• Live: io-techin Black Friday -kisastudio klo 20:45 - 00:00. Käymme läpi tarjouksia suomalaisista verkkokaupoista. Arvonassa 100€ Verkkokauppa.com lahjakortti ja AOC:n 25G4SXU-pelinäyttö! Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tämän hetken parhaat black friday tarjoukset 5g 300m liittymissä. Elisa 17.99/kk +100€ s lahjakortti ja Telialla 14.99 ja 60 lidl kortti. Vai onko joku saanu vielä parempaa tarjousta?

Elisalta telialle 3 liittymää. Tuolla täällä mainitulla 11.99€/kk ja jokaiseen 60€ lidl lahjakortti. Nyt odotellaan mitä Elisa vastaa.
Puheulussa mulle vastattiin kolmeen siirtoon 11.99€/kk eikä lahjakortteja. Sitten tuli tekstarilla 300M 5G tarjous ~18€/kk 100€ lahjakortti. En tiedä oisko lahjis tullu kaikkeen kolmeen.

Tänään Telialta 3kpl:tta liittymiä telialta Elisalle:

Elisa Huoleton 100M
Kuukausimaksu 11,99 €/kk
Kertamaksu 9,99 €
Elisa Etusopimus: Hinta 12 kk jälkeen 32,99 €/kk. 12 kk määräaikainen Elisa Etusopimus,

+ 3x 70€ lahjakortit s-ryhmään

Soittopyynnöllä tarjottiin Dna:lta 4g 100M 11.99 + 50e lahjakortti dna myymälään.

Miten sen uuden liittymän aktivoi, Sillä SIM-kortilla joka tulee postissa? Kävin äsken kattoo dna:n sivuilta (minulla on kuituliittymä sieltä) eikä siellä näkynyt aikaan mitään mistä aktivoida mitään.

Viimeksi muokattu:
Onko tosiaan näin että pitää puljata ensin liittymän vaihto ja sen jälkeen vasta saa tarjouksen. Nykyinen telialla ja kysäsin aspasta niin helvetti sentään on tehty vaikiaksi.. Yritä tässä nyt kuume lentsussa akalle ja itelle liittymiä päivittää...

Onko tosiaan näin että pitää puljata ensin liittymän vaihto ja sen jälkeen vasta saa tarjouksen. Nykyinen telialla ja kysäsin aspasta niin helvetti sentään on tehty vaikiaksi.. Yritä tässä nyt kuume lentsussa akalle ja itelle liittymiä päivittää...
Näin se on enimmäkseen tainnut mennä. Itsekin kyselin aikaisemmin ja tarjosivat vain ylihintaisia liittymiä. Winback on se millä aina hinnat laskee.

Nykyasiakas on kasa haisevinta paskaa. Pois lähtevä on kuningas. Eli siirtoa muualle vaan.

Näin se on enimmäkseen tainnut mennä. Itsekin kyselin aikaisemmin ja tarjosivat vain ylihintaisia liittymiä. Winback on se millä aina hinnat laskee.
Eli tilaanko nyt vaan dnan jonku tarjous liittymän ja telialta sitte pitäs tulla tuo tarjous? meleko tolskaamista. Nuppi jumissa ku akalla liittymä elisalla ja itellä tuolla telialla.. :/

Eli tilaanko nyt vaan dnan jonku tarjous liittymän ja telialta sitte pitäs tulla tuo tarjous? meleko tolskaamista. Nuppi jumissa ku akalla liittymä elisalla ja itellä tuolla telialla.. :/
Juurikin näin. Numeronsiirtoa päälle ja ajan kanssa tulee yleensä viestiä tarjouksineen ja/tai soittopyyntöineen. Varmuuden vuoksi kannattaa käydä laittamassa Telian sivuilta markkinointiasetukset päälle noiden viestien suhteen. En tiedä onko käytännön merkitystä mutta näin monet suositelleet.

Eilen nappasin tuon Telian 11,99€ maksavan liittymän. Nyt tuli Moilta vastatarjous 3€+maksimissaan 4€ puhelut ja viestit, 24kk etuhinta voimassa.
Tämä kiinnostaisi, mutta mitenkähän nyt kannattaisi toimia että tuon vielä ehtisi saada, BF on jo huomenna ja sen mentyä loppuu ehkä tarjouksetkin..?

