Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaimolta pistin siirtymään elisan liittymän moille ja nyt tuli moilta uusi simmi jo postissa eikä elisasta ole kuulunut mitään. 5 päivää sitten tuli pistettyä siirto tulille.
Kaippa sitten mennään moilla.
Siinä menee vähintään 7-10 arkipäivää, ennenkuin siirto tapahtuu, niin jos olet tuohon 5 päivään laskenut viikonlopunkin, niin turhaan vielä ihmettelet viestien puutetta...Vaimolta pistin siirtymään elisan liittymän moille ja nyt tuli moilta uusi simmi jo postissa eikä elisasta ole kuulunut mitään. 5 päivää sitten tuli pistettyä siirto tulille.
Kaippa sitten mennään moilla.
Paljonko on TechBBSläisten mielestä on ok maksaa 100 megaisesta 4G netistä rajattomalla tiedonsiirrolla kotimaassa (EU/ETA maissa 10-20GB kuukaudessa. Tällä hetkellä hinta noin 23e luokkaa. Onko paljon vai vähän? Saisikohan kilpailuttamalla halvemman? Mitä nuo 4G liittymät tai vastaavat 100MB nykyään maksaa uusille asiakkaille, jos vaihtaisi palveluntarjoajaa?
Miten olet saanut tämän hintaisen liittymän?Toistaiseksi vielä rajattomalla tiedonsiirrolla Elisa Tarkka 100M, 8,99e/kk. Mutta ilmeisesti ilmeisesti nyt uusiin winbackeihin (tai joillekin automaatilla aiemman määräaikaisen päättyessä) tarjottava hinta taas noussut ja 9,99e/kk pitäisi varautua maksamaan.
Saattaa tarvita taustalle Moi-veivauksen, tai sitten ei.
Miten olet saanut tämän hintaisen liittymän?
Luet tätä ketjua taaksepäin jonkin aikaa, niin alkaa selviämään. Eli numeronsiirtoa Moille, sen jälkeen saa muilta kohtalaisia tarjouksia.Miten olet saanut tämän hintaisen liittymän?
Ei kai Moi edes olisi oikea kohde kalastella DNA:n kanssa. Käsittääkseni edelleen samaa omistajajoukkoa palvelevat?Tämmöistä tänään DNA:lta kun edellinen pallo jalassa vuosi oli päättymässä ja laitoin numeronsiirtoa Moi:lle, tarkoituksena oli siis siirtyä Moi:lle eikä edes kalastella winbackia.
Rajaton 200M 16,99e/kk 12kk määräaika
Höh. Viranomaiset pilaa aina kaiken. Ensin vietiin oikeustoimikelpoisuus ja nyt lähtee edes aamuöisin nopeasti toimiva nettiyhteysKunhan tuo viranomais verkko toteutuu, saattaa nopeudet tippua.
Höh. Viranomaiset pilaa aina kaiken. Ensin vietiin oikeustoimikelpoisuus ja nyt lähtee edes aamuöisin nopeasti toimiva nettiyhteys
Kukaan kokeillut saada hätäkeskukselta winbackkiä? Kinnostais rajattomat viranomaispuhelut ja mielellään tabletti kaupan päälle.
Miten ne oikein arpoo näitä? Sain itse tarjouksen 22,90€/kk ja liittymiä siirtyi Moille 5kpl.Juurikin näin. Tuli yllätyksenä tuo winback kun en sitä edes odottanut saavani dna->moi vaihdolla.
Kyllä tuota pitäisi saada 15 € luokkaan suht helposti. Pelkästään moilla tuo on 18 € /kk lisäksi on myös nuo elisan tarkka liittymät, joista jo mainittiin.Paljonko on TechBBSläisten mielestä on ok maksaa 100 megaisesta 4G netistä rajattomalla tiedonsiirrolla kotimaassa (EU/ETA maissa 10-20GB kuukaudessa. Tällä hetkellä hinta noin 23e luokkaa. Onko paljon vai vähän? Saisikohan kilpailuttamalla halvemman? Mitä nuo 4G liittymät tai vastaavat 100MB nykyään maksaa uusille asiakkaille, jos vaihtaisi palveluntarjoajaa?
Mulla sama liittymä euron halvemmalla helmikuun puoleen väliin asti voimassa. Pääsee taas helmikuulla laittaa numeron siirto vetämään ja pyytää sopimuksen jatkoa yhdellä vuodella. Ollut tuo hinta voimassa maaliskuusta 2021 asti.Tämmöistä tänään DNA:lta kun edellinen pallo jalassa vuosi oli päättymässä ja laitoin numeronsiirtoa Moi:lle, tarkoituksena oli siis siirtyä Moi:lle eikä edes kalastella winbackia.
Rajaton 200M 16,99e/kk 12kk määräaika
katso liitettä 1179013
Onko kenellään kokemusta Telian yritysliittymien hallinnasta?
Minulla on työnantajani A Telian yritysliittymä, jossa on joku paketti, jota käytän kyseisen työnantajan asioissa, eikä paketin käyttö ole tietääkseni koskaan ylittynyt. Lienee data ja jonkin verran minuutteja ja tekstiviestejä kuukaudessa.
Teen kuitenkin muitakin töitä työnantajalle B, josta saapuu joitain puheluita päivittäin tähän käyttämääni työnantajan A:n liittymään.
Olen toiminut näin muutaman vuoden, koska en ole koskaan yhdessäkään omistamassani kuluttajaliittymässä nähnyt erittelyä muista, kuin lähtevistä puheluista, eli niistä mistä maksetaan.
Näkeekö työnantaja A, tai näkyykö näillä Telian yritysliittymien hallintasivuilla jossain mahdollisesti erittelyä liittymään saapuneista puheluista ja niiden kestoista?
Ymmärrän toki, että viranomainen saa nämä tiedot tarvittaessa operaattorilta, mutta tässä ei ole kyse mistään laittomasta toiminnasta. En vaan periaatteesta halua, että työnantaja A pääsisi jatkuvasti näkemään omistamansa, mutta käytössäni olevan puhelinliittymään saapuneita puheluita.
Oli syy mikä hyvänsä, niin suosittelisin tarkistamaan ihan Telialta koska asia selvästi vaivaa. Ihan vain mainitakseni, koska yllä olevissa vastauksissa spekuloidaan jo sillä jaksaako yritys, tai mikä on sallittua... Saat ainakin varmemmin mielenrauhan tehdä tai jättää tekemättä kyseiset asiat tuon liittymän kautta. Itse lähitisin ainakin liikkeelle pahimman skenaarion näkökulmasta, eli jos löytäisin itseni oikeudessa syytetyn penkiltä tai riita-asiassa, niin olisi viestiliikenteen osalta ainakin selusta turvattu.Onko kenellään kokemusta Telian yritysliittymien hallinnasta?
Minulla on työnantajani A Telian yritysliittymä, jossa on joku paketti, jota käytän kyseisen työnantajan asioissa, eikä paketin käyttö ole tietääkseni koskaan ylittynyt. Lienee data ja jonkin verran minuutteja ja tekstiviestejä kuukaudessa.
Teen kuitenkin muitakin töitä työnantajalle B, josta saapuu joitain puheluita päivittäin tähän käyttämääni työnantajan A:n liittymään.
Olen toiminut näin muutaman vuoden, koska en ole koskaan yhdessäkään omistamassani kuluttajaliittymässä nähnyt erittelyä muista, kuin lähtevistä puheluista, eli niistä mistä maksetaan.
Näkeekö työnantaja A, tai näkyykö näillä Telian yritysliittymien hallintasivuilla jossain mahdollisesti erittelyä liittymään saapuneista puheluista ja niiden kestoista?
Ymmärrän toki, että viranomainen saa nämä tiedot tarvittaessa operaattorilta, mutta tässä ei ole kyse mistään laittomasta toiminnasta. En vaan periaatteesta halua, että työnantaja A pääsisi jatkuvasti näkemään omistamansa, mutta käytössäni olevan puhelinliittymään saapuneita puheluita.
Näin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.Oli syy mikä hyvänsä, niin suosittelisin tarkistamaan ihan Telialta koska asia selvästi vaivaa. Ihan vain mainitakseni, koska yllä olevissa vastauksissa spekuloidaan jo sillä jaksaako yritys, tai mikä on sallittua... Saat ainakin varmemmin mielenrauhan tehdä tai jättää tekemättä kyseiset asiat tuon liittymän kautta. Itse lähitisin ainakin liikkeelle pahimman skenaarion näkökulmasta, eli jos löytäisin itseni oikeudessa syytetyn penkiltä tai riita-asiassa, niin olisi viestiliikenteen osalta ainakin selusta turvattu.
