En saanut lahjakorttia, kuten myös Elisalta ei tarjottu lahjakorttiaSaitko lahjakorttia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En saanut lahjakorttia, kuten myös Elisalta ei tarjottu lahjakorttiaSaitko lahjakorttia?
Ei ole pakko maksaa eikä aktivoida simmejä. Ja vaikka olisit maksanut, niin hyvittävät takaisin.Oliko nyt niin, että Moin 5e avausmaksua ei ole pakko maksaa eikä simmejä aktivoida, jos tarkoituksena saada Elisalta vaan Winback tarjouksia? Avausmaksun laskussa eräpäivä joskus parin viikon päästä ja toiveissa että tarjoukset tulisi ennen eräpäivää. Taitaa tuon 5e saada takaisin kuitenkin jos liittymät ei siirrykään. Simmit ei ole kyllä vielä saapunut eikä mitään siirtoajankohtia tiedossa, että saattaa tässä vielä joutua tuon 5e maksella ja pyydellä takaisin tarvittaessa.
Mulle tuli Moilta suoraan ns. hyvityslasku avausmaksusta. Kun kikkailu tapahtui ennen avausmaksun eräpäivää.Oliko nyt niin, että Moin 5e avausmaksua ei ole pakko maksaa eikä simmejä aktivoida, jos tarkoituksena saada Elisalta vaan Winback tarjouksia? Avausmaksun laskussa eräpäivä joskus parin viikon päästä ja toiveissa että tarjoukset tulisi ennen eräpäivää. Taitaa tuon 5e saada takaisin kuitenkin jos liittymät ei siirrykään. Simmit ei ole kyllä vielä saapunut eikä mitään siirtoajankohtia tiedossa, että saattaa tässä vielä joutua tuon 5e maksella ja pyydellä takaisin tarvittaessa.
Vähän samaa suunnitelmaa mutta 10kk/12kk riittää tuo 9€. Hyvää pitäisi saada Elisalta mutta ei odottelen... Tuommoinen menisi kyllä, oliko ikuisuuteen vai ?Jaahas, Moi Potti sis 6 gigaa dataa 9€/kk (+ puhelut ja viestit max 4€/kk) ollut nyt muutaman vuoden. Alkuun oli hyvä mutta viime aikoina ollut sen verran wifin ulkopuolella, että tullut pari isoa lisälaskua datasta niin mietin, että pitäisikö vaihtaa rajattomaan, vaikka vähän enemmän maksaakin. Elisan myyjä sattui soittamaan ja tarjosi 16,99/kk 2v 200mb rajatonta liittymää. Niin sopivaan saumaan tuli, että hyväksyin tarjouksen. Tänään soitti Moin myyjä tehden ”asiakastyytyväisyyskyselyä”. Ensin ajattelin, ettei heillä ole tarjota mitään mutta kyselyn lopuksi sanoi, että haluaa tehdä vastatarjouksen. Se oli 8€/kk rajaton netti ja päälle perus puhelut ja viestit käytön mukaan max 4€/kk. Eli käytännössä rajaton liittymä 12€/kk. Yllätyin oikein tästä diilistä ja pakko se oli ottaa.
Ei ole pakko maksaa eikä aktivoida simmejä. Ja vaikka olisit maksanut, niin hyvittävät takaisin.
Jees, kiitoksia On tämäkin asia varmaan jo useampaan kertaan tässä ketjussa käsitelty, mutta on sen verran aktiivinen ketju, että äkkiä häviää viestit uusien alleMulle tuli Moilta suoraan ns. hyvityslasku avausmaksusta. Kun kikkailu tapahtui ennen avausmaksun eräpäivää.
luuriliittymä Elisalta telialle, eka lupas soittamalla 27,99€ 300mb 5g. Ny tuli tekstari 50€ k-ryhmä lk ja 200mb 4g 24kk 17,99€
Älä lähde! Haluamme tehdä sinulle entistä paremman tarjouksen! Saat 70€ K-lahjakortin, kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme sinulle Elisa 4G Rajaton 200M -liittymän 24 kk ajaksi hintaan 16,99 €/kk (norm. 33,99 €/kk).
Haku kuitenkin toimii hyvinJees, kiitoksia On tämäkin asia varmaan jo useampaan kertaan tässä ketjussa käsitelty, mutta on sen verran aktiivinen ketju, että äkkiä häviää viestit uusien alle
Pelkkä "avausmaksu" hakusana palautti niin paljon tuloksia, ettei siitä ollut mitään iloa. Näköjään "moi avausmaksu" hakusana toimii, eikös aiemmin muistaakseni nuo 3 merkin hakusanat jäänyt automaattisesti pois? Onko muuttunut sitten viimeisimmän Xenforo päivityksen myötä jotain vai muistelenko jotain toista foorumia?Haku kuitenkin toimii hyvin
Niin usein kuin vain itse haluaa/viitsii/jaksaa, jos ei ole sitoutunut määräaikaiseen sopimukseen. Tai voi silloinkin kilpailuttaa, mutta joutunee maksamaan kuukausimaksut määräaikaisen sopimuksen loppuun asti, jos siirtyy toiselle operaattorille.Kuinka usein voi kilpailuttaa puhelinliittymän? 6.3.2024 olen viimeksi kilpailuttanut ja Elisa Rajaton 300M on 22,25 €/kk hintainen.
Mites kun tuli moilta toi 5e avausmaksu. Pitääkö se maksaa ja saa sit hyvityksenä takas, vai jätänkö vaan odottamaan jos Elisan vastatarjous tulee ja hyväksyn sen, niin lasku mitätöityy?
Jaksaisitko lukea edes tämän sivun? Eikö ihmiset oikeasti osaa käyttää etsi toimintoa tai lukea muutamaa viestiä taaksepäin. Samoja kysymyksiä melkein joka toisella sivulla..Mites kun tuli moilta toi 5e avausmaksu. Pitääkö se maksaa ja saa sit hyvityksenä takas, vai jätänkö vaan odottamaan jos Elisan vastatarjous tulee ja hyväksyn sen, niin lasku mitätöityy?
Itsellä riitti kun oli muutaman päivän, tuskin olisi sitäkään tarvinnut. Vähän erikoinen on kyllä tuo Moin taktiikka, että eivät suoraan soittele winback asioissa vaan ikään kuin palkintona "asiakastyytyväisyyskyselyyn" vastaamisesta saa sitten tuon vastatarjouksen.Eli riittää että Moin liittymä ihan hetken ollut voimassa niin alkavat jo tarjoamaan noita sairaan hyviä winbackejä, hyvä tietää. Alkaa kirkastua omakin suunnitelma sitten.
Eikös tässä ollut taustalla joku lakihomma etteivät saa soitella liittymäasioissa pois lähteville asiakkaille vaan aloitteen pitää tulla asiakkaalta. Joten soittelevat asiakastyytyväisyyskyselyn ja jos asiakkaalta tulee jonkunlainen aloite niin voivat tarjota winbackkiä.Itsellä riitti kun oli muutaman päivän, tuskin olisi sitäkään tarvinnut. Vähän erikoinen on kyllä tuo Moin taktiikka, että eivät suoraan soittele winback asioissa vaan ikään kuin palkintona "asiakastyytyväisyyskyselyyn" vastaamisesta saa sitten tuon vastatarjouksen.
Ei liittymiä ole pitkään aikaan saanut suoraan puhelimessa myydä ellet itse erikseen ole pyytänyt yhteydenottoa vaan ne joutuvat tekemään ne kiertelyn kautta.Itsellä riitti kun oli muutaman päivän, tuskin olisi sitäkään tarvinnut. Vähän erikoinen on kyllä tuo Moin taktiikka, että eivät suoraan soittele winback asioissa vaan ikään kuin palkintona "asiakastyytyväisyyskyselyyn" vastaamisesta saa sitten tuon vastatarjouksen.
Eikös tässä ollut taustalla joku lakihomma etteivät saa soitella liittymäasioissa pois lähteville asiakkaille vaan aloitteen pitää tulla asiakkaalta. Joten soittelevat asiakastyytyväisyyskyselyn ja jos asiakkaalta tulee jonkunlainen aloite niin voivat tarjota winbackkiä.
Ahaa, uutta tietoa itselle. Jännä, ettei nykyään saa operaattorin vaihdon ollessa kyseessä soittaa winback-soittoja. Eikö tuo numeronsiirron viivekin ole (ainakin osittain) noita peruja, että pitää antaa mahdollisuus winbackiin?Ei liittymiä ole pitkään aikaan saanut suoraan puhelimessa myydä ellet itse erikseen ole pyytänyt yhteydenottoa vaan ne joutuvat tekemään ne kiertelyn kautta.