Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Itselläkin Elisa antaa toistaikseksi vain tuota 4g 100/18€/kk, mikä on puolet nykyisestä nopeusluokasta, pari päivää voimassa olevasta sopimuksesta > samat max 18€ moilla antaa sentään 4g / 300 ja todennäköisesti jää 16€ /kk käyttömääriltään.

Ilmeisesti vain soitto viimeisenä päivänä antanee jotain ?

Itsellä tuli viimeisenä päivänä soitolla 11.99€ ja 80€ lahjakortti tai 300M 14.99€ + 80€ et kannattaa odotaa loppun asti.
Olen ollut Telialla laajakaista asiakkaana ties kuinka kauan. Nykyinen 100M kiinteä kiinnostaisi päivittää nopeampaan. Kämppiin ei ole vedetty kuituja joten toi on max. nopeus mikä toimii tällä hetkellä. Ilmeisesti tollaset 300M tarjoukset (tai muuten hyvät tarjoukset) mitä tossa yllä voi unohtaa uudelle liittymälle jos ei ole jo olemassa olevaa mobiililittymää jota on pois siirtämässä? Toinen kysymys, että pelaako torrentit mobiili-liittymissä?

Soittelivat Elisasta eilen. Halusivat tarjota edullisempaa liittymää kun olin poistunut heiltä Joulukuussa. Kerroin Telian hintani jolloin myyjä vaan totesi että ei pysty millään parempaan, että katsotaan vuoden päästä uudestaan tai jos löytyy parempia tarjouksia ennen sitä. Että näin. Kiitos ja näkemiin....

Ilmeisesti firmat ei jostain syystä tahdo kauhean hanakasti dot:n kanssa alkaa kilpailemaan hinnasta. Telia pisti itse rouvalle tarjouksen 14.99e/kk vuodeksi niin voisinko sen hyväksymällä saada esim Elisalta parempaa tarjousta ja mahdollisesti vielä Telialta winback huutoa?

Onko LIDLin lahjakortteja saapunut Telian toimesta teille, joille sellainen houkutin tarjottiin? Joulukuun alussa tein sopparin ja muutama laskukin on tullut maksettua. Ettei ole dulanot ja milbonat vaan menny myyntitykin omaan suuhun. Alkaa olla jo nälkä :mad:

zaharova.jpg

Noissa lahjakorteissa joskus menee puoli vuotta.

Dnalle oli siirto. Telia tarjosi viestillä 5g 200m 19.99e/kk ja puhelun kautta sai 5g 200m 11.99/kk+ 30 lahjakortin.

Onko LIDLin lahjakortteja saapunut Telian toimesta teille, joille sellainen houkutin tarjottiin? Joulukuun alussa tein sopparin ja muutama laskukin on tullut maksettua. Ettei ole dulanot ja milbonat vaan menny myyntitykin omaan suuhun. Alkaa olla jo nälkä :mad:

zaharova.jpg
Mulle tuli viime kuun loppupuolella, 5.12. kilpailutin liittymän. Sanoikin silloin, että ensimmäisen laskun jälkeen lähtee lahjakortti tulemaan.

Telia tässä yrittänyt tyrkyttää itselle myös tuota 14,99€/kk liittymää. Itsellä on nykyisenä liittymänä Telian Dot eli maksan sen 8,10€ kuukaudessa. Minun käyttö on olematonta puhelimen osalta, mutta pakko olla.

Laskin näin:
-Maksan noin nykyisestä puhelinliittymästä 100€ vuodessa(97,2€)
-Tuo 14,99€/kk liittymä on melkein tuplasti tuon(188,87€ vuoden ajan +8.99€ avaus)
-Tuon 12 kuukauden jälkeen maksaisin 358€/vuosi

Ei taida tulla kauppoja.

Nykyinen liittymä 9 €/kk, 12 kk määräaika, ei toimi ulkomailla. Kesällä pitäs kuukausi olla ulkomailla. Onko tässä järkevintä ottaa sit kesällä vaan joku toinen ei-määräaikainen liittymä eSimminä? Vai missaanko tässä jotain olennaista asiaa. Puheluita ja tekstareita en juurikaan käytä, kunhan netti toimii.

Nykyinen liittymä 9 €/kk, 12 kk määräaika, ei toimi ulkomailla. Kesällä pitäs kuukausi olla ulkomailla. Onko tässä järkevintä ottaa sit kesällä vaan joku toinen ei-määräaikainen liittymä eSimminä? Vai missaanko tässä jotain olennaista asiaa. Puheluita ja tekstareita en juurikaan käytä, kunhan netti toimii.
Otat ulkomailta vaikka prepaidin ennakkoon jo e-simminä.

Prepaid voi olla järkevin, mutta kannattaa kuitenkin varmistaa minkä verran siihen kuuluu dataa (riippunee maastakin) – Telialla tuo rajoitus oli ainakin tosi vähäinen, luokkaa 1gt/vrk.

zaharova.jpg

itsellä näkyy siellä oma teliassa pääsivun ylälaidassa muistaakseni maaliskuu lahjakortin toimittamiselle.

Telia tässä yrittänyt tyrkyttää itselle myös tuota 14,99€/kk liittymää. Itsellä on nykyisenä liittymänä Telian Dot eli maksan sen 8,10€ kuukaudessa. Minun käyttö on olematonta puhelimen osalta, mutta pakko olla.

Laskin näin:
-Maksan noin nykyisestä puhelinliittymästä 100€ vuodessa(97,2€)
-Tuo 14,99€/kk liittymä on melkein tuplasti tuon(188,87€ vuoden ajan +8.99€ avaus)
-Tuon 12 kuukauden jälkeen maksaisin 358€/vuosi

Ei taida tulla kauppoja.
Tuollasta Telia Dot liittymää ei saa enää. Halvimmat Dot liittymät on 25€/kk. Tuollasta vanhan mallista liittymää ei kannata minun mielestä vaihtaa mihinkään.

Mulle tarjosivat nykyiseen 100M 6.99€/kk liittymään tätä samaa 9.99€/kk liittymää vielä viime viikolla. Nyt hinta oli noussut 11.99€/kk.. Tuota edellistä tarjousta olis vielä 1.5kk jäljellä.. Kohta pitää varmaan tarttua tarjoukseen.
Tämä tarjous oli tippunut viikonloppuna taas 9.99€/kk. Laitoin kyselyä, että jos hyväksyn sen, niin jatkuuko se vanhan tarjouksen perään? Ei jatku, vaan se tulee voimaan heti, mutta he voivat ajastaa sen jatkumaan vanhan perään. Nyt mennään sitten tuolla 9.99€ seuraava vuosi.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 512
Jäsenet
81 647
Uusin jäsen
DullaSs

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom