Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin kanssa mutta sitten kysyin Telian aspasta ja sain saman tarjouksen. Tuli 4G modeemiin eli päivittivät vain liittymätyypin. Ei ollut ainakaan speedtestillä sen nopeampi kuin entinen 100M, mutta 3e halvempiPiti toi Elisan 200M liittymä ottaa nettikäyttöön testiin. Hinta sama kuin nykyisessä Telian 100M liittymässä, mutta pitää kokeilla kumpiko toimii paremmin ja peruu sitten toisen.
Elisalta tupsahti tällainen tekstiviesti koskien tuota 2,90€/kk Tarkka 4G (50M) liittymää: "Hei! Puheliittymiesi etuhinta on päättymässä, mutta kiitoksena asiakkuudestasi jatkamme liittymien kuukausimaksua etuhintaan 5,90 e/kk (norm. 24,90 e/kk) 12 kk ajan. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jatkamme etua automaattisesti nykyisen edun päätyttyä. Terveisin Elisa" Eipähän tarvitse näköjään nytkään lähteä metsästämään uutta liittymää. Olin jo ajatellut, että voisi ottaa sen 6€/kk Moin tämän päätteeksi mutta kerran saa samaan hintaan rajattoman niin pysytään sitten Elisalla. Olisi kyllä varmaan ollut melkoinen asiakaskato tiedossa, jos olisivat oikeasti nostaneet hinnan tuohon 24,90€/kk.
No hyvä. Muistatko koska sinulla on tuo 2.90€/KK maksava päättymässä? Minulla on niitä 3, päättymässä 29.2.2020, eikä vielä ole SMSiä tullut
Viestiä tuli myös mulle, mutta mulle hinta oli 12,90e/kk (3 liittymää), eli yhdelle hintaa 4,3e/kk
Olen melkoisen varma että alle kuuden euron tarjouksia saavat ne joiden käyttö ei ylitä moin 6 euron liittymän rajoja. Ne jotka oikeasti käyttävät siten että eivät pärjää moin kuudella eurolla saavat jotain muuta.Omassa tekstarissa puhuttiin yksikkömuodossa eli "puheliittymäsi etuhinta on päättymässä", ja hintaa jatkossa 12,90 euroa/kk. Aika törkeetä meininkiä että osalle tarjotaan alle kuuden euron.
Olisko se marraskuun yllätyslahja?Tuli laitettua telian liittymä vaihtoon tuonne Elisalle, en viitsi kuunnella edes Telian winbäckiä kun eiköhän sieltä tarjota tuota samaa sinkkupäiväntarjousta ja kun Telian nopeudet on meidän alueelle heikot.
Elisa kuitenkin jotain lähettänyt Matkahuollolla vaikka sim-kortin tyypiksi otin eSIM:n. Onko joku tilannut tuota liittymää, niin mitä tuolta matkahuollolta oikein tulee? tukku liittymäpapereita?
Olen melkoisen varma että alle kuuden euron tarjouksia saavat ne joiden käyttö ei ylitä moin 6 euron liittymän rajoja. Ne jotka oikeasti käyttävät siten että eivät pärjää moin kuudella eurolla saavat jotain muuta.
Tällä tavalla ASPA tarinoi ja tarkasti winbackiä tarjotessaan MOI-karkulaiselle. Eli ne joilla datakäyttö on muuta kuin alle 4Gt eivät saa pientä tarjousta.
Jos winback mielessä vaihtaa liittymän moille, täytyykö simkortin toimitusmaksu joka tapauksessa maksaa? Ja miten muuten tällaisissa tilanteissa mahdolliset maksujen palautukset ovat toimineet? Ehdoissa myös lukee, että aloituspaketti täytyy palauttaa takaisin, täytyykö se tehdä omalla kustannuksella?
Voihan tässäkin perää olla, mutta mulla tosiaan 3 liittymää, ja vain yhdessä tuo 4gt ylittyy. Elisallekkin jo soitin itkuvirttä, mutta asia jäi silleen, kun vaimo ei ollut paikalla, niin ei saanut tarkistettua tämän liittymätietoja.Olen melkoisen varma että alle kuuden euron tarjouksia saavat ne joiden käyttö ei ylitä moin 6 euron liittymän rajoja. Ne jotka oikeasti käyttävät siten että eivät pärjää moin kuudella eurolla saavat jotain muuta.
Tällä tavalla ASPA tarinoi ja tarkasti winbackiä tarjotessaan MOI-karkulaiselle. Eli ne joilla datakäyttö on muuta kuin alle 4Gt eivät saa pientä tarjousta.
Miten noi modeemin 4g liittymien txt viestit voi tarkistaa? Laittamall simmin puhelimeen?^ hyvä tietää. Pitääpä tarkastaa modeemista tekstiviestit.
Rouvalla joku elisan 10 eur/kk huoleton 4G, menossa umpeen lähiaikoina. Oli saanut tekstarilla uuden tarjouksen, 14.90 eur/kk, 100 meganen yhteys, sis data, puhe, tekstarit. Suosittelin tarttumaan.
Miten noi modeemin 4g liittymien txt viestit voi tarkistaa? Laittamall simmin puhelimeen?
Miten noi modeemin 4g liittymien txt viestit voi tarkistaa? Laittamall simmin puhelimeen?
mulla on huawei B525, sielä on ihan SMS valikko.
Oho en ole tiennytkään että siellä nämä txt viestit näkyy. Pitää selata valikoita tarkemmin. Itsellä on Asuksen modeemi.Menemällä modeemin hallintaan nettiselaimella. Jos ei kuulosta tutulta, etsi ohjeet modeemin käyttöoppaasta.
Olen melkoisen varma että alle kuuden euron tarjouksia saavat ne joiden käyttö ei ylitä moin 6 euron liittymän rajoja. Ne jotka oikeasti käyttävät siten että eivät pärjää moin kuudella eurolla saavat jotain muuta.
Oho en ole tiennytkään että siellä nämä txt viestit näkyy. Pitää selata valikoita tarkemmin. Itsellä on Asuksen modeemi.
Voit kunhan perut ensin Moi siirron. Helpoiten peruminen onnistuu kun ilmoitat asiasta Elisalle (koska Moin asiakaspalvelu)Mites menee kun Elisalta vaihdoin Moille mutta löysinkin paremman tarjouksen Telialta. Moin simmiä ei ole vielä tullut. Voinko tilata silti tuon Telian tarjouksen?
Eikös Telian liittymät toimi Pohjoismaissa kotimaan rajoilla myös datamäärän suhteen.Mitkähän olisi hyviä(nopeus on tärkeintä, eikä mielellään mitään rajoituksia latausmäärään) ruotsalaisissa verkoissa toimivia 20-40€/kk liittymiä?
Puheluiden hinnoilla ei tässä tapauksessa olisi mitään väliä.
Kotimaa, pohjola, baltia.Eikös Telian liittymät toimi Pohjoismaissa kotimaan rajoilla myös datamäärän suhteen.
Onko kokemusta toimiiko tuo Telian Multi-sim myös ihan erillisenä numerona?
Onko kokemusta toimiiko tuo Telian Multi-sim myös ihan erillisenä numerona?
Vaihdoin tuohon. Elisan myyjä ei pystynyt tekemään ollenkaan winback-tarjousta tuolle, koska Elisalla ei ole mitään vastaavaa tarjottavaa.Telialta irtoaa muuten taas sitä 250min/txt + 20M rajaton 4G 10GB EU-datalla 14,90€/kk hintaan.
Vaihdoin tuohon. Elisan myyjä ei pystynyt tekemään ollenkaan winback-tarjousta tuolle, koska Elisalla ei ole mitään vastaavaa tarjottavaa.
Jatkuu tuohon 5,90€/kk hintaan, muuten parametrit samat? Ei huono, toivottavasti tulee samanlaista viestiä.Faijalla on Elisan 2,90€/kk ja tuli viesti että jatkuu 5,90€/kk. Dataa kuluu alle 4gt ja oli ennen Elisaa Moin asiakas. Molemmat liittymät menossa vanhaksi tammikuun lopulla.
Ei antanut elisa liittymiä 5,9e hintaan, eli moin liittymät tilaukseen. Pitikö toi moi aktivoida, ennenkuin mahdollista winbackkia alkaa tippumaan?Ny kun tarkastelen tuota tekstaria uudelleen, niin kyllä se varmaan niin on, että mun ja tenavien liittymät jatkuu hintaan 12,90ekk ja vaimon liittymä 5,9/kk. Mjoo, ei tuu kauppoja, sama hinta kaikille tai firma vaihtuu.
KylläEi antanut elisa liittymiä 5,9e hintaan, eli moin liittymät tilaukseen. Pitikö toi moi aktivoida, ennenkuin mahdollista winbackkia alkaa tippumaan?
Ei kyllä ole tarvinnut aktivoida, vaan varmistaa että siirto on menossa oikeasti (jolloin tieto vanhalle operaattorille siirrosta tulee ja sitten ehkä tarjoavat winbackia), eikä unohtanut jotain tietoja tilauksessa ja siirto jumissa, kuten toisinaan on käynyt joillakin.
Aiankin aikaisemmin piti käydä siellä omilla Moi sivuilla vahvistamassa se siirto vielä tilauksen jälkeen (tätä kait kutsuttu tuoksi aktivoinniksi). Osalla taas on mennyt muitta mutkitta läpi.Ei kyllä ole tarvinnut aktivoida, vaan varmistaa että siirto on menossa oikeasti (jolloin tieto vanhalle operaattorille siirrosta tulee ja sitten ehkä tarjoavat winbackia), eikä unohtanut jotain tietoja tilauksessa ja siirto jumissa, kuten toisinaan on käynyt joillakin.
Ellei sitten ole muuttunut viimeaikoina...