Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
No onhan nuo todella huonoja. Moilta sai tovi sitten rajattoman 200M liittymän 9€/kk. Nyt rajaton 100M liittymä maksaa tuplat.

Taitaa olla markkinoiden edullisimmat hinnat. Nuo ovat tarjolla suoraan Moin nettisivuilla ostoskoriin laittamalla. Ei niitä kannata verrata suoraan tarjoushaukkojen 9€/kk winbäkkeihin tai Elisan 2,99€/kk liittymiin, joita sai tovi sitten jos ehdot x, y ja z täyttyivät. Moillakin voi olla ihan hyvin tarjolla parempia winbackeja tällä hetkellä, mutta se on täysin eri asia.

Taitaa olla markkinoiden edullisimmat hinnat. Nuo ovat tarjolla suoraan Moin nettisivuilla ostoskoriin laittamalla. Ei niitä kannata verrata suoraan tarjoushaukkojen 9€/kk winbäkkeihin tai Elisan 2,99€/kk liittymiin, joita sai tovi sitten jos ehdot x, y ja z täyttyivät. Moillakin voi olla ihan hyvin tarjolla parempia winbackeja tällä hetkellä, mutta se on täysin eri asia.
Kuten edellistä sivua lukemalla voi havaita, niin ainakin Telia tarjoaa paljon parempaa diiliä, soittamalla, jättämällä soittopyynnön tai ihan vaan kävelemällä ständille. Eikä vaadi mitään ehtojen täyttämisiä. Tuo Moin 9€ ei myöskään ollut mikään winback hinta.

Elisalta siirtoa tuohon Moin tarjoukseen, tarjosivat superdiili chatissä samaa 22.99€/kk kuin winback viestissäkin.
Kysyin tuota 17.99€ + lahjakorttia, niin ei heillä kuulemma ole sellaista ollenkaan. :rofl:

E: aikaisemmissa viesteissä oli saatu jopa 11.99€ + lahjakortti?

Viimeksi muokattu:
Osaako joku vastata: otin ständiltä elisan 12kk määräaikaisen liittymän (11,99€ 100m + lahjakortti). Numeronsiirto ei ole vielä tapahtunut. Voinko hyväksyä moi:n winbackin vai joko määräaikainen sopimus on
elisan kanssa voimassa, vaikka numero on vielä moilla?

Osaako joku vastata: otin ständiltä elisan 12kk määräaikaisen liittymän (11,99€ 100m + lahjakortti). Numeronsiirto ei ole vielä tapahtunut. Voinko hyväksyä moi:n winbackin vai joko määräaikainen sopimus on
elisan kanssa voimassa, vaikka numero on vielä moilla?
Kyllä voit.

Okei. Aloin pohtimaan asiaa, kun sorruin pitkästä aikaa määräaikaiseen ja tein sen vieläpä kasvotusten (eli etämyynnin 14 päivän peruuttamisoikeuskaan ei ole voimassa). Lisäksi tilausvahvistuksessa luki "Liittymäsopimus tulee voimaan tilausvahvistuksen toimituspäivämääränä.".

Moilta soitettiin perjantaina ja pyysin soittamaan tänään vielä uudelleen. Tarjosivat 24kk 4g 200m 6€/kk + puheluista/tekstareista max 4€/kk. Kaveri puhelimessa kyllä väitti samaa, että winback on ok ilman elisan sanktioita.

Okei. Aloin pohtimaan asiaa, kun sorruin pitkästä aikaa määräaikaiseen ja tein sen vieläpä kasvotusten (eli etämyynnin 14 päivän peruuttamisoikeuskaan ei ole voimassa). Lisäksi tilausvahvistuksessa luki "Liittymäsopimus tulee voimaan tilausvahvistuksen toimituspäivämääränä.".

Moilta soitettiin perjantaina ja pyysin soittamaan tänään vielä uudelleen. Tarjosivat 24kk 4g 200m 6€/kk + puheluista/tekstareista max 4€/kk. Kaveri puhelimessa kyllä väitti samaa, että winback on ok ilman elisan sanktioita.
Uusi operaattori ei voi veloittaa ennen kuin numero on siirtynyt heille.

Kiitos. Tässä vielä lisänyanssina, että olen heidän asiakkaansa entuudestaan, kun minulla on omissa nimissä kodin dataliittymä elisan kanssa. Eli asiakkuus (ja laskutus) on olemassa jo entuudestaan. Mutta tuon uuden (siirtyvän) liittymän osalta laskutus voisi käynnistyä vasta numeron siirryttyä?

Kaikesta huolimatta ihmetyttää silti tuo sopimuksen kohta "Liittymäsopimus tulee voimaan tilausvahvistuksen toimituspäivämääränä." Onko tuo kohta mitätön vai tarkoittaako tilausvahvistus käytännössä vasta numeronsiirtoa? Tilausvahvistushan tuli spostiin heti liittymäkaupan jälkeen.

Kyllä näiden kanssa saa aina viimeiseen asti venyttää hommat.

Eilen tuli taas soittoa Elisalta ja tarjosi tuota 11,99€/kk+100€ lahjakortti.
Kysyin taas että saako sen lahjakortin kaikkiin liittymiin?
"Ei saa, sillä nämä on asiakkuuskohtaisia tarjouksia, eli vain yksi lahjakortti voidaan antaa."
Sanoin että edellisenä päivänä tarjositte kahta lahjakorttia jos jäädään teille.
"Pitää kysyä esimieheltä, että onnistuuko kaksi lahjakorttia.." ja tottahan se onnistui.
Keskustelu jatkui ja kerroin että kahdella lahjakortilla voidaan jäädä kahdella liittymällä.
"Eikö se olisi helpompaa että kaikki liittymät menee samalla laskulla blablabla.."
Kerroin ettei ole mulle mitään merkitystyä kun kaikki tulee aina e-laskuilla.
"No minä käyn kysymässä vielä esimieheltä, että saataisko sulle kolmaskin lahjakortti tähän."
Ja onnistui.

En tiedä oisko muilla operaattoreilla ollut jotenkin paremmat liittymät, mutta näillä mennään taas seuraavat 12kk.

Mihin asti odottelit? Mulla siirtymässä huomenna ja tarjoukset olleet 17.99€/100€ lahjakortti sekä tänään 16.99€/30€ lahjakortti. Eivät itse ole soittaneet vaan pelkkiä tekstareita tullut. Liittymätyypit 5G 300 tai jälkimmäinen 4G 100M

Winback soitto Telialta. 4G 100M 9,99€/kk + Lidl 30€ lahjakortti. Ei määräaikainen, joka oli mulle reunaehto. Tällä hinnalla mennään vuosi.

Itse laitoin numeronsiirron Telialle ja keskiviikkona pitäisi vaihtua numero Telialle. Elisalta tuli winback tarjouksena vain joku paska 20e/kk +hyödytöntä roskaa -paketti. Tuleekohan sieltä vielä joku noin 10e/kk tarjous vai pitääkö tässä lähteä standeille kiertämään? Voikohan Elisan standilta saada paremman tarjouksen jos on jo liittymä siellä? Voiko Telian standille mennä tinkaamaan parempaa liittymää kuin mikä minulle on tulossa (18e/kk) vai pitääkö sitä mennä DNA:lta kysymään?

Kiitos. Tässä vielä lisänyanssina, että olen heidän asiakkaansa entuudestaan, kun minulla on omissa nimissä kodin dataliittymä elisan kanssa. Eli asiakkuus (ja laskutus) on olemassa jo entuudestaan. Mutta tuon uuden (siirtyvän) liittymän osalta laskutus voisi käynnistyä vasta numeron siirryttyä?

Kaikesta huolimatta ihmetyttää silti tuo sopimuksen kohta "Liittymäsopimus tulee voimaan tilausvahvistuksen toimituspäivämääränä." Onko tuo kohta mitätön vai tarkoittaako tilausvahvistus käytännössä vasta numeronsiirtoa? Tilausvahvistushan tuli spostiin heti liittymäkaupan jälkeen.
Tässä vielä KKV:n kanta asiaan.
Numeronsiirtoprosessin aikana voit saada nykyiseltä operaattoriltasi uuden liittymätarjouksen (nk. win back -tarjouksen), johon tarttumalla pysyisit nykyisen operaattorisi asiakkaana. Jos pidät nykyisen operaattorisi tarjousta parempana kuin uuden operaattorin tarjousta, voit halutessasi tarttua siihen ja numeronsiirtoprosessi peruuntuu. Uudella operaattorilla on oikeus laskuttaa sinua puhelinliittymästä vasta sen jälkeen, kun numero on siirtynyt ja vain, jos numeronsiirto toteutuu.

Mitenkähän kun ite olin ottanut Telian numeron siirron ja winbackina Elisan takaisin.

No sieltä tuli jotain laskua, jostain että olin ottanut liittymään vakuutuksen vissiin vahingossa, niin sitä laskuttivat. Taitaa vieläkin olla laskut muistutuksessa kun vituttaa.

