Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Olen pyytänyt heitä kuuntelemaan tilauksen yhteydessä tehdyn nauhoituksen ja lähettämään sen myöskin minulle.
Näin luvattu tehdä jo muutaman kerran vaan mitään ei tapahdu.
Eli tilausvahvistuksessa tuota ei kuitenkaan lue? Tosin jos saat nauhat ja siellä se on luvattu niin se on myös yhtä pätevä.

Meillä 5 MOI liittymää.Tällä viikolla soitto Elisan puhelimyynnistä, 100M hintaan 9.90e + 30e lahjakortti. En heti ottanut. Kävin kysymässä paikallisen Fonumin tiskiltä mitä tarjoavat ja sieltä tarjolle nuo 4.99e ja 7.99e rajattomat 100m liittymät. Puhelinmyyjä soitti myöhemmin uudestaan ja kerroin tilanteen. Teki vastatarjouksen 7.99e + jokaisesta liittymästä 100e lahjakortti + viaplay-ruutu-katsmo 1kk. Tähän tartuin. Nyt odotellaan MOIn winback puhelua.
MOIn winback soitto tuli. 3e/kk 200M (+puhelut max 4e/kk). Mutta ei lahjakortteja. Elisalle mennään siis.

Ollut nyt Elisan 5g 400mb kotona, mutta DNA tuntuu toimivan paremmin. Tänään onkin joku nettipäivä-tarjous jossa 1000mb 5g 29,99€. Hinta nousee siis noin 5e mutta nopeus yli tuplaantuu.

Screenshot_20250822_115732_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg

Meillä 5 MOI liittymää.Tällä viikolla soitto Elisan puhelimyynnistä, 100M hintaan 9.90e + 30e lahjakortti. En heti ottanut. Kävin kysymässä paikallisen Fonumin tiskiltä mitä tarjoavat ja sieltä tarjolle nuo 4.99e ja 7.99e rajattomat 100m liittymät. Puhelinmyyjä soitti myöhemmin uudestaan ja kerroin tilanteen. Teki vastatarjouksen 7.99e + jokaisesta liittymästä 100e lahjakortti + viaplay-ruutu-katsmo 1kk. Tähän tartuin. Nyt odotellaan MOIn winback puhelua.
Onkohan jotain numeroa mistä saisi tuon lahjakortin? Chatista irtoaa moilta siirtyvään vain 7.99€ liittymä + 9.99€ avausmaksu.

Nyt tuli Elisalta viesti tuosta +2€/kk korotuksesta, saako sen jotenkin estettyä?

Työkaverille tuli juuri hinnankorotusmaili Elisalta, soitti asiakaspalveluun. Ensimmäinen henkilö ei saanut tehtyä asialle mitään, hetken päästä sieltä soitti toinen henkilö.

Piti mennä niin pitkälle että pyysi irtisanomaan liittymän (ilman numeronsiirtoa), sitten yllättäen onnistuikin että uudet palvelut pysyvät, mutta vanha hinta säilyy.

Joten on mahdollista saada korotus peruttua.

Mullekin tuli tuo viesti. Itsellä 5 kpl 16.99€/kk 200m rajattomia hinta voimassa vielä ensivuoden joulukuulle asti. Chatin kautta yhteys ja kyselin mikä meininki kun en tuollaista ole tilannut. Asiakaspalvelija vain varmisti etteikö minulla ole niille tarvetta. Ja sen jälkeen lupasi että saan pitää "turvaominaisuudet" ja liittymät pysyvät toistaiseksi voimassaolevina ja hinta 16.99€/kk on voimassa seuraavat 2 vuotta.

Edit. ei tarvinnut kiristää pois lähtemisellä vaikka niin olisin tehnyt jos ei olisi helpommalla tullut. Mutta katsotaan kunhan tuo päivittyy pitääkö paikkaansa vai ei.

Sai peruttua hinnankorotuksen kun laittoi oheisen viestin:

”Hei,

Olen saanut ilmoituksen, että liittymäni (numero: [liittymänumerosi tähän]) kuukausimaksua ollaan korottamassa 1.10.2025 alkaen.

Liittymääni koskee kuitenkin kampanjahinta xx,xx €/kk, joka on voimassa xx.xx.xxxx saakka. Tämän vuoksi katson, että Elisa ei voi yksipuolisesti muuttaa hintaa ennen kampanjajakson päättymistä.

Kuluttajansuojalain sekä Traficomin ohjeistuksen mukaan teleoperaattori ei voi muuttaa sopimusehtoja tai korottaa sovittua kampanjahintaa kesken määräajan, ellei kyse ole esimerkiksi arvonlisäveron tai muun viranomaismaksun muutoksesta.

Vaatimus:
  • Liittymääni tulee soveltaa kampanjahintaa xx,xx €/kk vähintään xx.xx.xxxx asti.
  • Mikäli muutos perustuu viranomaispäätökseen, pyydän siitä kirjallisen selvityksen.
Pyydän vahvistusta, että kampanjahinta pysyy voimassa sovitun mukaisesti.”

Moi nokitti 3€/kk tarjouksen myös minulle kun Elisan 5€/kk tarjouksen otin eilen. Jäin Moille kun ei "turvaominaisuuksillekkaan" ole käyttöä.

Niin asia monesti käsitelty mutta kun en ite tätä oo harrastanut niin nyt kun olen siirtymässä elisalta moille niin pitääkö toi moi sim aktivoida ennen kun voi odotella niitä elisan takaisin anelu tarjouksia?

Statistiikka

Viestiketjuista
284 716
Jäsenet
78 869
Uusin jäsen
PyryKuusisto

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom