Mulla kävi pieni kämmi kun yritin saada Telialta winback-tarjousta (Moille otin liittymän siirron). Ihmettelin kun sellaisia ei kuulu lainkaan, ja sit tajusinkin, että mulla on Telian asetuksista kaikki markkinointikiellot päällä. No otin ne pois ja siltikään ei alkanut kuulumaan. Jätin perjantaina Telialle soittopyynnön ja soittivatkin sitten takaisin ja kysyin, että minkälaista tarjousta heillä olisi esittää jos jäisinkin heille asiakkaaksi.
Tarjosivat 5G 200M 12kk määräaikainen + 50 eur lahjakortti 17,99 eur / kk ja 4G 100M 12kk määräaikainen + 30 eur lahjakortti 12,99 eur / kk. Kerroin, että mielestäni tarjoukset eivät ole vielä tarpeeksi hyviä, että netin kautta olen lukenut, että monet ovat saaneet huomattavasti parempia tarjouksia. Väitti, että pari viikkoa sitten oli jostain tuntemattomasta syystä sellainen tilanne, että kaikilta operaattoreilta sai todella hyviä tarjouksia, mutta tilanne on nyt eri ja hänellä on nuo tarjoukset ehdottomia, että ei pysty niistä yhtään edullisemmaksi laittamaan. Taisi olla pelkkää paskapuhetta kun joku kirjoitti tämän viikon tiistaina, että oli saanut tuon 4G 100M liittymän hintaan 9,99 eur / kk + 30 eur lahjakortti. Sanoin, että en näihin tarjouksiin vielä tartu, että käyn kauppojen ständeillä vielä ainakin tarjouksia kysymässä.
Tulevana keskiviikkona pitäisi numeron siirtyä Moille. Täytyy toivoa, että maanantaina tai viimeistään tiistaina tulisi Telialta parempi winback-tarjous. Jos ei tule niin mitenkähän asiassa kannattaisi toimia? Moille en halua siirtyä kun se ei oikeasti ollut hyvä tarjous, jonka heidän nettisivuiltaan nappasin. Jos perun numeronsiirron Moille niin Telialta tuskin enää hyviä tarjouksia saan.