Laskutetuissa tuotteissa palveluissa, Laskutusliittymissä , sähkölaskut, polttoainelasku, ruokakauppalasku, kodinkonelasku, vuokra ei niissä ole kuitteje myyjältä lähetetty.Miten tämä nyt liittyy tähän aiheeseen?
Minä kirjoitin tuossa postauksessa "Mielestäni tuon nimi Moilla pitäisi tosiaankin olla kuitti, koska maksu on jo lähtenyt. Eli, mailiin tulee kuittaus: "Laskutettu määrä veloitetaan maksukortiltasi." Tämä maili tulee silloin vasta kun lasku on jo veloitettu."
Sama siis koskee myös Elisaa. Ei sieltäkään tule kuin lasku. Jos jotkut ihmiset haluavat kuitin maksustaan niin se ei heistä tee kivikautisia. S-Marketin kassalla kysyvät: ------ Täydennä itse lause.
Mielestäni aiheellinen mietintä. Tämä oli vastaukseni tuohon Tommyn postaukseen.
Sinun mielestäsi se että kuittia ei saa on ok. Minun mielestäni sen kuitin tulostaminen ei teknisesti ole yhtään sen vaikeampaa kuin sen laskun. Se onnistuu samalla tavalla.
OT: Oma tilitoimistoni kyllä hyväksyy toki nuo lasku pdf -tiedostot. Onhan siellä vertailtavana maksuliikenne.
Joo. Palataan puolestani aiheeseen.
En antaa/lähettää laskun, jonka sitten asiakas maksaa, joskus pankissa löytyy leima, laskuatomaatti tuosti kuitun, itsepalve päätepalvelussa, myöhemmin netti pankissa, asikas tulosti itse kuitin. Maksuyhteenveto tuli lähinnä silloin jos oli unohtunut jotain maksaa
Ehkä tässä nyt hämmentää se että joku maksunvälittäjä etäkaupassa lähettää mailia, tai joku kauppapaikka jossa ennakko maksu, lähettää mailin kun maksusuoritus onnistunut. Ja nyt hämmentää ette koti pankki lähetekkään mailia kun maksanut jonkin laskun