Monesti on muistaakseni ketjussa väitetty, että numsi näkyy muille operaattoreille vasta kun SIM on aktivoitu mutta ihan omasta kokemuksesta tiedän, ettei tuo pidä ainakaan aina paikkaansa; itse vaihdoin taannoin Elisalta MOIlle ja yhteydenottoja kyllä Elisalta sateli vaikka aktivoin SIMin vasta aivan hetki ennen liittymän vaihtumista. Eli onko tämäkin nyt näitä digihenkimaailman juttuja, että väillä toimii näin ja välillä noin?

Jos olen ymmärtänyt oikein niin eSIM olisi varmin vaihtoehto saada numsi näkymään mahd. pian mutta eSIM puhelinta ei ole. Eli saako eSIM-tilauksen muutetua jälkikäteen normiSIM-tilaukseksi? Jos saa niin voisin mennä just nyt kysymään Telian chatista tarjousta ja tilata eSIMinä..?

E: Nyt on siis 9+4€ 4G 200M liittymä ja vielä halvempi ois kivempi, eli Teliallekin voisin vaihtaa jos MOIlta ei irtoa..

Viimeksi muokattu:
Tämä kiinnostaisi, mutta mitenkähän nyt kannattaisi toimia että tuon vielä ehtisi saada, BF on jo huomenna ja sen mentyä loppuu ehkä tarjouksetkin..?

Monesti on muistaakseni ketjussa väitetty, että numsi näkyy muille operaattoreille vasta kun SIM on aktivoitu mutta ihan omasta kokemuksesta tiedän, ettei tuo pidä ainakaan aina paikkaansa; itse vaihdoin taannoin Elisalta MOIlle ja yhteydenottoja kyllä Elisalta sateli vaikka aktivoin SIMin vasta aivan hetki ennen liittymän vaihtumista. Eli onko tämäkin nyt näitä digihenkimaailman juttuja, että väillä toimii näin ja välillä noin?

Jos olen ymmärtänyt oikein niin eSIM olisi varmin vaihtoehto saada numsi näkymään mahd. pian mutta eSIM puhelinta ei ole. Eli saako eSIM-tilauksen muutetua jälkikäteen normiSIM-tilaukseksi? Jos saa niin voisin mennä just nyt kysymään Telian chatista tarjousta ja tilata eSIMinä..?
laitenetin otin moilta eSIM, kysyin saako normi simmiksi myöhemmin jos haluaa ja mitä maksaa niin sanoi että saa ja ei maksaisi mitään.

E: Nyt on siis 9+4€ 4G 200M liittymä ja vielä halvempi ois kivempi, eli Teliallekin voisin vaihtaa jos MOIlta ei irtoa..
Eikai siinä mitään häviä jos laittaa vaikka Telialta liittymän tulemaan, ainahan sen voi perua 14 vuorokauden kuluessa. Täällä tuli tosiaan samana päivänä jo Moilta viestiä että haluavat tehdä vastatarjouksen ja soittavat mahdollisimman pian, puhelu tuli sitten seuraavana päivänä. Eli ei tarvinut mitään kortteja aktivoida.

Voikos Minun Telia -sovelluksen chatista kysellä liittymätarjoustakin 24/7? Mietin josko sieltä saisi vaikka vahingossa jonkun ihan järisyttävän tarjouksen jos tekisi sinne heti puolen yön jälkeen tarjoushaukkaiskun..

E: Mielellään jäisin kyllä MOIllekin kilpailun monimuotoisuuden tukemisen hengessä mutta toisaalta mobiilivarmennetta ja e-laskua ei saa..

Viimeksi muokattu:
Eikai siinä mitään häviä jos laittaa vaikka Telialta liittymän tulemaan, ainahan sen voi perua 14 vuorokauden kuluessa. Täällä tuli tosiaan samana päivänä jo Moilta viestiä että haluavat tehdä vastatarjouksen ja soittavat mahdollisimman pian, puhelu tuli sitten seuraavana päivänä. Eli ei tarvinut mitään kortteja aktivoida.
Se kävi nopeasti. Itse laitoin eilen ensin markkinointiluvat päälle Moille, ja sen jälkeen Telialta liittymä tilaukseen. Tähän mennessä ei ole Moilta kuulunut mitään. Toki vain vuorokausi on kulunut, mutta jos sinulla se kävi noin nopeasti niin alan miettimään olisiko pitänyt tehdä muutakin kuin kääntää markkinointilupa vivusta.. Jospa ne sitten huomenna ehtivät BF kiireiltään, ja jos eivät niin sitten toivomaan että tarjoukset ovat vielä hetken voimassa.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 338
Jäsenet
80 458
Uusin jäsen
Kipparii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom