Liittymät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
DNAn määräaikainen Super 4G Rajaton 300M 21,90€/kk meni umpeen ja laitoin siirron menemään Telialle.

Kyllästyin ku soittavat työajalla niin soitin illalla myyntinumeroon. Lopputulemana otin Rajaton 4G 200M ja sen hinta on nyt 18,90€/kk. Vaikka kuinka tivasin, niin ei DNAlla ollut lahjakortteja tai Mobiilivarmenteita tuohon päälle.
 
DNAn määräaikainen Super 4G Rajaton 300M 21,90€/kk meni umpeen ja laitoin siirron menemään Telialle.

Kyllästyin ku soittavat työajalla niin soitin illalla myyntinumeroon. Lopputulemana otin Rajaton 4G 200M ja sen hinta on nyt 18,90€/kk. Vaikka kuinka tivasin, niin ei DNAlla ollut lahjakortteja tai Mobiilivarmenteita tuohon päälle.
Myyjäthän soittelee vielä pitkään, eli illalla olisi voinut hyvin tulla puhelu. Kun itse vaihdoin Elisalle DNA:lta, niin soittoa tuli klo 9 aamulla, klo 15 ja klo 19 illalla. Illalla kerkesin vastaamaan.

Myyntinumerossa ei ole aina niitä parhaita tarjouksia. Esim. tällä hetkellä DNA:lla on kaverimyyjän mukaan 11,99 eur DNA Huoleton 10M saatavilla numeronsiirtoihin myyntitykeiltä, jotka soittavat tyytyväisyyspuheluita. Toki jos nopeus ei ole sopiva, niin sitten teit varmaan ihan hyvän diilin nopeammasta netistä. Kannattaa tosiaan odottaa aina niitä puheluita, vaikka ei kerkiä vastaamaan. Soittavat tiuhaan.

Toki kyseisessä diilissä on määräaika 12 kk, mutta hinta on todella hyvä. Ilman numeronsiirtoa 14,99 kk määräajalla, sen saa ihan vaikka fyysisestä myymälästäkin asiakaspalvelun ohella.
 
10M on kyllä turhan vähän puhelimeenkin. Kyllä tämä kaveri ainakin sanoi, et nämä on heillä olevat tarjoukset asiakkaille, joilla on numeronsiirto käynnissä. Niin kauan kun saan noin 20€ kuussa jaaritella ja surffailla kuinka paljon haluan, niin hinta on jokseenkin sopiva.

Yritän muista vuoden päästä nämä neuvot puhelun odottamisesta. Jotenkin vaan haluat hoitaa sen asian silloin kun se itselle käy, eikä myyntitykin haluamana aikana.
 
Laitoin tänään liittymän menemään Telialle , josta meni alle 3h niin Elisalta viestiä..

Soitto ilmaisnumeroon ja liittymän hinta 9.99€/kk seuraavat 12kk. Pystään siis siellä
Sinuna olisin odottanut vielä, koska loppuu 15.10, niin sieltä ois mahdollisesti tullut jatkotarjous samaan 8,90e/kk hintaan huomenna, kuten aiemmista viesteistä voi lukea muiden kokemuksia...

(Itsellä oli 13.-14. päivä loppumassa omat 8,90e/kk Tarkka liittymät ja eilen alkoi viestejä tulemaan jatkosta)
 
Mulla puolestaan oli 7.10 päättymässä vanha Tarkka etuhinta (8.90) ja vasta eilen tuli viesti etuhinnan jatkumisesta samalla 8.90 tasolla.
 
Mikähän liittymä olisi hyvä. 5g no thank you. Mulla oli aikanaan 300mb ja 600mb 5g elisalta, mutta en huomannut käytössä eroa 4g 200mb liittymään ainakaan puhelimessa.
Jaa..a DNA ei ole koskaan minulla ollut, mutta he eivät myöskään anna liittymää.

