Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tämän hetken parhaat black friday tarjoukset 5g 300m liittymissä. Elisa 17.99/kk +100€ s lahjakortti ja Telialla 14.99 ja 60 lidl kortti. Vai onko joku saanu vielä parempaa tarjousta?

Elisalta telialle 3 liittymää. Tuolla täällä mainitulla 11.99€/kk ja jokaiseen 60€ lidl lahjakortti. Nyt odotellaan mitä Elisa vastaa.
Puheulussa mulle vastattiin kolmeen siirtoon 11.99€/kk eikä lahjakortteja. Sitten tuli tekstarilla 300M 5G tarjous ~18€/kk 100€ lahjakortti. En tiedä oisko lahjis tullu kaikkeen kolmeen.

Tänään Telialta 3kpl:tta liittymiä telialta Elisalle:

Elisa Huoleton 100M
Kuukausimaksu 11,99 €/kk
Kertamaksu 9,99 €
Elisa Etusopimus: Hinta 12 kk jälkeen 32,99 €/kk. 12 kk määräaikainen Elisa Etusopimus,

+ 3x 70€ lahjakortit s-ryhmään

Soittopyynnöllä tarjottiin Dna:lta 4g 100M 11.99 + 50e lahjakortti dna myymälään.

Miten sen uuden liittymän aktivoi, Sillä SIM-kortilla joka tulee postissa? Kävin äsken kattoo dna:n sivuilta (minulla on kuituliittymä sieltä) eikä siellä näkynyt aikaan mitään mistä aktivoida mitään.

Viimeksi muokattu:
dnalle siirto viime viikolla, tänään telia tarjosi 16.99/kk 300 megasta 5gtä ja 80€ lidlin lahjakorttia.

Onko tosiaan näin että pitää puljata ensin liittymän vaihto ja sen jälkeen vasta saa tarjouksen. Nykyinen telialla ja kysäsin aspasta niin helvetti sentään on tehty vaikiaksi.. Yritä tässä nyt kuume lentsussa akalle ja itelle liittymiä päivittää...

Onko tosiaan näin että pitää puljata ensin liittymän vaihto ja sen jälkeen vasta saa tarjouksen. Nykyinen telialla ja kysäsin aspasta niin helvetti sentään on tehty vaikiaksi.. Yritä tässä nyt kuume lentsussa akalle ja itelle liittymiä päivittää...
Näin se on enimmäkseen tainnut mennä. Itsekin kyselin aikaisemmin ja tarjosivat vain ylihintaisia liittymiä. Winback on se millä aina hinnat laskee.

Nykyasiakas on kasa haisevinta paskaa. Pois lähtevä on kuningas. Eli siirtoa muualle vaan.

Näin se on enimmäkseen tainnut mennä. Itsekin kyselin aikaisemmin ja tarjosivat vain ylihintaisia liittymiä. Winback on se millä aina hinnat laskee.
Eli tilaanko nyt vaan dnan jonku tarjous liittymän ja telialta sitte pitäs tulla tuo tarjous? meleko tolskaamista. Nuppi jumissa ku akalla liittymä elisalla ja itellä tuolla telialla.. :/

Eli tilaanko nyt vaan dnan jonku tarjous liittymän ja telialta sitte pitäs tulla tuo tarjous? meleko tolskaamista. Nuppi jumissa ku akalla liittymä elisalla ja itellä tuolla telialla.. :/
Juurikin näin. Numeronsiirtoa päälle ja ajan kanssa tulee yleensä viestiä tarjouksineen ja/tai soittopyyntöineen. Varmuuden vuoksi kannattaa käydä laittamassa Telian sivuilta markkinointiasetukset päälle noiden viestien suhteen. En tiedä onko käytännön merkitystä mutta näin monet suositelleet.

Eilen nappasin tuon Telian 11,99€ maksavan liittymän. Nyt tuli Moilta vastatarjous 3€+maksimissaan 4€ puhelut ja viestit, 24kk etuhinta voimassa.
Tämä kiinnostaisi, mutta mitenkähän nyt kannattaisi toimia että tuon vielä ehtisi saada, BF on jo huomenna ja sen mentyä loppuu ehkä tarjouksetkin..?