Näin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.Oli syy mikä hyvänsä, niin suosittelisin tarkistamaan ihan Telialta koska asia selvästi vaivaa. Ihan vain mainitakseni, koska yllä olevissa vastauksissa spekuloidaan jo sillä jaksaako yritys, tai mikä on sallittua... Saat ainakin varmemmin mielenrauhan tehdä tai jättää tekemättä kyseiset asiat tuon liittymän kautta. Itse lähitisin ainakin liikkeelle pahimman skenaarion näkökulmasta, eli jos löytäisin itseni oikeudessa syytetyn penkiltä tai riita-asiassa, niin olisi viestiliikenteen osalta ainakin selusta turvattu.
yritysasakaspalvelu@telia.comNäin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.
Tarkoitus olikin Telialta asiaa kysyä, mutta en löytänyt mitään saumaa olla Teliaan yhteydessä yritysliittymiin liittyen, jos en "kirjautunut" ensin näillä yritystunnuksilla, mitä minulla ei tietenkään ole, joten näyttäisi olevan yrityspuolen asiakaspalvelu melko hyvin lukittu maksaville vain asiakkaille/yhteyshenkilöille.
yritysasiakaspalvelu@telia.comNäin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.
Tarkoitus olikin Telialta asiaa kysyä, mutta en löytänyt mitään saumaa olla Teliaan yhteydessä yritysliittymiin liittyen, jos en "kirjautunut" ensin näillä yritystunnuksilla, mitä minulla ei tietenkään ole, joten näyttäisi olevan yrityspuolen asiakaspalvelu melko hyvin lukittu maksaville vain asiakkaille/yhteyshenkilöille.
Testataan, kiitos.
Sori typo, se on yritysasiakaspalvelu@telia.comNäin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.
Testataan, kiitos.
Näkyy ainoastaan soitetut puhelut eikä sekäään ole oletuksena päällä. Ei vastaanotetut näy. Ei tuommoista palvelua ole edes tarjolla.Onko kenellään kokemusta Telian yritysliittymien hallinnasta?
Elisa Ringissä näkyy saapuneet ja vastaanotetut.Näkyy ainoastaan soitetut puhelut eikä sekäään ole oletuksena päällä. Ei vastaanotetut näy. Ei tuommoista palvelua ole edes tarjolla.
Ei tuo ole normaali liittymä vaan pilvipalvelussa toimiva puhelinvaihde.Elisa Ringissä näkyy saapuneet ja vastaanotetut.
Kyllä mutta jos Telialla on vastaava ja liittymä osa tätä, niin silloin on mahdollista että näkyy.Ei tuo ole normaali liittymä vaan pilvipalvelussa toimiva puhelinvaihde.
Sulla on vahva tunne.Kyllä mutta jos Telialla on vastaava ja liittymä osa tätä, niin silloin on mahdollista että näkyy.
Onko tässä nyt kutina että työnantaja ottaisi herneen nenään kun tehdään toisen töitä heidän ajallaan?
Palauttaa.Jos laitan netin kautta numeronsiirron menemään toiselle operaattorille ja sopivan vastatarjouksen tullessa perun sen, palauttaako tämä operaattori mulle takaisin tilaushetkellä maksamaan vaaditun avausmaksun? Olen aina asioinut ständeillä, en koskaan hoitanut asiaa netissä.
Eihän se pelannut. Tuota osoitetta ei ole Gmailin mukaan olemassa.Sori typo, se on yritysasiakaspalvelu@telia.com
Ei pelittänyt. Kokeilin sitä ensimmäisenä.Villi veikkaus että .com -> .fi niin pelittää
Eiköhän tuossa ole tarjottu 11,99e/kk Tarkka 100M ja sitten 14,99e/kk Huoleton 10M...12 eurolla rajatonta, puhelut maksullisia.
Ja olikohan jotain 15 eurolla rajatonta, puhelut ilmaisia.
Eiköhän tuossa ole tarjottu 11,99e/kk Tarkka 100M ja sitten 14,99e/kk Huoleton 10M...
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.