Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oon selvinnyt jo kuukauden täällä tää on vaan vähän tällänen mikä on mennyt "ihon alle" kun en saa paypalia tai mobilepayta aktivoitua ilman että viestit tai puhelut tulisi perille suomen numeroon ja on muutamia etävastaanottoja sovittu muutaman viikon päähän.
Mulla ilmoittivat nostavan vanhaa 50Mbit tuplalaajakaista 4,99 hintaista liittymää 100mbit 6,99 liittymäksi "palvelutason suoraviivaistamiseksi" tmv bulshittiä.Elisalta just soiteltiin ja tarjottiin 100M huoleton 7,99 eur jos telialta vaihtaa niille, joku kamppis käynnissä teliaa vastaan![]()
Joo sama homma. Luovutin jo sen suhteen. Ei taida kuitenkaan provikat olla sitä tasoa kun täällä epäiltiin tai sit ei pikkurahan pulaa myyjällä. Olin Moin chat yhteydessä eilen ja sieltä vahvistettiin että tämä tarjous on kojuilla, mutta ei pysty antamaan tätä tarjousta tai numeroa myyjälle. Ei ollut kyllä hänkään innokas palvelemaan.Eipä vastaa MOI ständi eikä soita takaisin. Koittanut nyt useamman päivän saada kiinni.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.