Monesti on muistaakseni ketjussa väitetty, että numsi näkyy muille operaattoreille vasta kun SIM on aktivoitu mutta ihan omasta kokemuksesta tiedän, ettei tuo pidä ainakaan aina paikkaansa; itse vaihdoin taannoin Elisalta MOIlle ja yhteydenottoja kyllä Elisalta sateli vaikka aktivoin SIMin vasta aivan hetki ennen liittymän vaihtumista. Eli onko tämäkin nyt näitä digihenkimaailman juttuja, että väillä toimii näin ja välillä noin?

Jos olen ymmärtänyt oikein niin eSIM olisi varmin vaihtoehto saada numsi näkymään mahd. pian mutta eSIM puhelinta ei ole. Eli saako eSIM-tilauksen muutetua jälkikäteen normiSIM-tilaukseksi? Jos saa niin voisin mennä just nyt kysymään Telian chatista tarjousta ja tilata eSIMinä..?

E: Nyt on siis 9+4€ 4G 200M liittymä ja vielä halvempi ois kivempi, eli Teliallekin voisin vaihtaa jos MOIlta ei irtoa..

Viimeksi muokattu:
Tämä kiinnostaisi, mutta mitenkähän nyt kannattaisi toimia että tuon vielä ehtisi saada, BF on jo huomenna ja sen mentyä loppuu ehkä tarjouksetkin..?

Monesti on muistaakseni ketjussa väitetty, että numsi näkyy muille operaattoreille vasta kun SIM on aktivoitu mutta ihan omasta kokemuksesta tiedän, ettei tuo pidä ainakaan aina paikkaansa; itse vaihdoin taannoin Elisalta MOIlle ja yhteydenottoja kyllä Elisalta sateli vaikka aktivoin SIMin vasta aivan hetki ennen liittymän vaihtumista. Eli onko tämäkin nyt näitä digihenkimaailman juttuja, että väillä toimii näin ja välillä noin?

Jos olen ymmärtänyt oikein niin eSIM olisi varmin vaihtoehto saada numsi näkymään mahd. pian mutta eSIM puhelinta ei ole. Eli saako eSIM-tilauksen muutetua jälkikäteen normiSIM-tilaukseksi? Jos saa niin voisin mennä just nyt kysymään Telian chatista tarjousta ja tilata eSIMinä..?
laitenetin otin moilta eSIM, kysyin saako normi simmiksi myöhemmin jos haluaa ja mitä maksaa niin sanoi että saa ja ei maksaisi mitään.

E: Nyt on siis 9+4€ 4G 200M liittymä ja vielä halvempi ois kivempi, eli Teliallekin voisin vaihtaa jos MOIlta ei irtoa..
Eikai siinä mitään häviä jos laittaa vaikka Telialta liittymän tulemaan, ainahan sen voi perua 14 vuorokauden kuluessa. Täällä tuli tosiaan samana päivänä jo Moilta viestiä että haluavat tehdä vastatarjouksen ja soittavat mahdollisimman pian, puhelu tuli sitten seuraavana päivänä. Eli ei tarvinut mitään kortteja aktivoida.

Voikos Minun Telia -sovelluksen chatista kysellä liittymätarjoustakin 24/7? Mietin josko sieltä saisi vaikka vahingossa jonkun ihan järisyttävän tarjouksen jos tekisi sinne heti puolen yön jälkeen tarjoushaukkaiskun..

E: Mielellään jäisin kyllä MOIllekin kilpailun monimuotoisuuden tukemisen hengessä mutta toisaalta mobiilivarmennetta ja e-laskua ei saa..

