Suoria tarjouksia?Eilen DNA 4G 100M 11,99€ 12kk määräaikainen, tänään Elisa 4G 100M 11,99€ 12kk määräaikainen + 50€ lahjakortti S-ryhmä. Tähän Telia vastasi äsken 4G 100M 9,99€ 12kk toistaiseksi voimassa oleva + 50€ lahjakortti Lidliin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:20 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Suoria tarjouksia?Eilen DNA 4G 100M 11,99€ 12kk määräaikainen, tänään Elisa 4G 100M 11,99€ 12kk määräaikainen + 50€ lahjakortti S-ryhmä. Tähän Telia vastasi äsken 4G 100M 9,99€ 12kk toistaiseksi voimassa oleva + 50€ lahjakortti Lidliin.
Kaks ekaa oli, viimeinen winback. Soittopyyntöjen kautta.Suoria tarjouksia?
Näyttää siltä että Elisan winbackit on surkeimpaa luokkaa...
DNA juuri otin 8e/kk 12kk 50M rajaton nettiliittymä. Otin toki muutakin samalla (300M 23.99e/kk ja 20M 3e/kk) Kaikki uusia liittymiä.Pitää kai tuo Moin 15€ 4g 50m, ottaa kun taitaa olla halvin minkä voi itse saada. Telialla, Elisalla yms kaikki vaan pirun kallista. Ja tosiaan Dna ei tarjoa mitään kun jo asiakas.
Nyt soitti myyntipuolelta takaisin. 14,99€ Huoleton 100M ilman mitään kylkiäisiä.Laitoin numeron siirtymään MOI:lle, ensin tuli tekstiviesti Elisalta höpöhöpötarjouksella jonka sivuutin. Myöhemmin tuli viesti "vastaa tähän niin soitetaan sinulle", vastasin ja puhelua ei koskaan tullut. Laitoin nyt aamulla Chatissa viestiä ja tuo Petteri-Siipimutteri-botti meni ihan solmuun ja jäi epäselväksi että olenko nyt jonottamassa tuonne aspaan keskustelemaan ihmisen kanssa vai en. Nooh soitin sitten tuolta botilta saatuun numeroon ja 10min jonotuksen jälkeen vastasi vikatidotusten-henkilö. Hänelle asiani esitin että olen liittymää vaihtamassa ja teksiviesti tuli jossa sanottiin soitosta mutta soittoa ei tullut. Katsoi siellä että nykyinen 18,99€ 4G Rajaton 200M loppuu helmikuussa ja sen jälkeen olisi 21,99€ ja tarjosi ainoastaan tätä. Mainitsin että tuo MOI on 18€ ja taidan sitten sinne siirtyä niin vastasi vain "no voi harmi". Tälläistä tänään. Katsotaan eteneekö tuo chatti mihinkään ja saisiko sieltä jonkun kiinni jolla olisi intoa antaa kunnon vastatarjousta.
Oliko tämä siirtona ja minkä asiakkaana? Tuollainenhan olisi aika hyvä kotinetiksi kun Telian vastaaava vahinkotarjous meni ohi.Elisan standilta tarjosivat 5G 1000M 16.99€ + 30 lahjakortti, en tuolla lähtenyt vaihtamaan takaisin kun mobiilivarmenne ei kuulu hintaan.
Olisi ollut siirto/winback, eilen vaihtunut numero Elisalta Telialla.Oliko tämä siirtona ja minkä asiakkaana? Tuollainenhan olisi aika hyvä kotinetiksi kun Telian vastaaava vahinkotarjous meni ohi.
Kuraa ja kuraa, subjektiivista toki. Itse päädyin vuosi sitten puhelimen oston yhteydessä ottamaan suht kalliin 5g liittymän DNA:lta (puhelimen hinnasta lähti 100€). Tuosta määraikaisuus juuri päättymässä ja hinta nousemassa poskettomaksi. Operaattoreiden puhelinnumeron perusteella annetut tarjoukset aivan jäätävän huonoja ainakin näihin verrattuna mitä oon muiden kokemuksia foorumilta lukenut. (Esimerkkejä 20M 17,90€/kk, 100M 22,90€/kk jne). Nyt Elisan feissarilta 1000M 5G liittymä + 100€ lahjakortti ruokakauppaan 18,90€/kk ilman avausmaksua. Tuolle jää reaalihintaa alle 11€/kk. Ei halvimmasta päästä, mutta en nyt laittaisi kategoriaan "kura". Vaikkakin voin kompata ketjuun kirjoittaneita ettei tää määraikaisuuksien trendi ole oma suosikki, vaikka itse tarjoukseen tarttumalla tulin tätä ilmiötä ruokkineeksi.Telian standiltä haettuna tuo 100M 4g 12e/12kk + 60e lahjikset. Kaupan sai vailta itse K:n ja S:n väliltä. 8.90 euron avausmaksun olisi saanut pois, mutta sit olis jäänyt lahjakortit saamatta. Kattellaan mitä Moi vastaa, jos vastaa. Laskennallisesti nyt alle 8 euron/kk ja sillä voin ihan tyytyväisenä vuoden vedellä.
Elisan ständimyyjiltä oli tarjoukset aika kuraa.
Kuraa ja kuraa, subjektiivista toki. Itse päädyin vuosi sitten puhelimen oston yhteydessä ottamaan suht kalliin 5g liittymän (puhelimen hinnasta lähti 100€). Tuosta määraikaisuus juuri päättymässä ja hinta nousemassa poskettomaksi. Operaattoreiden puhelinnumeron perusteella annetut tarjoukset aivan jäätävän huonoja ainakin näihin verrattuna mitä oon muiden kokemuksia foorumilta lukenut. (Esimerkkejä 20M 17,90€/kk, 100M 22,90€/kk jne). Nyt feissarilta 1000M 5G liittymä + 100€ lahjakortti ruokakauppaan 18,90€/kk ilman avausmaksua. Tuolle jää reaalihintaa alle 11€/kk. Ei halvimmasta päästä, mutta en nyt laittaisi kategoriaan "kura". Vaikkakin voin kompata ketjuun kirjoittaneita ettei tää määraikaisuuksien trendi ole oma suosikki, vaikka itse tarjoukseen tarttumalla tulin tätä ilmiötä ruokkineeksi.
Minusta enemmän tuntuu että niitä on vain muutama mutta provikoiden toivossa tarjotaan yhtä sun toista. Ota noista nyt selvää.Olisi kyllä kiva nähdä operaattoreiden myyntijärjestelmissä oleva liittymävaihtoehtojen kirjo. Vaikuttaa, että niitä on ainakin useita kymmeniä ellei peräti satoja asiakkuudesta riippuen. Positiivisena puolena olen ollut huomaavinani, että yleinen hintataso liittymissä on ehkäpä tullut hieman alas päin eli markkinoilla on aitoa kilpailua.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.