Miettinyt että itselle riittää jo 100mb netti. Tekstareita ei tuu paljon, puhetta alle 1h kk
 
Vaimolta pistin siirtymään elisan liittymän moille ja nyt tuli moilta uusi simmi jo postissa eikä elisasta ole kuulunut mitään. 5 päivää sitten tuli pistettyä siirto tulille.

Kaippa sitten mennään moilla.
 
Vaimolta pistin siirtymään elisan liittymän moille ja nyt tuli moilta uusi simmi jo postissa eikä elisasta ole kuulunut mitään. 5 päivää sitten tuli pistettyä siirto tulille.

Kaippa sitten mennään moilla.

Sama tilanne oli itsellä. Meni viikko kun soittivat Elisalta.
 
Vaimolta pistin siirtymään elisan liittymän moille ja nyt tuli moilta uusi simmi jo postissa eikä elisasta ole kuulunut mitään. 5 päivää sitten tuli pistettyä siirto tulille.

Kaippa sitten mennään moilla.
Siinä menee vähintään 7-10 arkipäivää, ennenkuin siirto tapahtuu, niin jos olet tuohon 5 päivään laskenut viikonlopunkin, niin turhaan vielä ihmettelet viestien puutetta...
 
Onko kokemuksia saako 5G mobiililaajakaistaliittymistä alennusta kilpailuttamalla, tekemällä yhdestä tai useammasta liittymästä numeronsiirron?
 
Viimeksi muokattu:
Paljonko on TechBBSläisten mielestä on ok maksaa 100 megaisesta 4G netistä rajattomalla tiedonsiirrolla kotimaassa (EU/ETA maissa 10-20GB kuukaudessa. Tällä hetkellä hinta noin 23e luokkaa. Onko paljon vai vähän? Saisikohan kilpailuttamalla halvemman? Mitä nuo 4G liittymät tai vastaavat 100MB nykyään maksaa uusille asiakkaille, jos vaihtaisi palveluntarjoajaa?
 
Paljonko on TechBBSläisten mielestä on ok maksaa 100 megaisesta 4G netistä rajattomalla tiedonsiirrolla kotimaassa (EU/ETA maissa 10-20GB kuukaudessa. Tällä hetkellä hinta noin 23e luokkaa. Onko paljon vai vähän? Saisikohan kilpailuttamalla halvemman? Mitä nuo 4G liittymät tai vastaavat 100MB nykyään maksaa uusille asiakkaille, jos vaihtaisi palveluntarjoajaa?

Toistaiseksi vielä rajattomalla tiedonsiirrolla Elisa Tarkka 100M, 8,99e/kk. Mutta ilmeisesti ilmeisesti nyt uusiin winbackeihin (tai joillekin automaatilla aiemman määräaikaisen päättyessä) tarjottava hinta taas noussut ja 9,99e/kk pitäisi varautua maksamaan.

Saattaa tarvita taustalle Moi-veivauksen, tai sitten ei.
 
Toistaiseksi vielä rajattomalla tiedonsiirrolla Elisa Tarkka 100M, 8,99e/kk. Mutta ilmeisesti ilmeisesti nyt uusiin winbackeihin (tai joillekin automaatilla aiemman määräaikaisen päättyessä) tarjottava hinta taas noussut ja 9,99e/kk pitäisi varautua maksamaan.

Saattaa tarvita taustalle Moi-veivauksen, tai sitten ei.
Miten olet saanut tämän hintaisen liittymän?
 
Miten olet saanut tämän hintaisen liittymän?

Elisa -> Moi -> Elisa winback. Ja kun sitä winbackia sieltä kalastelee, niin ei kannata tarttua ensimmäiseen tarjoukseen mitä antavat, vaan ne paranee mitä lähemmäs numeronsiirtoa mennään.
 
Miten olet saanut tämän hintaisen liittymän?
Luet tätä ketjua taaksepäin jonkin aikaa, niin alkaa selviämään. Eli numeronsiirtoa Moille, sen jälkeen saa muilta kohtalaisia tarjouksia.
Itsellä esim. oli DNA 18€ liittymät -> siirto Moille -> siirto Elisalle -> Moilta winback ja hinta 200MB rajattomalle netille. 9€/kk (sis. 18GB eu dataa). Puhelut maksaa erikseen, mutta maksimi veloitus kuukaudessa 4€.
 
Mitähän lienee Elisalta soitelleet nyt kolmena päivänä, en ole viiitsinyt edes vastata.
Varmaa tärkeää asiaa tai mahtavaa tarjousta mutta laittakoon viestiä.
Niin kauan kuin Moin vanhat hinnat pysyvät ( käytössä siis 2 x 9€ potti ja 1 x18€ liittymä ), ei ole tarviista muille.
 
Täällä kerrankin Elisa jatkoi tuota 10M rajaton tarjousta suoraan ilmoituksella vuoden eteenpäin, hinta siis 14,99€/kk.
 
Tämmöistä tänään DNA:lta kun edellinen pallo jalassa vuosi oli päättymässä ja laitoin numeronsiirtoa Moi:lle, tarkoituksena oli siis siirtyä Moi:lle eikä edes kalastella winbackia.

Rajaton 200M 16,99e/kk 12kk määräaika
Ei kai Moi edes olisi oikea kohde kalastella DNA:n kanssa. Käsittääkseni edelleen samaa omistajajoukkoa palvelevat?

Moi-liittymä on alkanut tökkiä todella pahasti viime aikoina (ainakin kotini lähistöllä liikkuessa). Ilmeisesti jää jotenkin arpomaan yhteyspisteiden välillä (puhelin vilkuttelee 4g/4g+ ja vaatii uudelleenkäynnistyksen, että jää 4g+ päälle). Täytynee kaivaa elisan "se myyntinumero" tästä ketjusta ja kokeilla suoraan onnea. Tai sitten kävellä sper.. liimatukan juttusille jossain standilla. Nyt moin 18€/kk tms 4/5g liittymä. Käytössä 4g OP7 pro, eli aika saattaa olla ajanut laitteestakin vähän ohi. Oli miten oli, niin jo harrastuksen hengissäpitämisen vuoksi lienee korkea aika kilpailutella. On tässä jo toista vuotta nykyisellä kärvistelty.
 
Onko kenellään kokemusta Telian yritysliittymien hallinnasta?

Minulla on työnantajani A Telian yritysliittymä, jossa on joku paketti, jota käytän kyseisen työnantajan asioissa, eikä paketin käyttö ole tietääkseni koskaan ylittynyt. Lienee data ja jonkin verran minuutteja ja tekstiviestejä kuukaudessa.

Teen kuitenkin muitakin töitä työnantajalle B, josta saapuu joitain puheluita päivittäin tähän käyttämääni työnantajan A:n liittymään.

Olen toiminut näin muutaman vuoden, koska en ole koskaan yhdessäkään omistamassani kuluttajaliittymässä nähnyt erittelyä muista, kuin lähtevistä puheluista, eli niistä mistä maksetaan.

Näkeekö työnantaja A, tai näkyykö näillä Telian yritysliittymien hallintasivuilla jossain mahdollisesti erittelyä liittymään saapuneista puheluista ja niiden kestoista?

Ymmärrän toki, että viranomainen saa nämä tiedot tarvittaessa operaattorilta, mutta tässä ei ole kyse mistään laittomasta toiminnasta. En vaan periaatteesta halua, että työnantaja A pääsisi jatkuvasti näkemään omistamansa, mutta käytössäni olevan puhelinliittymään saapuneita puheluita.
 
Paljonko on TechBBSläisten mielestä on ok maksaa 100 megaisesta 4G netistä rajattomalla tiedonsiirrolla kotimaassa (EU/ETA maissa 10-20GB kuukaudessa. Tällä hetkellä hinta noin 23e luokkaa. Onko paljon vai vähän? Saisikohan kilpailuttamalla halvemman? Mitä nuo 4G liittymät tai vastaavat 100MB nykyään maksaa uusille asiakkaille, jos vaihtaisi palveluntarjoajaa?
Kyllä tuota pitäisi saada 15 € luokkaan suht helposti. Pelkästään moilla tuo on 18 € /kk lisäksi on myös nuo elisan tarkka liittymät, joista jo mainittiin.

Tämmöistä tänään DNA:lta kun edellinen pallo jalassa vuosi oli päättymässä ja laitoin numeronsiirtoa Moi:lle, tarkoituksena oli siis siirtyä Moi:lle eikä edes kalastella winbackia.

Rajaton 200M 16,99e/kk 12kk määräaika

katso liitettä 1179013
Mulla sama liittymä euron halvemmalla helmikuun puoleen väliin asti voimassa. Pääsee taas helmikuulla laittaa numeron siirto vetämään ja pyytää sopimuksen jatkoa yhdellä vuodella. Ollut tuo hinta voimassa maaliskuusta 2021 asti.
Screenshot_20230924_032543_Chrome.jpg
 
Onko kenellään kokemusta Telian yritysliittymien hallinnasta?

Minulla on työnantajani A Telian yritysliittymä, jossa on joku paketti, jota käytän kyseisen työnantajan asioissa, eikä paketin käyttö ole tietääkseni koskaan ylittynyt. Lienee data ja jonkin verran minuutteja ja tekstiviestejä kuukaudessa.

Teen kuitenkin muitakin töitä työnantajalle B, josta saapuu joitain puheluita päivittäin tähän käyttämääni työnantajan A:n liittymään.

Olen toiminut näin muutaman vuoden, koska en ole koskaan yhdessäkään omistamassani kuluttajaliittymässä nähnyt erittelyä muista, kuin lähtevistä puheluista, eli niistä mistä maksetaan.

Näkeekö työnantaja A, tai näkyykö näillä Telian yritysliittymien hallintasivuilla jossain mahdollisesti erittelyä liittymään saapuneista puheluista ja niiden kestoista?

Ymmärrän toki, että viranomainen saa nämä tiedot tarvittaessa operaattorilta, mutta tässä ei ole kyse mistään laittomasta toiminnasta. En vaan periaatteesta halua, että työnantaja A pääsisi jatkuvasti näkemään omistamansa, mutta käytössäni olevan puhelinliittymään saapuneita puheluita.

Tuskin näkee, saatika jaksaisi seurata, jos ei epäile jotain suurta väärinkäyttöä. Sanoisin että normaalissa puheluerittelyssä on vain "maksulliset", eli soitetetut puhelut, lähtetyt viestit ja data. Koko numeroa ei myöskään näe, vaan muutama numero on peitetty.
 
Riippunee onko kyseessä työliittymä vai työsuhdeliittymä josta maksat itse verotusarvoa.

Jälkimmäisen käyttö myös omiin asioihin on ainakin meillä täysin sallittua.
 
Onko kenellään kokemusta Telian yritysliittymien hallinnasta?

Minulla on työnantajani A Telian yritysliittymä, jossa on joku paketti, jota käytän kyseisen työnantajan asioissa, eikä paketin käyttö ole tietääkseni koskaan ylittynyt. Lienee data ja jonkin verran minuutteja ja tekstiviestejä kuukaudessa.

Teen kuitenkin muitakin töitä työnantajalle B, josta saapuu joitain puheluita päivittäin tähän käyttämääni työnantajan A:n liittymään.

Olen toiminut näin muutaman vuoden, koska en ole koskaan yhdessäkään omistamassani kuluttajaliittymässä nähnyt erittelyä muista, kuin lähtevistä puheluista, eli niistä mistä maksetaan.

Näkeekö työnantaja A, tai näkyykö näillä Telian yritysliittymien hallintasivuilla jossain mahdollisesti erittelyä liittymään saapuneista puheluista ja niiden kestoista?

Ymmärrän toki, että viranomainen saa nämä tiedot tarvittaessa operaattorilta, mutta tässä ei ole kyse mistään laittomasta toiminnasta. En vaan periaatteesta halua, että työnantaja A pääsisi jatkuvasti näkemään omistamansa, mutta käytössäni olevan puhelinliittymään saapuneita puheluita.
Oli syy mikä hyvänsä, niin suosittelisin tarkistamaan ihan Telialta koska asia selvästi vaivaa. Ihan vain mainitakseni, koska yllä olevissa vastauksissa spekuloidaan jo sillä jaksaako yritys, tai mikä on sallittua... Saat ainakin varmemmin mielenrauhan tehdä tai jättää tekemättä kyseiset asiat tuon liittymän kautta. Itse lähitisin ainakin liikkeelle pahimman skenaarion näkökulmasta, eli jos löytäisin itseni oikeudessa syytetyn penkiltä tai riita-asiassa, niin olisi viestiliikenteen osalta ainakin selusta turvattu.
 
  • Tykkää
Reactions: k70
Oli syy mikä hyvänsä, niin suosittelisin tarkistamaan ihan Telialta koska asia selvästi vaivaa. Ihan vain mainitakseni, koska yllä olevissa vastauksissa spekuloidaan jo sillä jaksaako yritys, tai mikä on sallittua... Saat ainakin varmemmin mielenrauhan tehdä tai jättää tekemättä kyseiset asiat tuon liittymän kautta. Itse lähitisin ainakin liikkeelle pahimman skenaarion näkökulmasta, eli jos löytäisin itseni oikeudessa syytetyn penkiltä tai riita-asiassa, niin olisi viestiliikenteen osalta ainakin selusta turvattu.
Näin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.

Tarkoitus olikin Telialta asiaa kysyä, mutta en löytänyt mitään saumaa olla Teliaan yhteydessä yritysliittymiin liittyen, jos en "kirjautunut" ensin näillä yritystunnuksilla, mitä minulla ei tietenkään ole, joten näyttäisi olevan yrityspuolen asiakaspalvelu melko hyvin lukittu maksaville vain asiakkaille/yhteyshenkilöille.
 
Oli syy mikä hyvänsä, niin suosittelisin tarkistamaan ihan Telialta koska asia selvästi vaivaa. Ihan vain mainitakseni, koska yllä olevissa vastauksissa spekuloidaan jo sillä jaksaako yritys, tai mikä on sallittua... Saat ainakin varmemmin mielenrauhan tehdä tai jättää tekemättä kyseiset asiat tuon liittymän kautta. Itse lähitisin ainakin liikkeelle pahimman skenaarion näkökulmasta, eli jos löytäisin itseni oikeudessa syytetyn penkiltä tai riita-asiassa, niin olisi viestiliikenteen osalta ainakin selusta turvattu.
Näin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.

Tarkoitus olikin Telialta asiaa kysyä, mutta en löytänyt mitään saumaa olla Teliaan yhteydessä yritysliittymiin liittyen, jos en "kirjautunut" ensin näillä yritystunnuksilla, mitä minulla ei tietenkään ole, joten näyttäisi olevan yrityspuolen asiakaspalvelu melko hyvin lukittu maksaville vain asiakkaille/yhteyshenkilöille.
 
Näin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.

Tarkoitus olikin Telialta asiaa kysyä, mutta en löytänyt mitään saumaa olla Teliaan yhteydessä yritysliittymiin liittyen, jos en "kirjautunut" ensin näillä yritystunnuksilla, mitä minulla ei tietenkään ole, joten näyttäisi olevan yrityspuolen asiakaspalvelu melko hyvin lukittu maksaville vain asiakkaille/yhteyshenkilöille.
yritysasakaspalvelu@telia.com

Kokeilepas tuolta.
 
