Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Elisalta just soiteltiin ja tarjottiin 100M huoleton 7,99 eur jos telialta vaihtaa niille, joku kamppis käynnissä teliaa vastaan :)

oon selvinnyt jo kuukauden täällä tää on vaan vähän tällänen mikä on mennyt "ihon alle" kun en saa paypalia tai mobilepayta aktivoitua ilman että viestit tai puhelut tulisi perille suomen numeroon ja on muutamia etävastaanottoja sovittu muutaman viikon päähän.

Laita oma.elisassa välitön soitonsiirto (cfu) päälle haluamaasi numeroon. Nykyään cfu siirtää myös sms:t. (Ennen vanhaan lyhytsanomat ei siirtynyt, siirtyi vaan puhelut.)

Mutta muista että maksat sitten kaikesta mitä vastaanotat suominumeroon = hesarimyyjä soittaa mainospuhelun, niin maksat, vaikka vastaamaton puhelu päättyisi siirtopäässä johonkin ei-tavoitettavissa-tiedotteeseen. Siirrot voi myös poistaa weban kautta. Pientä päälle/pois-kikkailua...

Elisalta just soiteltiin ja tarjottiin 100M huoleton 7,99 eur jos telialta vaihtaa niille, joku kamppis käynnissä teliaa vastaan :)
Mulla ilmoittivat nostavan vanhaa 50Mbit tuplalaajakaista 4,99 hintaista liittymää 100mbit 6,99 liittymäksi "palvelutason suoraviivaistamiseksi" tmv bulshittiä.🙄😪

Elokuussa siirryin Elisalta MOI:lle, kun etuhinta loppui -> Silloin Elisan paras vastatarjous oli 4g 100mbit rajaton 19,99e/kk, MOI:n liittymä oli Rento 4g 15e/kk, 8gt datalla, joka piisasi itselle hyvin.

Toissapäivänä Elisalta sitten soiteltiin ja tarjottiin 4g 100mbit rajaton 6,99e/kk 24kk sopparia ilman määräaikaa, jonka hyväksyin. No tänään soitti MOI ja tarjosi vastatarjouksena 4g 100mbit rajaton 3e/kk + puhelut max 4e/kk 24kk ilman määräaikaa. Hyväksyin sitten MOI:n tarjouksen, vaakakupissa painoivat MOI:n parempi kuuluvuus kämpässä ja mökillä.

Kummatkin operaattorit sanoivat, että tarjoukset kohdistetaan juuri MOI:n ja Elisan asiakkaille. Jonkunlainen reviirisota taitaa olla menossa operaattorien kesken vieläkin.

Veivausta kerrakseen taas näissä liittymissä, no ehkä nyt saa olla 2 vuotta rauhassa ja säästöä kertyy liittymäkuluissa yli satkun vuodessa vrt. vanhaan liittymään.

Eipä vastaa MOI ständi eikä soita takaisin. Koittanut nyt useamman päivän saada kiinni.
Joo sama homma. Luovutin jo sen suhteen. Ei taida kuitenkaan provikat olla sitä tasoa kun täällä epäiltiin tai sit ei pikkurahan pulaa myyjällä. Olin Moin chat yhteydessä eilen ja sieltä vahvistettiin että tämä tarjous on kojuilla, mutta ei pysty antamaan tätä tarjousta tai numeroa myyjälle. Ei ollut kyllä hänkään innokas palvelemaan.

Joo sama homma. Luovutin jo sen suhteen. Ei taida kuitenkaan provikat olla sitä tasoa kun täällä epäiltiin tai sit ei pikkurahan pulaa myyjällä. Olin Moin chat yhteydessä eilen ja sieltä vahvistettiin että tämä tarjous on kojuilla, mutta ei pysty antamaan tätä tarjousta tai numeroa myyjälle. Ei ollut kyllä hänkään innokas palvelemaan.
Vai olisiko vaan siitä kyse että puhuttu pilottihanke on päättynyt ja siksi eivät ota enää puheluita? Jos toteavat että kannatti niin tulee jossain välissä takaisin, tai sitten ei.

Itselle tuosta "pilottihankkeesta" tuli mieleen yhden tai muutaman myyjän oma keksintö kun meni suoraan jollekkin kojulle jne. Jos noin niin ehkä ovat saaneet ylemmältä tasoa noottia, että ei näin. Tiedä sitten.

Vai olisiko vaan siitä kyse että puhuttu pilottihanke on päättynyt ja siksi eivät ota enää puheluita? Jos toteavat että kannatti niin tulee jossain välissä takaisin, tai sitten ei.
Voi olla paljon mahdollista. Ehkä jopa todennäköistä että on loppunut. Tosin sei vaikuta siihen että ainakin eilen vielä tosiaan varmistivat Moi:n chat että kyseinen kamppanja on voimassa ständeillä ja maanantaina sekä tiistaina koitin soittaa 2x ilman vastausta tai takaisin soittoa. Tänään sitten ehkä se on ohi. Ainakin Telian winback myyjä väitti että tämä kamppanja on nyt ohi "yhteisymmärryksessä operaattoreiden kesken". Kuulostaa kartellilta omaan korvaan :D

Voi olla myös jo entinen standimyyjä. Ollut kenties sen verran yritteliäs, että omalla luvalla alkanut myymään niitä liittymiä myös puhelimen kautta. Jos näin, niin työnantaja saattanut tehdä oman liikkunsa.

Itselle tuosta "pilottihankkeesta" tuli mieleen yhden tai muutaman myyjän oma keksintö kun meni suoraan jollekkin kojulle jne. Jos noin niin ehkä ovat saaneet ylemmältä tasoa noottia, että ei näin. Tiedä sitten.
Niin, puhelimessa se sen selitti että heidän aspa on vuokratyöntekijöitä joilla ei oikeuksia tehdä näitä soppareita, siksi pilotoidaan tätä vaihtoehtoa että ständille tuodaan puhelin jonka kautta pystyy tehdä.
En minä tuosta nyt suurempaa salaliittoa tai omin luvin tehtyjä diilejä kyllä saa väännettyä ellei oikein rajusti käytä mielikuvitusta..

Tuon puhelimen olemassaolo nyt ei taas mitenkään vaikuta 9+4 kampanjan olemassaoloon. Eikö tuo diili tunnu olevan voimissaan melkeinpä kokoajan muutenkin.

Muksun numero siirtymässä Elisalta Moille huomenna, tänään tuli "Viimeinen mahdollisuus!"-viesti tarjouksella rajaton 4G 100M 11,99 eur/kk 12kk sekä 70€ S-ryhmän lahjakortti. Ei tarkasti sanottu onko määräaikainen vai ei, mutta oletan että oli. Ainiin ja tarjous oli voimassa vain klo 13 asti ja vain tänään.

Kävin myös chatissa kyselemässä mutta ei sieltä tarjottu mitään millä olis kahdeksi vuodeksi pärjätty Moin 9 euron (+ maks. 4 eur puh/txt) tarjoukselle niin näköjään saa liittymä siirtyä Moille.

Itse tässä juuri yritän etsiä lapselle sopivaa kännykkäliittymää.
Mistä Moilta saa nykyään 9€/kk liittymän? Käsittääkseni se Potti on poistinut.

Toki muutkin saa virkata mikä olisi edullinen liittymä.

Niin, puhelimessa se sen selitti että heidän aspa on vuokratyöntekijöitä joilla ei oikeuksia tehdä näitä soppareita, siksi pilotoidaan tätä vaihtoehtoa että ständille tuodaan puhelin jonka kautta pystyy tehdä.
En minä tuosta nyt suurempaa salaliittoa tai omin luvin tehtyjä diilejä kyllä saa väännettyä ellei oikein rajusti käytä mielikuvitusta..

Eipä sitä näin ulkopuolelta voi tietää. Omaan korvaan vain särähti tuo "soita ständille" ohjeistus :) Onneksi itse sain suoraan ständiltä eikä tarvinnut ruveta soittelemaan.

Eipä sitä näin ulkopuolelta voi tietää. Omaan korvaan vain särähti tuo "soita ständille" ohjeistus :) Onneksi itse sain suoraan ständiltä eikä tarvinnut ruveta soittelemaan.
Eihän tuo nyt sinänsä mikään ihmeellinen käytäntö ole. Soitat työterveyteen tai TK:n puolelle niin sairaanhoitaja/lääkäri voi vastata vaikka kotisohvalta eikä sekään tiskin alta lääkkeitä määrää.

Tulevaisuus näyttää vieläkö numero palaa toimintaan.

Itse tässä juuri yritän etsiä lapselle sopivaa kännykkäliittymää.
Mistä Moilta saa nykyään 9€/kk liittymän? Käsittääkseni se Potti on poistinut.

Toki muutkin saa virkata mikä olisi edullinen liittymä.

Tämä on siis se tässä keskustelussa viikkoja esillä ollut Moin 200M liittymä jossa kk-maksu 9 euroa ja puh/txt maks. 4 euroa siihen päälle. Kampanja on ollut tarjolla Moin ständeillä elisan ja telian asiakkaille jotka siirtävät numeron moille.

Itsellä oli Elisa hilannut liittymäni maksut lähelle 35€/kk edellisen tarjousjakson päätyttyä. Tartuin Telian puhelinmyyjän 7,99€/kk tarjoukseen jonka jälkeen Elisa ehdotti tekstiviestillä että jatkaisin 32,90€/kk hinnalla. Seuraavana päivänä Elisan tarjous olikin jo 31,90€/kk. :giggle: Sitten tuli soitto Elisalta siltä "joka tekee viimeisen tarjouksen" ja päädyimme sopimukseen että jatketaan vuosi 7,99€/kk ja tuohon vielä 30€ lahjakortti S-Ryhmään. Tämä siis 4G liittymälle, 5G olisi ollut sama kuin Telian tarjoamana 14,99€/kk mutta siihen 50€ lahjakortti stay-bonuksena. Minulla sopimus nyt 4G 100M rajaton.

Itsellä oli Elisa hilannut liittymäni maksut lähelle 35€/kk edellisen tarjousjakson päätyttyä. Tartuin Telian puhelinmyyjän 7,99€/kk tarjoukseen jonka jälkeen Elisa ehdotti tekstiviestillä että jatkaisin 32,90€/kk hinnalla. Seuraavana päivänä Elisan tarjous olikin jo 31,90€/kk. :giggle: Sitten tuli soitto Elisalta siltä "joka tekee viimeisen tarjouksen" ja päädyimme sopimukseen että jatketaan vuosi 7,99€/kk ja tuohon vielä 30€ lahjakortti S-Ryhmään. Tämä siis 4G liittymälle, 5G olisi ollut sama kuin Telian tarjoamana 14,99€/kk mutta siihen 50€ lahjakortti stay-bonuksena. Minulla sopimus nyt 4G 100M rajaton.

Oliko tämä kierros 12kk vai 24kk ja määräaikainen vai toistaiseksi voimassaoleva sopimus? Oliko puhetta kampanjan kestosta mihin saakka jaossa tuolla hintaa? Elisa/Telia kummin päin vaan?

Molemmat 12 kk, tarjottu ja sovittu jatko. Telian puhelinmyyjän mukaan oli vain sen päivän tarjous, toki puhelinmyynnissä on 14 vrk harkinta-aika jos sähköpostiin lähetetyssä Telian sopparissa olisi jotain outoa löytynyt.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 546
Jäsenet
79 509
Uusin jäsen
TheGreat8

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom