Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kuulemma 7.99e liittymiä Elisalla ole ollutkaan, vaikka "internetin ihmeellisessä maailmassa" joku niin sanoisikin.
Tää on just tätä. Ei ole kuulema tarjolla Tarkkoja ollenkaan Moin asiakkaille.
Kahteen eri numeroon soittanut ja toisessa ~20€ Tarkkaa tarjosivat.
Toisen asiakaspalvelijan mukaan netissä puhutaan paskaa, jos joku näitä on saanut.
Moi
Itsellä meni noin 2 viikkoa, tänään Elisalta soitettiin ja tarjottiin tarkkaa 100m 7.99 24kk.
Itselleni noin kuukausi takaperin tarjottiin Moilta vastatarjousta, kun olin Saunalahdelle lähtemässä. Tässä vaiheessa siis olin ollut jonkun 6kk Moilla.Onko Moilta vielä saanut rajatonta tarjousta 9e/kk Elisalle vaihtaneille?
Tarjosko ne Moilta tuota hintaa vuoden vai kahden ajaksi? Elisan tarjoushan on kahdeksi vuodeksi.Itselleni noin kuukausi takaperin tarjottiin Moilta vastatarjousta, kun olin Saunalahdelle lähtemässä. Tässä vaiheessa siis olin ollut jonkun 6kk Moilla.
Saunalahti tarjosi Tarkka 100m liittymää 8€/kk ja tämän otin. Seuraavana päivänä soittivat Moilta, että olis tarjota rajaton 4G liittymä 9€/kk. Jäin sitten Moille, kun heidän tarjoamassa liittymässä on tuplasti nopeampi netti ja Moilla puhelut ovat halvempia muistaakseni.
Kahden vuoden soppari on nyt Moilla.Tarjosko ne Moilta tuota hintaa vuoden vai kahden ajaksi? Elisan tarjoushan on kahdeksi vuodeksi.
En nyt sanoisi että (kaikki) tekevät, vaan jotkut poikkeksellisen lahjakkaat myyjät tekeekin tuollaista tiliä. Eiköhän normi myyjällä ansiot pyöri siellä 2000-3500 luokassa.Ja hyvän tilin tekevätkin, jos keskiansio +6000 €/kk normityöajalla.
Joo, mulle soitti äsken. Enpä siis siirrykkään riskillä Elisalle, vaan pysyn Moilla, mikä meilläpäin parhaiten toimii, 9€/kk, +puh max4€, rajaton 200M netti, 24kk, olen erittäin tyytyväinen, eikä tarvi vähään aikaan sohlata näiden liittymien kanssa.Onko Moilta vielä saanut rajatonta tarjousta 9e/kk Elisalle vaihtaneille?
5 vuotta DNA:lla ja hinta nousi 16,90€ -> 22,90€. No, nyt ollaan Moilla 18€/kk.Edelleen näkyy saavan DNA:lta tiskin alta edullisia liittymiä. Oman liittymän 200M rajaton 14,90€ tarjoushinta loppuu toukokuun alussa. Soittelivat sieltä joku aika sitten ja tarjosivat jatkoa hintaan 18,99€, joka on näihin nykyisiin tarjouksiin verrattuna kilpailukykyinen hinta. Halusin kuitenkin kokeilla, mikä on viimeinen hinta ja tein siirron Elisan latausliittymään.
Tänään soitteli DNA ja tarjosi jatkoa 11,90€ 10M rajattomaan tai 14,90€ 200M rajattomaan. Otin tuon 200M liittymän, tämä on edellisen tapaan vuoden määräaikainen. Nyt alkaa viides vuosi DNA:lla tuolla 14,9€ hinnalla.
Edelleen näkyy saavan DNA:lta tiskin alta edullisia liittymiä. Oman liittymän 200M rajaton 14,90€ tarjoushinta loppuu toukokuun alussa. Soittelivat sieltä joku aika sitten ja tarjosivat jatkoa hintaan 18,99€, joka on näihin nykyisiin tarjouksiin verrattuna kilpailukykyinen hinta. Halusin kuitenkin kokeilla, mikä on viimeinen hinta ja tein siirron Elisan latausliittymään.
Tänään soitteli DNA ja tarjosi jatkoa 11,90€ 10M rajattomaan tai 14,90€ 200M rajattomaan. Otin tuon 200M liittymän, tämä on edellisen tapaan vuoden määräaikainen. Nyt alkaa viides vuosi DNA:lla tuolla 14,9€ hinnalla.
Edelleen näkyy saavan DNA:lta tiskin alta edullisia liittymiä. Oman liittymän 200M rajaton 14,90€ tarjoushinta loppuu toukokuun alussa. Soittelivat sieltä joku aika sitten ja tarjosivat jatkoa hintaan 18,99€, joka on näihin nykyisiin tarjouksiin verrattuna kilpailukykyinen hinta. Halusin kuitenkin kokeilla, mikä on viimeinen hinta ja tein siirron Elisan latausliittymään.
Just soitin Elisalle ja sain tuon 200M rajaton 18.99€/kk kahdeksi vuodeksi ja 50€ lahjakortin, siirto oli menossa Moille.Enään ei saa tuotakaan liittymää 18.99€/kk eli Elisan tarjoukseen 3€/kk, niin saa 300Mbit/s 5G-version. Pitäähän Elisan jollain maksattaa näitä 5G-verkon rakentamisia eli nostetaan hitaamman liittymän hintoja suhteessa enemmän.
Aijaa...
Laittakaa tuosta Elisalle todiste, että on.
Enia niminen pulju liittyy jotenkin tähän kaupusteluun.
![]()
Just soitin Elisalle ja sain tuon 200M rajaton 18.99€/kk kahdeksi vuodeksi ja 50€ lahjakortin, siirto oli menossa Moille.
Kyselin samalla tytölle tuota Tarkka 100M 7.99€/kk liittymää kahdeksi vuodeksi kun nykyinen 8.99€/kk tarjous loppuu loppuvuodesta nii vakuutteli että ei ole olemassa tuollaista tarjousta, on tämä ihmeellistä.![]()
Soita tuonne Elisan myyntinumeroon niin saat parhaat hinnat: 080093866Mutta mulla on numero taas Dna:lla, niin ei ainakaan Elisa tuolla hinnalla myy kuin sinulle eli ottaa salaisen tarjouksen:
![]()
Eikö ne parhaat hinnat ole aina saanut winbackina? Eihän noi netissä kerrotut hinnat kerro mihin hintaan noita oikeasti voi saada, itellä vielä 1,5 vuotta hintaan 16.99€/kkMutta mulla on numero taas Dna:lla, niin ei ainakaan Elisa tuolla hinnalla myy kuin sinulle eli ottaa salaisen tarjouksen:
![]()
Kyselin samalla tytölle tuota Tarkka 100M 7.99€/kk liittymää kahdeksi vuodeksi kun nykyinen 8.99€/kk tarjous loppuu loppuvuodesta nii vakuutteli että ei ole olemassa tuollaista tarjousta, on tämä ihmeellistä.![]()
No katsotaan kun tytön 8.99€ liittymä loppuu, löytyisikö sitten parempia tarjouksia, ainahan voi laittaa siirron Moille.Jaa, minulla kyseinen liittymä lähti juuri tänään kyseisellä hinnalla toimimaan.
Elisalla ei toinen käsi tiedä mitä toinen tekee. Tai sitten vaan ovat kovia valehtelemaan.
No katsotaan kun tytön 8.99€ liittymä loppuu, löytyisikö sitten parempia tarjouksia, ainahan voi laittaa siirron Moille.
Itse sain onneksi haluamani ennen kuin oman liittymän siirto Moille toteutui, oli siis vetämässä ja tänään olisi astunut siirto voimaan.Moille siirto, sitten paukuttavat automaattiviestejä elisalta vaihtamaan järeämpään ja kalliimpaan liittymään siihen saakka, kunnes siirto moille tapahtuu.
Puolen vuoden kuluttua saattavat Enialta soittaa ja tarjota tarkka 7,99.
Näin se meni täällä.
Eikö ne parhaat hinnat ole aina saanut winbackina? Eihän noi netissä kerrotut hinnat kerro mihin hintaan noita oikeasti voi saada, itellä vielä 1,5 vuotta hintaan 16.99€/kk
Elisan myyjä kyseli kauppakeskuksen käytävällä mikä liittymä on käytössä ja vastasin, että Moin 9euron simmi. Toivotteli vain hyvää päivän jatkoa eikä edes yrittänyt tarjota mitään vastaavaa Elisan puolelta. Jatketaan siis Moilla.![]()
Tuo on ilmeisesti tarjolla vain JO Moin asiakkaana oleville, eli ns. kalasteluliittymä. Eli tavallisena liittymänvaihtona tai Winbackina tuota ei saa. Tiedustelin.Soita Enialle että siellä on todistetusti 7,99 tarjolla![]()
Mistä saisi edullisen 4G-mobiililiittymän tietokoneeseen? Nopea sen ei tarvitse olla, eli 50 Mbit/s tai pienempikin riittäisi.
Ajatellaan asiaa myös hieman laajemmin. ”Edullisen” määritelmä vaihtelee käyttäjän mukaan.
Todennäköisesti tässä kyse kannettavasta. Tarvitaanko yhteys satunnaisesti, vai käytetäänkö ns. pöytäkoneena? Variaatioita käyttötarpeista on myös useita.
Helppo ja yksinkertainen ratkaisu on käyttää puhelimen jaettua nettiä, eli ei tarvita lainkaan erillistä liittymää. Jos sen välttämättä haluaa, vaihtoehtoja löytyy kaikilta palveluntarjoajilta. Laitenetti on hitain ja halvin, ja siitä ylöspäin hinnat ja nopeudet nousee, unohtamatta prepaid tai multi liittymiä. Ei muuta kuin valitsemaan![]()
Taitaa halvin liittymä irrota tällä hetkellä Telialta jolta saa tasaisin väliajoin tarjous hintaisena tuota Yhteys mukaan 50M 9€/kk.
Alkaa olemaan niin paljon liittymiä että operaattorista riippumatta ei saa nopeutta ainakaan ruuhka-aikoina isoissa kaupungeissa. Ja moi = dna, itä- ja pohjoissuomessa moi = dna = telia = yhteisverkkoMoi ainakin ihan umpihidas Helsingissä.
Alkaa olemaan niin paljon liittymiä että operaattorista riippumatta ei saa nopeutta ainakaan ruuhka-aikoina isoissa kaupungeissa. Ja moi = dna, itä- ja pohjoissuomessa moi = dna = telia = yhteisverkko
Tuo on ilmeisesti tarjolla vain JO Moin asiakkaana oleville, eli ns. kalasteluliittymä. Eli tavallisena liittymänvaihtona tai Winbackina tuota ei saa. Tiedustelin.
mutta aina on sama vastaus että ei ole olemassa ja että netissä voi lukea mitä vaan yms.
no tämähän nyt ei voi kenellekkään enään tulla yllätyksenä..Jees, suoraan sanottiin Telialta minulle että hinnat ovat asiakas kohtaisia. Käyttöhistoria vaikuttaa hintoihin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.