Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tuo onnistuu. Voi siis olla puhelinliittymä mobiililaajakaistana.Voinko siis vaihtaa esim. puhelinliittymäni Telialle ja tyrkätä suoraan uuden SIMin reitittimeen? Jos tuo toimii tyydyttävästi, niin voin jättää kokonaan mobiililaajakaistan hankkimatta ja siirtyä käyttämään kahta puhelinliittymää (toinen wifi, toinen puhelin)?
Itse laitoin maanantaina vetämään ja keskiviikkona tuli winback tekstaria. SIihen sitten soittelin ja sieltä napsahti 5.9e/kk 24kk 100M tarkka premium.Kauankos olette joutuneet odottelemaan callback-tekstaria Elisalta? Ajattelin että nyt olisi jo tullut, eikä OmaSivullakaan mitään ollut.
Onko joku koittanut kalastella sitä parasta tarjousta tyyliin soittamalla winback-nroon monta kertaa kunnes sieltä tarjotaan jotain järkevää? Olettaisin ettei siellä samat heppu joka kerta vastaile. (itselleni "järkevä"= 24kk sopimus ja ainakin puolet listahinnasta riippuen liittymistä)
En edes maininnut siitä automaattisesta 9,9 euron tarjouksesta. Päätin jäädä Moille, kun siellä ainakin hinnoittelu on selkeää.Mitä asiakaspalvelija lopulta sinulle antoi, kun kerroit asian?
Jaahas, DNA se edelleen tekee tätä, kuulemma systeemi vika ku valittaa.Olkaahan tarkkoina laskujen kanssa. Tuli juuri DNA:n Singles Day liittymän mukana tulleita irtisanottuja Viaplay ja DNA TV palveluita laskussa maksuun etupainotteisesti ilmaisen 2kk kampanja-ajan yli helmikuulta 2020.
Tuli juuri tekstiviesti Elisalta, vastasin viestiin, että soittavat takaisin. Puhelinliittymä päivittyi tuosta Tarkka 4G 50M 2,90e/kk -> Tarkka premium 5,90e/kk/2v, tarjosi myös sitä 4,90e/kk/1v.Laitettu nyt itsekin noi kohta kaksi vuotta olleet Elisan liittymät (tarkka 4G 2,90e/kk & mobiilidata 4,90e/kk) siirtymään Moi:lle. Olisi kyllä hyvä, jos molempiin saisi tuon tarkka 4G premiumin.
Dataa kulunut puhelimella n. 2-3gb/kk ja modeemissa +100GB ainakin. Täytynee toivoa, että sieltä joku sellainen vastailee puhelimeen, joka ei perusta noista datarajoista jos se vaikuttaa tarjouksen saamiseen.
Muistanko väärin, että tämän kaltainen liittymäkalastelu olisi ollut kiellettyä?
Tuollainen supertarjouslipare kyllä kiinnostaisi etenkin, kun stoppasin Elisan tekstiviestispammin kokonaan. Elisa omistaa Moi-liittymän käsittääkseni niin jotenkin erikoista. Vaihda Elisa Elisaan.
Paitsi parin vuoden päästä supertarjous on ohi. Saapi nähdä onko Moi-liittymä vielä olemassa silloin..
Tuollaista lappua täälläkin toivotaan, niin ei tarviisi alkaa kikkailee turhaan ja kuluttamaan operaattorien aikaa ja luontoa turhan takia. Millähän periaatteella ne noita oikein jakelee taas, tuntuu että tässä pelaa jo "uhkapeliä" ku yrittää saada tarjousta
Mulla on myös saunalahti latausliittymä, jossa 5€ saldo on loppunut. Täytyypä tehdä siihen siirto Moille.Noniin nyt on soitettu, saunalahti latausliittymä -> moille nums -> viestiä että soita -> 5,9e/kk 24kk sitten vähän kikkailua eli nyt tilattu uusiliittymä simmi mihin tehdään numeronsiirto saunalahti -> elisa, koska tuohon latausliittymän simmii tätä ei voinut tehdä joten sim vaihtuu.