Viimeksi muokattu:
Eikai siinä mitään häviä jos laittaa vaikka Telialta liittymän tulemaan, ainahan sen voi perua 14 vuorokauden kuluessa. Täällä tuli tosiaan samana päivänä jo Moilta viestiä että haluavat tehdä vastatarjouksen ja soittavat mahdollisimman pian, puhelu tuli sitten seuraavana päivänä. Eli ei tarvinut mitään kortteja aktivoida.
Se kävi nopeasti. Itse laitoin eilen ensin markkinointiluvat päälle Moille, ja sen jälkeen Telialta liittymä tilaukseen. Tähän mennessä ei ole Moilta kuulunut mitään. Toki vain vuorokausi on kulunut, mutta jos sinulla se kävi noin nopeasti niin alan miettimään olisiko pitänyt tehdä muutakin kuin kääntää markkinointilupa vivusta.. Jospa ne sitten huomenna ehtivät BF kiireiltään, ja jos eivät niin sitten toivomaan että tarjoukset ovat vielä hetken voimassa.

Powerista saa DNA 5G 200M 17,99e/kk vuoden määräaikainen + 50e Powerin lahjakortti, jonka saa heti käteen. Eli ei tarvitse edes liittymän siirtyä.

Telia myymälästä tänään kysymällä sain Elisan numerosiirtoon Rajaton 5G / 300M hintaan 14,99e/kk (12kk määräaikaisuus) ja kylkeen 60e Lidl-lahjakortti.

Se kävi nopeasti. Itse laitoin eilen ensin markkinointiluvat päälle Moille, ja sen jälkeen Telialta liittymä tilaukseen. Tähän mennessä ei ole Moilta kuulunut mitään. Toki vain vuorokausi on kulunut, mutta jos sinulla se kävi noin nopeasti niin alan miettimään olisiko pitänyt tehdä muutakin kuin kääntää markkinointilupa vivusta.. Jospa ne sitten huomenna ehtivät BF kiireiltään, ja jos eivät niin sitten toivomaan että tarjoukset ovat vielä hetken voimassa.
Onko sulla ollut kauan Moin liittymä? Joku aikaraja niillä on käsittääkseni ollut että kauanko on pitänyt olla asiakas että niihin winbackeihin pääsee käsiksi, enkä ole varma onko niitä siltikään tullut kaikille.

Onko sulla ollut kauan Moin liittymä? Joku aikaraja niillä on käsittääkseni ollut että kauanko on pitänyt olla asiakas että niihin winbackeihin pääsee käsiksi, enkä ole varma onko niitä siltikään tullut kaikille.
Yli kaksi vuotta. Eihän tuo Telian tarjous nyt huono ole, eli jos ei winbackiä tule niin sitten vaan mennöän vuosi Telialla. On se ainakin parempi kuin tuo Moin halvin perusliittymä joka on saman hintainen. Määräaikaisuus on ainoa joka hieman nyppii.

Laitoin numeron siirtymään MOI:lle, ensin tuli tekstiviesti Elisalta höpöhöpötarjouksella jonka sivuutin. Myöhemmin tuli viesti "vastaa tähän niin soitetaan sinulle", vastasin ja puhelua ei koskaan tullut. Laitoin nyt aamulla Chatissa viestiä ja tuo Petteri-Siipimutteri-botti meni ihan solmuun ja jäi epäselväksi että olenko nyt jonottamassa tuonne aspaan keskustelemaan ihmisen kanssa vai en. Nooh soitin sitten tuolta botilta saatuun numeroon ja 10min jonotuksen jälkeen vastasi vikatidotusten-henkilö. Hänelle asiani esitin että olen liittymää vaihtamassa ja teksiviesti tuli jossa sanottiin soitosta mutta soittoa ei tullut. Katsoi siellä että nykyinen 18,99€ 4G Rajaton 200M loppuu helmikuussa ja sen jälkeen olisi 21,99€ ja tarjosi ainoastaan tätä. Mainitsin että tuo MOI on 18€ ja taidan sitten sinne siirtyä niin vastasi vain "no voi harmi". Tälläistä tänään. Katsotaan eteneekö tuo chatti mihinkään ja saisiko sieltä jonkun kiinni jolla olisi intoa antaa kunnon vastatarjousta.

olen siirtämässä prepaidistä numeron, ajattelin että minne voisi käyttää jäljellä olevan saldon?
google play storeen yritin lisätä maksutavaksi mutta jtn error koodia antoi : (

Siirsin Elisalta Telialle, 4G 100M 9,99e/kk + 30e Lidl-lahjakortti.

Haluaisin saada Elisalta vastatarjouksen, mutta vapaita soittopyyntöaikoja ei ole eikä chat toimi. Onko Elisalle suoraa winback-numeroa mihin voisin soitella?

Pitää kai tuo Moin 15€ 4g 50m, ottaa kun taitaa olla halvin minkä voi itse saada. Telialla, Elisalla yms kaikki vaan pirun kallista. Ja tosiaan Dna ei tarjoa mitään kun jo asiakas.

Telia myymälästä tänään kysymällä sain Elisan numerosiirtoon Rajaton 5G / 300M hintaan 14,99e/kk (12kk määräaikaisuus) ja kylkeen 60e Lidl-lahjakortti.
Tästä kiinnostuneena soitin Telialle. 300M/5G 14,99€/kk, mutta ei irronnut kuin 30€ lahjakortti, sekä vaihtoehtoisesti JBL:n vastamelukuullokkeet tai woltit vuodeksi ilmaiseksi.. otin nuo kuulokkeet.

jahas. dnalta tarjosivat sitte telialta loikkaamisesta 200m 5g hintaan 14,99e +50e lahjakortti. Siis kyselin vaan chätissä hintoja

Tietääkö joku, mikä on paras tarjous, jonka saa tällä hetkellä Elisalta winbackina? Tekstarina tarjottu 17.99€/kk 5g rajaton 300m + 100€ sryhmä-lahjis, mutta tämä mennyt multa jo ohitte.

Mielenkiintoinen huomio tullut itse huomattua tämän vuotisista liittymistä/tarjouksista verrattuna esim. edellisiin vuosiin on, että aika moni ellei jopa suurin osa tuntuu olevan määräaikaisia. Itse kun toivoin että päästiin tuosta turhasta trendistä jo eroon.

Siirryinpä nyt pitkästä aikaa Telialle tuon 12kk 4G 100 9,99€/kk + 30€ Lidl tarjouksen perässä. Puhelimessä olisi ollut tarjolla myös sama liittymä 11,99€/kk + 60€ Lidliin, millä saa vielä muutaman euron lisää hyötyä, jos on lahjakorttien perään.

Mielenkiintoinen huomio tullut itse huomattua tämän vuotisista liittymistä/tarjouksista verrattuna esim. edellisiin vuosiin on, että aika moni ellei jopa suurin osa tuntuu olevan määräaikaisia. Itse kun toivoin että päästiin tuosta turhasta trendistä jo eroon.
En tiedä juuri näistä menevissä olevista tarjouksista, mutta eipä ole tarvinnut ottaa määräaikaisia liittymiä mihinkään tarjoukseen vuosien varrella. Sanon vaan suoraan, että en ota määräaikasta liittymää. Tällä hetkellä menossa elisa 100mb 3e liittymiä 4 kpl.

Telialta tuli vuoden määräaikainen 200m 5G +80€ Lidl -lahjakortti 11,99€ kun puhelimessa homman pistin maaliin. En alkanut enää tinkailemaan lisää, vaikutti sen verran hyvältä diililtä vanhan 200m 5G 19,99€ jatkoksi.

Tietääkö joku, mikä on paras tarjous, jonka saa tällä hetkellä Elisalta winbackina? Tekstarina tarjottu 17.99€/kk 5g rajaton 300m + 100€ sryhmä-lahjis, mutta tämä mennyt multa jo ohitte.
just tuli elisalta itselle 15.99/kk ja 100 s lahjakortti. Kaverille tarjottu 14.99/kk +100 lahjakortti. 5g 300m rajaton 12kk. Nämä molemmat tullut viestinä aspasta ku kysyin tuota 14.99 tarjousta nii ei kuulema ollut edes olemassa heillä semmoista.