Vai oliko se joku Telia Turvapaketti -palvelu liittymälle.

Vähän outoa vaan että se ei sitten ollut katkennut vaikka liittymää ei koskaan tullut otettua.

Edit.

Tollanen
KUUKAUSIMAKSUT
Telia Turvapaketti Total S

Viimeksi muokattu:
Tässä vielä KKV:n kanta asiaan.
Aivan mahtavaa, kiitos vastauksesta. Otin tuon moin tarjouksen vastaan. Eikä elisalta ole tullut ainakaan ekaan pariin tuntiin mitään viestiä.

Tuossa moin winbackissa parasta on se, että se on 24kk toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Koska perinteisiä verkkopuheluita ei ole pakollista kovin paljon soitella enää siviilipuhelimella, niin lasku jää usein tuohon 6€.

Miinuspuoli moilla on edelleen se, etteivät tarjoa e-laskua.

Mitenkähän kun ite olin ottanut Telian numeron siirron ja winbackina Elisan takaisin.

No sieltä tuli jotain laskua, jostain että olin ottanut liittymään vakuutuksen vissiin vahingossa, niin sitä laskuttivat. Taitaa vieläkin olla laskut muistutuksessa kun vituttaa.

Vai oliko se joku Telia Turvapaketti -palvelu liittymälle.

Vähän outoa vaan että se ei sitten ollut katkennut vaikka liittymää ei koskaan tullut otettua.

Edit.

Tollanen
KUUKAUSIMAKSUT
Telia Turvapaketti Total S
Tuo aiemmin laittamani tarkoitti tietenkin vain puhelinliittymän osalta. Nuo tietoturva(rahastus)paketit on erillisiä palveluita, joista toki voidaan veloittaa vaikka numero ei siirtyisikään. Itse olen suoraan sanonut aina etten tarvitse niitä. Operaattorit yrittävät tyrkyttää niitä aina mukaan ilmaisella kuukaudella, jolloin ihmiset unohtavat perua ne ja laskutukset jäävät pyörimään.

Soittakaa sinne, tai jättäkää soittopyyntö. Välittömästi tuli se Elisan 17,99e tarjous 5G kun Elisan ja Telian chatit pystyi vaan johonkin 23-25 euroon, kuulemma ei halvemmalla voi. No puhelimessa jo eka tarjous oli tuo. Lahjakortin sai kun älysi pyytää. Seuraavaksi odotan Telian tarjousta pitääkseen asiakkaana. Sit kun nokittavat, niin soitto takaisin Elisalle ja uus nokitusmahdollisuus.

Eilen laitoin liittymän siirron Elisalle Telialta.Tänään tuli soitto Telialta et kävisikö 5g 300 12kk hintaan 16,99+80€ lahjakortti liiteriin.Tein sopparin Teliaan.

Laitoin äsken Telialla soittopyynnön ja lisätietoihin kirjoitin että soittakaa jos saa Telia 5G Rajaton 300M 14,99e/kk ja 50e Lidl-lahjakortti. Soitti ja sanoi heti että mielummin antaa 60e Lidl lahjakortin ja muutoin sama diili. Kysyin saako tuon uudelle numerolle mutta sitten ei olisi saanut lahjakorttia niin siirsin pöytälaatikkoliittymän Telialle.

Täältä aikasemmalta sivulta bongattu Telia rajaton 100mb 4g hintaan 11.99€/12kk +60€ lidl määräaikainen liittymä tuli napattua lapsen liittymäksi. Ei tarvinnut kuin chattiin pistää viestiä niin liikeni ilman mutinoita. Katsotaan vastaako Moi mitenkään siirtoon, nyt sieltä siis tuo 15€+4€ liittymä.

Laitoin äsken Telialla soittopyynnön ja lisätietoihin kirjoitin että soittakaa jos saa Telia 5G Rajaton 300M 14,99e/kk ja 50e Lidl-lahjakortti. Soitti ja sanoi heti että mielummin antaa 60e Lidl lahjakortin ja muutoin sama diili. Kysyin saako tuon uudelle numerolle mutta sitten ei olisi saanut lahjakorttia niin siirsin pöytälaatikkoliittymän Telialle.
Näitä olisi helpompi lukea, jos ei kikkailtaisi fontin väreillä. Nyt tummalla teemalla jää koko viestin loppuosa näkemättä.
IMG_4493.jpeg

Statistiikka

Viestiketjuista
292 909
Jäsenet
80 380
Uusin jäsen
leba123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom