Ainakin Elisalle voi liittymän ajastaa 6 kk päähän ja Telialle 3 kk päähän. Voit siis hyötyä halvoista hinnoista jo nyt.
DNA:lla Winback soittaa heti ja tarjoaa jatkoa niin että se jatkuu nykyisen perässä.
Winbackillä pari vuotta sitten saatu Huoleton 50M 9.9€->11.9€->14.9€, pitäisiköhän tässä katsella Moi:n liittymää kun dataa menee 1.5gigaa kuukaudessa, ei nousisi kuin 1.1€ maksimissaan puhelinlasku vs elisa:n vanha diili.Tuskin elisalta tarjotaan tuota huolettoman jatkoa parempaa diiliä?
No luonnollisesti.Eiköhän siinä ole ihan syynsä eli ettei vaan tule liikaa tappioita operaattorille
Nykyinen oma ja vaimon puhelinliittymä Elisa Huoleton 100M etuhinnalla 11,90 €/kk.
Etuhinta päättyy piakkoin. Elisa olisi automaattisesti hilaamassa hinnat 16,90 €/kk.
Rajattomalle datalle ei mitään tarvetta meillä kummallakaan oikeasti. Datan käyttö 0-2 Gt/kk.
Eikä oikeastaan rajattomille puheluille/tekstareillekaan, ainakaan itsellä, vaimolla ehkä.
Maksaakohan vaivaa laittaa numeronsiirrot vetämään Moille?
Muksujen liittymät 2 kpl on jo siellä ja jos Elisa ei parempaa tarjoa, niin ei oikeastaan haittaisi jos kaikki 4 liittymää jäisivät Moille. Olisipahan muksuilla isompi datapooli, mistä ammentaa.
Nykyinen oma ja vaimon puhelinliittymä Elisa Huoleton 100M etuhinnalla 11,90 €/kk.
Etuhinta päättyy piakkoin. Elisa olisi automaattisesti hilaamassa hinnat 16,90 €/kk.
Rajattomalle datalle ei mitään tarvetta meillä kummallakaan oikeasti. Datan käyttö 0-2 Gt/kk.
Eikä oikeastaan rajattomille puheluille/tekstareillekaan, ainakaan itsellä, vaimolla ehkä.
Maksaakohan vaivaa laittaa numeronsiirrot vetämään Moille?
Muksujen liittymät 2 kpl on jo siellä ja jos Elisa ei parempaa tarjoa, niin ei oikeastaan haittaisi jos kaikki 4 liittymää jäisivät Moille. Olisipahan muksuilla isompi datapooli, mistä ammentaa.
eikä tarvi säätää Omaelisan kautta laskua maksuun.
E-lasku sinänsä OK, mutta SER:n tuputus alituiseen, vaikka usein todennut soittelijoille, että en Elisa Viihdettä etc ota ilmaiseksikaan vaan ainoastaan pienestä maksusta omaan suuntaan, käy kyl hermoille.Moissa kyllä sekin hyvä puoli, että menee automaattisesti pankkikortilta laskutus eikä tarvi säätää Omaelisan kautta laskua maksuun. Jo senkin takia maksaa vaikka euron extraa kuussa, tosin eipä tuolta enää edes irtoa 7,90 tai 8,90 Tarkkoja 100M. Vaikka irtoais, niin Moi silti parempi kun jos vaikka lapset soitteliskin paljon niin pysyy lasku hallussa. Lisäksi Moilta ei soitella SERiä tuputtaen.
E-lasku sinänsä OK, mutta SER:n tuputus alituiseen, vaikka usein todennut soittelijoille, että en Elisa Viihdettä etc ota ilmaiseksikaan vaan ainoastaan pienestä maksusta omaan suuntaan, käy kyl hermoille.
Ite kyllä arvostan sitä, että erääntyvät laskut näkyvät verkkopankissa kuten esim. elisan e-laskut tekevät sen sijaan, että tililtä vaan "yllärinä" veloittuu random summia, kuten Moin ja Dotin kanssa.Moissa kyllä sekin hyvä puoli, että menee automaattisesti pankkikortilta laskutus eikä tarvi säätää Omaelisan kautta laskua maksuun. Jo senkin takia maksaa vaikka euron extraa kuussa, tosin eipä tuolta enää edes irtoa 7,90 tai 8,90 Tarkkoja 100M. Vaikka irtoais, niin Moi silti parempi kun jos vaikka lapset soitteliskin paljon niin pysyy lasku hallussa. Lisäksi Moilta ei soitella SERiä tuputtaen.
Pistä numero siirtymään niin tulee tarjous Moilta. Ehkä parhaiten tulee tarjousta kun siirrät Telialle, Elisalle.Moilta ei taida tulla winback-kalasteluja? Mitenhän tuolta pääsisi vaihtamaan edullisempaan rajattomaan? Chattiin höpisemään vai soittoa johonkin?
Mulle tuli lahjakortti Telialta, missä kylläkin kestää oma aikansa. Heinäkuussa lunastettu winbäkki ja 24kk hinta voimassa, joten homma toimi täysin sovitusti. Liittymähän ei ole määräaikainen, joten milloin vaan pystyy tekemään mitä vaan. Mun käsityksen mukaan DNA on ainoa joka tekee "oikeita" määräaikasuuksia, joten väittäsin myös sun liittymän olevan oikeasti määräajaton.No nyt avokille laitettiin sama rumba eli Telialta siirto DNA:lle ja Telian winback numeroon soitto, olettaen että tarjotaan sama mitä toissapäivänä allekirjoittaneelle, eli 15,90e/kk Rajaton 20M 4G etuhinta voimassa 24kk ja päälle 20e K-Ryhmän lahjakortti. Eipä yllättäen ollut kuulemma 20M liittymään olemassakaan mahdollista laittaa lahjakorttia tulemaan ja ihmetteli miten toinen asiakaspalvelija oli sellaisen luvannut minulle toissapäivänä, sanoi että en tule kyllä lahjakorttia saamaan eikä tähän avokin liittymäänkään sellaista laiteta, lisäksi etuhinta on näissä, myös minun toissapäivänä solmitussa sopimuksessa voimassa vain 12kk, sopimus on määräaikainen.
Sanoin kyllä että teillähän puhelut nauhoitetaan, niin kuuntele sieltä mitä on sovittu. Vittu mitä paskaa Telia.
koskeekohan tuo liittymätyypin vaihtoa jos on määräaikainen liittymä DNA:llaDNA:n Yömyynti
"Nappaa yömyynnistä huippuedullisesti rajattomia liittymiä alkaen 13,90 €/kk. Myynti alkaa tänään klo 21, ja kestää aina aamuun asti."
Mitähän tuolla on odotettavissa, jotain oikeasti hyviä tarjouksia?DNA:n Yömyynti
"Nappaa yömyynnistä huippuedullisesti rajattomia liittymiä alkaen 13,90 €/kk. Myynti alkaa tänään klo 21, ja kestää aina aamuun asti."
Ei koske, mutta voit yrittää vaihtaa sitä itsepalvelussa liittymätyypin vaihtona, joskus ok tarjouksia.koskeekohan tuo liittymätyypin vaihtoa jos on määräaikainen liittymä DNA:lla
13,90 rajaton 10M 12 kk ainakin.Mitähän tuolla on odotettavissa, jotain oikeasti hyviä tarjouksia?
Laitoin jo vetämään siirron telia -> moi, jos tuolla yömyynnissä on joku hyvä tarjous niin voinko laittaa uuden siirron dna:lle?
Aika kyseenalaista toimintaa, Telialle Traficom suuttui "sakkomaksun" perimisestä. Operaattori ei saa periä kuluttajalta sakkoa matkapuhelimen numeronsiirron peruuttamisesta | TraficomPistin tossa muutamapäivä sitten elisalta siirtoa DNA:lle....... (pinkit päivät 14,90€/kk liittymä) niin elisa vastasi tismalleen samalla hinnalla minkä olisin voinut jättääkin mutta....... kun he(Elisa) peruuttavat siirron niin olisivat veloittaneet siitä 6,90€....... pitäkööt tunkkinsa ja siirrytään dna:lle....... kauanko tälläinen menettely on ollut voimassa? ....vai haluavatko vaan kettuilla mulle![]()
Aika kyseenalaista toimintaa, Telialle Traficom suuttui "sakkomaksun" perimisestä. Operaattori ei saa periä kuluttajalta sakkoa matkapuhelimen numeronsiirron peruuttamisesta | Traficom
Eri asiasta on kyse. Tuo sakko koskee sitä että olet operaattori A:n asiakas ja aloitat numeron siirron operaattori B:lle, minkä jälkeen A tekee vielä paremman tarjouksen ja päätätkin jäädä A:n asiakkaaksi, jolloin B yrittää lähettää tuollaisen sakkomaksun siirron peruuttamisesta. Se ei käy.Mulla on Telian määräaikainen soppari ja jos haluaisin ennen määräaikaa vaihtaa operaattoria, niin mulla tulisi tuollainen 50€ pakkomaksu maksettavaksi Telialle.
Jep juuri miten @Rollerix kertoi. Eri tapaus tuo sinun juttuMulla on Telian määräaikainen soppari ja jos haluaisin ennen määräaikaa vaihtaa operaattoria, niin mulla tulisi tuollainen 50€ pakkomaksu maksettavaksi Telialle.
....tämähän ei ollut sakkomaksu vaikka siltä se tuntuikin....... se oli ovelasti naamioitu liittymän "päivitys maksuksi" ja kiitos siitä että olisit jatkanut vanhalla operaattorilla oli että joudut maksamaan 6,90€ ....mutta empäs jäänytkään kun kilpailijalla lopputulema on halvempi kun avausmaksukin on pienempi kuin heidän "päivitys maksu"......Aika kyseenalaista toimintaa, Telialle Traficom suuttui "sakkomaksun" perimisestä. Operaattori ei saa periä kuluttajalta sakkoa matkapuhelimen numeronsiirron peruuttamisesta | Traficom
Elisan winback-viestiä pukkasi ja soittelivat myös.
Tarjoukset itselle ja vaimolle:
- Rajaton data 100M, maksulliset puhelut ja tekstarit 0,069 € / min tai kpl - 8,90 €/kk
- Rajaton data 10M, maksuttomat puhelut ja tekstarit - 14,90 €/kk
Kun rajattomalle datalle ei ole käyttöä, niin kumpikaan ei vaikuta paremmalta kuin perus-MOI 9 €/kk, vai missasinko jotain?
MOI:lla puhelut ja tekstarit kun ovat halvempia (0,060 € / min tai kpl) ja ne on lisäksi käpätty 4 €:oon per KK.
Jos on varmaa, että dataa ei koskaan mene yli 6 GB/kk, niin kyllähän se Moin diili on teidän käyttöön parempi.
Senverran pitää sanoa että siirtymällä todnäk voitat kun kerran perivät elisalla 6,90€ liittymän päivitysmaksun..... näin ainakin omalla kohdallani kun olin siirtymässä DNA:aan leipiin ja näin myös tein koska heille tullut tuollainen rankaistaan vanhaa käyttäjää maksuKyselläänpäs tulevaisuutta ajatellen, kun tarjouksen deadline meni eilen kuitenkin.
Tuli siis laitettua elisalta numeronsiirto moi:lle. Ja elisalta tosiaan tulikin sitten winback tarjous 8,90€/kk (seuraavat 12kk). Säästäisihän tässä moin 9e/kk liittymään verrattuna jopa 1,2€ vuodessa.
Toisaalta, moilta tilausta tehdessähän pitää maksaa 5€ siirto/avausmaksu heti. Ja tätähän ei varmaan olisi saanut takaisin (ainakaan automaattisesti) jos tuon elisan winback tarjoukseen oliskin tarttunut, vai olisiko? Jos ei, niin sittenhän olisi takkiin tullut winbackiin tarttumisesta 3,80€![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.