Ei pitäisi tulla vaikka ilmeisesti jossain voi liittymän avaus lukeakkin, näkee sitten miten käy.Mulla on myös saunalahti latausliittymä, jossa 5€ saldo on loppunut. Täytyypä tehdä siihen siirto Moille.
Tuliko mitään kuluja, kun sim vaihtuu Saunalahdesta Elisaksi?
Kokeilin sähköpostilla lähestyä Elisaa, että irtoisko sieltä tuollainen supertarjous. Chat oli pois pelistä ja numero 010 alkunen eli maksullinen niin ei.
DNA omistaa Moin.
Chatti on kyllä ihan tyhjä arpa noiden supertarjousten osalta ja en tiedä mihin numeroon olet miettinyt soittavasi, kun tuo tarjouskirjeen mukainen myyntinumero on ilmainen ja alkaa 0800. Aikalailla suoraan voi sanoa muutenkin, että jos olet jo Elisan asiakkaana niin ilman numeronsiirtoa Moille ei noita tarjouksia saa.
Siis Elisan "Tarkka 100M" eli puhelut+viestit erillinen hinta mitänytolikaan 0,06€/kpl/min tms? Vai kyseessä "Huoleton", eli puhelut/txt mukana (ei kai voi olla....)?Eilen laitoin perheen toisenkin liittymän Elisalta Moille ja tänään tuli jo 4,90 e/kk 100M tarjous. Vuoden päästä sitten katselemaan taas uusia. Pitää ilmeisesti vaihtaa juuri siihen 6e/kk liittymään, että tuo tarjous tulee.
Ei kun mulla DNA Moi-liittymä jo muutenkin niin voisi olla pientä saumaa ehkä.
Tarkka premium joo. Puhelut ja viestit erikseen.Siis Elisan "Tarkka 100M" eli puhelut+viestit erillinen hinta mitänytolikaan 0,06€/kpl/min tms? Vai kyseessä "Huoleton", eli puhelut/txt mukana (ei kai voi olla....)?
Tänään on tuo Saunalahden 0800 numero kiinni, mutta lauantaisin pitäisi olla klo 9.00-16.30 auki.Kokeilin sähköpostilla lähestyä Elisaa, että irtoisko sieltä tuollainen supertarjous. Chat oli pois pelistä ja numero 010 alkunen eli maksullinen niin ei.
Tänään on tuo Saunalahden 0800 numero kiinni, mutta lauantaisin pitäisi olla klo 9.00-16.30 auki.
Laitoin eilen siirron Moilta Saunalahti tarkka premium 100M 5,90€/kk liittymään.
Täytyy varmaan kokeilla saisinko myös siirrettyä kaksi lasteni liittymää samalla henkilökohtaisella tarjouskoodilla.
Ei kysynyt. Vaan mietin, että onnistuukohan samalla koodilla kun ne liittymät ovat myös minun nimelläni.Siis ne kysyi sen perään?
Ei kysynyt. Vaan mietin, että onnistuukohan samalla koodilla kun ne liittymät ovat myös minun nimelläni.
Ei kysynyt. Vaan mietin, että onnistuukohan samalla koodilla kun ne liittymät ovat myös minun nimelläni.
öö..siis missä vaiheessa tuota henkilökohtaista koodia on käytetty?
Jotkut myyjät saattavat sitä kysyä mutta eiköhän sen päätarkoitus ole mahdollistaa se tilaamisen tekeminen itsepalveluna nettisivujen kautta.
Olen sutannut punaisella tarjouskoodin piiloon tuosta eilen postin mukana tulleesta läpyskästä.Jaa no pitää kokeilla. "Mikä ihmeen koodi?! Olen nähnyt mainoksen, että pitäisi saada halavalla!"
Olen sutannut punaisella tarjouskoodin piiloon tuosta eilen postin mukana tulleesta läpyskästä.
En tiedä pitäiskö mun itkeä vai nauraa sulle Ei jeesus.Jahas, laittoi myyntitykki Elisalta sitten tuon tarjouksen sitten alkamaan jo 6.12... Ei näin, taidanpa haluta, että se alkaa vasta 31.12, milloin edellinen tarjous loppuu, ja se 24kk tarjousaika lakaa tuolloin, ei nyt. D:
Karmivan huonoa asiakkaan epäpalvelua.
Mulla loppuu vasta helmikuun lopussa ja maaliskuussa tarjous. Mutta samapa tuo koska se uusi sopimus alkaa.En tiedä pitäiskö mun itkeä vai nauraa sulle Ei jeesus.
Jahas, laittoi myyntitykki Elisalta sitten tuon tarjouksen sitten alkamaan jo 6.12... Ei näin, taidanpa haluta, että se alkaa vasta 31.12, milloin edellinen tarjous loppuu, ja se 24kk tarjousaika lakaa tuolloin, ei nyt. D:
Karmivan huonoa asiakkaan epäpalvelua.
Ei varmasti muutu määräaikaiseksi mikään liittymä tarjousjakson jälkeen, ellei asiakkaalle soiteta ja hän hyväksy tätä. Jos noin väität, niin sitten pitää jo jotain todisteita tuoda esille, turha kusettaa tollasessa, oon ollut sen verran paljon liittymien kanssa tekemisissä työn puolesta (jokaisen operaattorin). Kyllä munkin Huoleton 4G -liittymän hinta nousee 9,90e/kk --> 29,90e/kk keväällä.Itse olen tyytyväisenä koittanut pitää kiinni tuosta vuodenvaihteesta, kun siihen kerran meni. Silloin aina muistaa shoppaillessa muutenkin lahjoja tms näitä liittymiäkin katsoa, mutta jos se siitä nyt aikaistuu ja menee "normaalihinnoille" niin harmi. Ainakin viimeiset 3 x 24kk jaksoina olen aina saanut juuri näin, että vaihtopäivä pysyy muuttumattomana, joten minulle se on oletus. Eihän nykyinen liittymäsopimus ole mitenkään rauennut, kunnes numeronsiirto menee läpi toiselle operaattorille, eli ainakin se viikko, minkä aikana näitä callback-tarjouksia tulee.
Tuohon 'epäpalvelu' ajatukseen vaikutti paljon muutakin mitä eilen tuli näitä liittymäkeskusteluita käytyä suvunkin kanssa, missä tuli ilmi, että (määräajattoman) liittymän tarjousajanjakson päätyttyä, muuttui default liittymä noihin massiivisiin 2x hintoihin JA määräaikaisena (lol?).
Toden totta näin ei ollutkaan, kun nyt selvitin asiaa hieman. Pahoittelen.Ei varmasti muutu määräaikaiseksi mikään liittymä tarjousjakson jälkeen, ellei asiakkaalle soiteta ja hän hyväksy tätä. Jos noin väität, niin sitten pitää jo jotain todisteita tuoda esille, turha kusettaa tollasessa, oon ollut sen verran paljon liittymien kanssa tekemisissä työn puolesta (jokaisen operaattorin). Kyllä munkin Huoleton 4G -liittymän hinta nousee 9,90e/kk --> 29,90e/kk keväällä.
Ja oli vähän turhan kärkkäästi lähetetty viesti, pahoittelut siitä. Eli tosiaan Saunalahdella (Elisalla) ei mikään puhelinliittymä ole koskaan määräaikainen, Telialla on jotain kamppismääriksiä, esim saat Liigan puoleen hintaan jos otat vuoden määräaikaisen jne. DNAlla sitten enimmäkseen määräaikaisia diilejä.Toden totta näin ei ollutkaan, kun nyt selvitin asiaa hieman. Pahoittelen.
Itselläni on juuri projektina saada helmikuun jälkeen loppuva 2,90 € liittymä 5,90 €:ksi (tai sitä luokkaa).
En kyllä olettanutkaan, että uutta sopimusta välttämättä saisi alkamaan vasta maaliskuusta tms niin että 2,90 € jatkuisi loppuunsa asti. Ei ehkä mahdotontakaan, mutta en missään nimessä oleta että niin tapahtuisi oletuksena, kun kerran itse olen käytännössä sen 2,90-sopimuksen hylännyt etuajassa ja loikannut kilpailijalle.
Uusi winbackinä tehty sopimus astunee oletuksena voimaan heti.