Näin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.

Tarkoitus olikin Telialta asiaa kysyä, mutta en löytänyt mitään saumaa olla Teliaan yhteydessä yritysliittymiin liittyen, jos en "kirjautunut" ensin näillä yritystunnuksilla, mitä minulla ei tietenkään ole, joten näyttäisi olevan yrityspuolen asiakaspalvelu melko hyvin lukittu maksaville vain asiakkaille/yhteyshenkilöille.
yritysasiakaspalvelu@telia.com

Kokeilepas tuolta.
 
Oli syy mikä hyvänsä, niin suosittelisin tarkistamaan ihan Telialta koska asia selvästi vaivaa. Ihan vain mainitakseni, koska yllä olevissa vastauksissa spekuloidaan jo sillä jaksaako yritys, tai mikä on sallittua... Saat ainakin varmemmin mielenrauhan tehdä tai jättää tekemättä kyseiset asiat tuon liittymän kautta. Itse lähitisin ainakin liikkeelle pahimman skenaarion näkökulmasta, eli jos löytäisin itseni oikeudessa syytetyn penkiltä tai riita-asiassa, niin olisi viestiliikenteen osalta ainakin selusta turvattu.
Näin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.

Tarkoitus olikin Telialta asiaa kysyä, mutta en löytänyt mitään saumaa olla Teliaan yhteydessä yritysliittymiin liittyen, jos en "kirjautunut" ensin näillä yritystunnuksilla, mitä minulla ei tietenkään ole, joten näyttäisi olevan yrityspuolen asiakaspalvelu melko hyvin lukittu maksaville vain asiakkaille/yhteyshenkilöille.
Testataan, kiitos.
 
Näin se on, ettei yllä olevista vastauksista asia ratkennut, sillä nimenomaan kiinnostaisi kuulla, näkyykö näitä tietoja sieltä Telian yritysportaalista, mitä noiden liittymien hallintaan yrityksen asiasta vastaavalla on.

Tarkoitus olikin Telialta asiaa kysyä, mutta en löytänyt mitään saumaa olla Teliaan yhteydessä yritysliittymiin liittyen, jos en "kirjautunut" ensin näillä yritystunnuksilla, mitä minulla ei tietenkään ole, joten näyttäisi olevan yrityspuolen asiakaspalvelu melko hyvin lukittu maksaville vain asiakkaille/yhteyshenkilöille.

Testataan, kiitos.
Sori typo, se on yritysasiakaspalvelu@telia.com
 
Onko kenellään kokemusta Telian yritysliittymien hallinnasta?

Minulla on työnantajani A Telian yritysliittymä, jossa on joku paketti, jota käytän kyseisen työnantajan asioissa, eikä paketin käyttö ole tietääkseni koskaan ylittynyt. Lienee data ja jonkin verran minuutteja ja tekstiviestejä kuukaudessa.

Teen kuitenkin muitakin töitä työnantajalle B, josta saapuu joitain puheluita päivittäin tähän käyttämääni työnantajan A:n liittymään.

Olen toiminut näin muutaman vuoden, koska en ole koskaan yhdessäkään omistamassani kuluttajaliittymässä nähnyt erittelyä muista, kuin lähtevistä puheluista, eli niistä mistä maksetaan.

Näkeekö työnantaja A, tai näkyykö näillä Telian yritysliittymien hallintasivuilla jossain mahdollisesti erittelyä liittymään saapuneista puheluista ja niiden kestoista?

Ymmärrän toki, että viranomainen saa nämä tiedot tarvittaessa operaattorilta, mutta tässä ei ole kyse mistään laittomasta toiminnasta. En vaan periaatteesta halua, että työnantaja A pääsisi jatkuvasti näkemään omistamansa, mutta käytössäni olevan puhelinliittymään saapuneita puheluita.
Näkyy ainoastaan soitetut puhelut eikä sekäään ole oletuksena päällä. Ei vastaanotetut näy. Ei tuommoista palvelua ole edes tarjolla.
 
Ei tuo ole normaali liittymä vaan pilvipalvelussa toimiva puhelinvaihde.
Kyllä mutta jos Telialla on vastaava ja liittymä osa tätä, niin silloin on mahdollista että näkyy.

Onko tässä nyt kutina että työnantaja ottaisi herneen nenään kun tehdään toisen töitä heidän ajallaan?
 
Meni tänään liittymä Moille, kun oli vielä ennestään jäljellä optio käyttää 9e/kk Pottia, koska liittymiä oli vanhastaan Moilla. Liittymä siirtyi Telialta. Siirtyvä liittymä oli 19,99e/kk ja 200M rajaton (en muista oliko 12kk vai 24kk "tarjous"). Ei oikeastaan Telia yrittänyt tarjota mitään parempaa (paras oli 21,99e/kk 200M rajaton / 12kk + 50e lahjakortti Telia-kauppaan). Vielä alkukesästä oli 16,90e sama liittymä, mutta määräaika oli tulossa umpeen ja se päivitettiin tuolla 19,99e liittymällä ja 30 e Lidlin lahjakortilla. Etukäteen oli jo tiedossa, etten jatka tuolla 20e liittymällä kun Moi tulee paljon halvemmaksi. Oikeastaan jäin vaan seuraamaan, tuleeko parempia tarjouksia, eikä tullut, joten Moilla mennään jatkossa.
 
Jos laitan netin kautta numeronsiirron menemään toiselle operaattorille ja sopivan vastatarjouksen tullessa perun sen, palauttaako tämä operaattori mulle takaisin tilaushetkellä maksamaan vaaditun avausmaksun? Olen aina asioinut ständeillä, en koskaan hoitanut asiaa netissä.
 
Jos laitan netin kautta numeronsiirron menemään toiselle operaattorille ja sopivan vastatarjouksen tullessa perun sen, palauttaako tämä operaattori mulle takaisin tilaushetkellä maksamaan vaaditun avausmaksun? Olen aina asioinut ständeillä, en koskaan hoitanut asiaa netissä.
Palauttaa.
 
Yritysasiakaspalvelun sivuilla lukee, että "Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia."
 
Nykyinen liittymä Elisalla 4G rajaton 22,90 e/kk. Laittelin Telian suuntaan numeronsiirtoa ja uutta liittymää ostoskoriin: viimeisin winback Elisalta tekstiviestillä ollut jatko nykyisellä liittymällä hintaan 25,99 e/kk, Heh. :D Täytyy varmaan pirautella siihen tarjousnumeroon.
 
Jopas nyt, laitoin siirtoon Moille lasten liittymät ja heti vuorokautta myöhemmin haluavat DNA:lta tehdä kilpailevan tarjouksen. Ehkä sitten soitan heille, mutta luulin ettei sieltä edes moille siirtyviä yritetä voittaa takaisin.
 
Nohevia Elisan standilla oli viikonloppuna kun kävin kyselee 200mb rajatonta. "on mulla tää 31e/kk tarjota sulle"... oli kyllä niin unisen näkösiä molemmat myyjät kun markkinoilla ja kaupassa parina päivänä näin...

umpeutuu DNA:n 4g rajaton 18e/kk, niin jos pistäs MOI:lle siirtoa ja kokeilis kalastella jonkun 16-18e...
 
Elisalta soittivat tänään.

12 eurolla rajatonta, puhelut maksullisia.
Ja olikohan jotain 15 eurolla rajatonta, puhelut ilmaisia.

Perkele ku olin töissä niin ei niin tarkasti jaksanut kuunnella.

Oli kyllä kova eukko selittämään ja sanoi että näitä ei sitten muualta löydä kuin täältä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 976
Viestejä
4 876 699
Jäsenet
78 737
Uusin jäsen
jurgga

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom