Sain tosiaan autoa ajaessa tuon 18e/kk tarjouksen Lidlin kortteineen niin sehän alkoi tuntua tässä vaiheessa ihan ok tarjoukselta niin avasin chatin ja kyselin sieltäkin niin ihan hauska keskusteluhan siitä tuli ja saatiin hommaan jatkoa.
Varmaan jostain olisi saanut tingattua halvemmalla mutta itsellä oli siirto käynnissä Moi pottiin ja laskeskelin ettei se ainakaan paljoa halvemmaksi olisi tullut niin nytpähän on taas hetki aikaa tuumailla.
XXX, Telia
Okei eli tuolle rajaton 150M liittymälle (040 xxxxxxx) ois tarjolla 18,99 €/kk 24.11.2023 asti, jonka jälkeen 29,90 €/kk. Ja sitten tuolle rajaton 20M liittymälle (040 xxxxxxx) ois tarjolla 18,99 €/kk 24.11.2023 asti, jonka jälkeen 26,90 €/kk. Miltäs tämmönen kuulostais jatketaanko näillä?
Minä
No tuossa autossa joku justiinsa teiltä tarjosi molempiin 200m rajattomia hintaan 17,99 ja lidlin 30e lahjakortit niin ei tämä nyt siihen verrattuna oikein sytytä
XXX, Telia
Joo hei nyt ku katoin tarkemmin niin on sielä tuo rajaton 200M hintaan 17,99e/kk 24kk ajan molempiin!
Minä
Jos vielä pikkusen siristelet niin näkyykö siellä ne lidlin lahjakortit
XXX, Telia
Hetkonen, mäpä siristelen vähän tuota sivua vielä
XXX, Telia
Joo kyllä sielä näkyy nuo lahjakortit molempiin niin laitetaanko nuo liittymät noihin rajaton 200M hintaan 17,99e/kk 24kk ajan molempiin ja sitte vielä ne lahjakortit siihen päälle?
Minä
Noniin kiinni veti
XXX, Telia
Jes mäpä laitan noi tilaukseen!