Telialta tuli vuoden määräaikainen 200m 5G +80€ Lidl -lahjakortti 11,99€ kun puhelimessa homman pistin maaliin. En alkanut enää tinkailemaan lisää, vaikutti sen verran hyvältä diililtä vanhan 200m 5G 19,99€ jatkoksi.
Mulle shittiä tarjosivat eilen vaan.. voi viddu

Edit. ja aspasta kyselyä niin eivät ne vaan parrempia tai edes lähellekkään tuota tarjoile. pitäkööt tunkkinsa

Viimeksi muokattu:
Mitenkäs nuo lahjakortit toimii, pitääkö käyttää koko summa kerralla jne?
E:
Telia aspa chat sanoi:
Teillä siis 9e liittymä oli nyt? Ei kyllä tuota edukkaammalla saada
Pfft. Mitäs nyt? Pitäisikö soittaa johonkin?

E2: Tämä siis nyt: Moin 4G 200M 9e(+4e) /kk.

Viimeksi muokattu:
Mulle shittiä tarjosivat eilen vaan.. voi viddu

Olisi kyllä kiva nähdä operaattoreiden myyntijärjestelmissä oleva liittymävaihtoehtojen kirjo. Vaikuttaa, että niitä on ainakin useita kymmeniä ellei peräti satoja asiakkuudesta riippuen. Positiivisena puolena olen ollut huomaavinani, että yleinen hintataso liittymissä on ehkäpä tullut hieman alas päin eli markkinoilla on aitoa kilpailua.

Kolme vuotta Elisalla. Laitoin vaihdon päälle ja winback kilahti tossa äsken. Kuulemma "ihan parhaan mitä löytyy" laittoi myyjä tiskiin: 17,99e/kk 300M 5G Huoleton, 9,99e kertaveloitus. Kysyin lahjakorttia ja kertaveloituksen nollaamista, kumpikaan ei natsannut. Sanoin että en tartu tähän ja myyjä toivotti päivänjatkot.

jahas. dnalta tarjosivat sitte telialta loikkaamisesta 200m 5g hintaan 14,99e +50e lahjakortti. Siis kyselin vaan chätissä hintoja
Mulle tarjos dna 100m 4g 11,99€+50€ ääs ryhmän lahjakortti, ilman avausmaksua. Telialta myös siirtymässä. Otin nyt mut toivottavasti tulee fiksu winback telialta.

Näihin viesteihin missä sanotaan että sain tämän ja tämän tarjouksen voisi lisätä tiedon oliko taustalla winback vai mistä on milloinkin kysymys. Itse Elisan liittymän vaihdoin Telialle chatissa. 4G 100m rajoittamaton turvapaketilla 15.90€ plus 60 lidl lahjakortti. Turvapaketin irtisanoo niin 11.90€. Winback soitto tuli Elisalta ja pystyi vastaamaan hintaan muttei lahjakorttiin. Ei mene nallekarkit tasan edes näissä.

Määräaikaisuudet ovat tosiaan palanneet, mutta samaan aikaan näyttää siltä, että liittymiä saa pitkästä aikaa kohtuuhinnoin. Enpä ole vuosiin nähnyt näin monelta operaattorilta 10 euron pintaan rajattomia liittymiä.

Tuo Telian 9,99e/kk liittymä houkuttelisi, mutta en jaksa 12 kuukauden jälkeen taas uutta rumbaa. Nyt mennään siis Moin 9e(+4e)/kk liittymällä. 24kk ja tarttuisin heti.

Eilen DNA 4G 100M 11,99€ 12kk määräaikainen, tänään Elisa 4G 100M 11,99€ 12kk määräaikainen + 50€ lahjakortti S-ryhmä. Tähän Telia vastasi äsken 4G 100M 9,99€ 12kk toistaiseksi voimassa oleva + 50€ lahjakortti Lidliin.

Onko kenelläkään kokemusta onko mahdollista saada elisalta winback tarjousta jos koitan lähteä määräaikaisen liittymän kanssa?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
293 348
Jäsenet
80 478
Uusin jäsen
Borg

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom