Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Sain juuri Chatista tilattua vielä aktivoimattomaan, uudella numerolla olevaan Moi liittymään tuon 2,99 eur/kk 100M liittymän 24kk ajaksi.

Tiedä sitten meneekö tilaus lopullisesti "läpi" ja tarviiko minun tehdä Moin suhteen vielä aktivointi, kai sen aktivoin, eipä sinänsä haittaa vaikka sieltä tuliskin se 5 eur avausmaksu-lasku. Chatissa myyjä kertoi että he hoitavat numeronsiirron.

Ei onnistunut tuon liittymän avaaminen mulla chatisss muihin kuin Moin liittymiin. Perus Elisaa, ihan asiakaspalvelijasta kiinni kellä onnistuu mikäkin
Tarviiko sitä aktivointia moilla edes enään tehdä, kun tilaus elisalta kuitenkin menny jo läpi 🤔

Tarviiko sitä aktivointia moilla edes enään tehdä, kun tilaus elisalta kuitenkin menny jo läpi 🤔
Kyllä ne aktivoimattomat peruttiin ja joku joka aktivoi päiviä myöhässä sen liittymänsä, niin sille tuli siirtoajaksi ~sama aika + pari päivää siitä kun kävi aktvioimassa sen liittymän. Eli siellä joku scripti ilmeisesti pyöri ja yritti laittaa sitä siirtoa päälle ja se onnistu sitten samalla sekunnilla kun aktivoi.

Se aktivoimaton Moin liittymähän sanoo, että numero ei ole käytössä tjsp. Sitten aktivoinnin jälkeen se normi numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä.

Noniin, siirsin itsekin aktivoimattoman laitenetin tuohon 3€ liittymään, sain tämän perusteella myös yhden 3€ liittymän uuteen numeroon eli periaatteessa ihan sama vaikka numeronsiirto ei koskaan menisi läpi. Jos oikein röyhkeäksi alan niin käyn vielä maanantain puolella pyytämässä toisen liittymän uuteen numeroon ja sitten perun moin laitenetit ilman aktivointia eikä tarvitse maksaa niistäkään sitä toimitusmaksua.

Sain juuri Chatista tilattua vielä aktivoimattomaan, uudella numerolla olevaan Moi liittymään tuon 2,99 eur/kk 100M liittymän 24kk ajaksi.

Tiedä sitten meneekö tilaus lopullisesti "läpi" ja tarviiko minun tehdä Moin suhteen vielä aktivointi, kai sen aktivoin, eipä sinänsä haittaa vaikka sieltä tuliskin se 5 eur avausmaksu-lasku. Chatissa myyjä kertoi että he hoitavat numeronsiirron.

Ei onnistunut tuon liittymän avaaminen mulla chatisss muihin kuin Moin liittymiin. Perus Elisaa, ihan asiakaspalvelijasta kiinni kellä onnistuu mikäkin.
Mistä chatista tänään on saanut ihmisen toiseen päähän? Itse yritin mut kertoi että maanantaina sit.. sama Elisan myyntinumerosaa 0800939393..

puhelimella kun avasi elisa.fi (ublock pois päältä) niin hetikohta tuli chat-pallukka alakulmaan.
Tainnut mennä jo kiinni. Ei samsungin selaimella mitään palleroita tullut vaikka mainosesto pois.. kokeilin chromella myös ja sama juttu. Pitäiskö sitä vaan tilata se moi ja yrittää sit aamulla uudestaan, jos sen saisi sit aktivoitukin ennen kokeilua. Ajattelin et olisin nyt yrittänyt, jos joku höveli aspa olisi muuten vaan myynyt uuden liittymän. Jotkut onnistunut kai niinkin saamaan.

Tainnut mennä jo kiinni. Ei samsungin selaimella mitään palleroita tullut vaikka mainosesto pois.. kokeilin chromella myös ja sama juttu. Pitäiskö sitä vaan tilata se moi ja yrittää sit aamulla uudestaan, jos sen saisi sit aktivoitukin ennen kokeilua. Ajattelin et olisin nyt yrittänyt, jos joku höveli aspa olisi muuten vaan myynyt uuden liittymän. Jotkut onnistunut kai niinkin saamaan.
Chatti mennyt kiinni klo 18. Aspan sai ainakin kiinni elisa.fi/superdiili chatista.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 063
Jäsenet
76 337
Uusin jäsen
Heneg

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom