Ja itsellä kun on Nokian 7 plussa ja telian liittymillä ollu ongelmia näitten kanssa.
Mitäs ongelmia tuolla yhdistelmällä on ollut?
Itselläni on ollut kaksi Telian korttia 7 plussassa reilu puolitoista vuotta ongelmitta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja itsellä kun on Nokian 7 plussa ja telian liittymillä ollu ongelmia näitten kanssa.
"DNA Äly 21M -liittymäsi vaihtuu DNA Jämpti 4G -liittymäksi 10.12.2019"
Hyvä asiakkaamme,
Yhtenäistämme liittymävalikoimaamme ja lopetamme samalla vanhoja 3G-liittymiä mobiiliverkon toiminnan tehostamiseksi. Muutoksen myötä DNA Äly 21M -liittymäsi vaihtuu 10.12.2019 alkaen DNA Jämpti 4G -liittymäksi.
Uusi liittymäsi voi hyödyntää 3G-verkon lisäksi myös DNA:n nopeaa 4G-verkkoa. Liittymäsi maksiminopeus (21 Mbit/s) pysyy samana, mutta 4G-verkossa saat keskimäärin huomattavasti nopeammat yhteydet. Lisäksi saat 6 Gt/kk EU-datapaketin, jonka osalta tiedonsiirto EU-alueella on maksutonta.
DNA Jämpti 4G -liittymän kuukausimaksu on 18,90 €/kk. Saat sen ensimmäiset 12 kk edulliseen kampanjahintaan 17,90 €/kk toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Nykyisen DNA Äly 21M -liittymäsi kuukausimaksu on 13,90 €/kk. Kotimaan normaalihintaiset puhelut maksavat 0,07 €/minuutti ja tekstiviestit 0,07 €/kpl.
jopas menee ehdot huonommaksi ja tulee datarajoitus entisen rajattoman sijaan sekä korkeampi hinta, pitää alkaa katsomaan uutta liittymää näköjään.
Mitenköhän tuo sim-kortin toimitus liittymänvaihdossa toimii näin postilakon aikaan?
Mitenköhän tuo sim-kortin toimitus liittymänvaihdossa toimii näin postilakon aikaan?
Telia tarjoili samaa nyt käytössä olevaa 200mbit rajatonta + rajattomat puhelut ja viestit 18,90e/kk (nyt maksaa 19,90e/kk).
Saankohan minä, kun mulle tarjoavat 14,90 eurolla samaa liittymää tuolta tarjoussivulta.Jos haluaa, niin tuon liittymätarjouksen kun käy nappaamassa Gigantin, saa 25e lahjakortin kylkeen (kun osaa pyytää).
Osaako kukaan sanoa, kuinka tuo Telian tämän päivän 200Mbit:n (18,90e/kk) tarjouspuhelinliittymä toimisi/toimii 4G-reitittimessä?
Et, ainoastaan tuon 18,90e/kk liittymän ottajalle tuo.Saankohan minä, kun mulle tarjoavat 14,90 eurolla samaa liittymää tuolta tarjoussivulta.
Telialla ei eroa edes mitenkään, eli Telian moblaa voi käyttää myös puhelinliittymänä.Pitäisi toimia ihan normaalisti. Ei noissa puhelinliittymissä ja mobiililaajakaistoissa mitään sen kummempaa eroa ole, yleensä aika keinotekoinen jako.
Oliko tuohon 14.90 linkkiä? Vai henkilökohtainen?Saankohan minä, kun mulle tarjoavat 14,90 eurolla samaa liittymää tuolta tarjoussivulta.
Henkilökohtainen kun mulla on tuo 2017 vuoden 11.11 liittymä joka on nyt noussut 15.90€ hintaan. En ajatellut tuohon kuitenkaan vaihtaa ainakaan ilman lahjakorttia koska vanhaan liittymään sisältyy 600 puhetta ja viestejä eikä tuohon ollenkaanOliko tuohon 14.90 linkkiä? Vai henkilökohtainen?
ei, kyse on mobiililaajakaistaliittymästä jossa on vain kiinteä dataOnko muilla tuo 14.90€ liittymä rajaton myös puhe/txt osalta?
Osaako kukaan sanoa, kuinka tuo Telian tämän päivän 200Mbit:n (18,90e/kk) tarjouspuhelinliittymä toimisi/toimii 4G-reitittimessä?
ei, kyse on mobiililaajakaistaliittymästä jossa on vain kiinteä data
Minulle ei edes tarjottu tuota, vaan Rajaton 100M 19,90e hintaan. Telia ei halua ilmeisesti pitää vanhoja asiakkaitaan.Neuvottelemalla chatissa sai tuon rajattoman 200m vanha asiakas 19.90 hintaan..
Ja linkin kautta tulee "yhteys mukaan keskittäjälle" 14,9€..
Löytyy myös täältäDNA tarjoaa tekstiviestillä Jämpti 4g määräaikaista liittymää 14,90€/kk
Onpas onnetonta. Vaimolla on nyt tuo Moin 6e/kk, mutta odotin tänään saavani 15-17 euroon rajattoman liittymän joltain operaattorilta, niin ei tarvitsisi noita puheluita miettiä. Data ei ole ongelma, kun wifi on joka paikassa lähes käytössä. Ei tuo Telian liittymä kyllä kovin ihmeellinen ole, mutta tietysti jos lähtisi sillä ja sitten soittoa esim. DNA:lle...
Singlesday tarjousketjussa:Neuvottelemalla chatissa sai tuon rajattoman 200m vanha asiakas 19.90 hintaan..
iihoo sanoi:Chatin kautta sai tarjouksen hyödynnettyä myös nykyisenä Telian asiakkaana.
Laski 200m rajattoman hinta 22,90€ -> 18,90€
Päivittää liittymän uuteen tarjoamaan niin puhelut/viestit on max +8€/kk?
Eipä kyllä tarjoa tuollaista Telian liittymälleVain tänään! Vaihda Elisalle - saat rajattoman puheliittymän 200 M netillä 18,90 €/kk 24 kk ajan ja 30 € S-lahjakortin. Etusi yli 400 €! Ei määräaikaa. Saat liittymästä S-ryhmän Bonusta! Tilaa klo 24 mennessä elisa.fi/huoleton1 T.Elisa
Tämmöinen tuli elisalta, telialla liittymä
Eipä kyllä tarjoa tuollaista Telian liittymälle
Vain tänään! Vaihda Elisalle - saat rajattoman puheliittymän 200 M netillä 18,90 €/kk 24 kk ajan ja 30 € S-lahjakortin. Etusi yli 400 €! Ei määräaikaa. Saat liittymästä S-ryhmän Bonusta! Tilaa klo 24 mennessä elisa.fi/huoleton1 T.Elisa
Tämmöinen tuli elisalta, telialla liittymä
blokkeri tms käytössä. Itsellä onnistui vasta incognito ikkunalla (chrome)Tekeekö muilla tuo sivu niin, että numeron syöttämisen jälkeen latauskuva vain pyörii ruudulla ja lukee "Ole hyvä ja odota hetki"? Kokeilin eri selainta ja parikin eri Telian numeroa enkä pääse millään eteenpäin.
Niinpäs näytti, vaikka aluksi kokeilin ottaa ublockin pois päältä niin silti se näytti jotain blokkaavan. Tänne tosiaan sivu tarjosi 19,90€/kk huoletonta 12kk kestolla eli ei ihan sitä mitä muille.blokkeri tms käytössä. Itsellä onnistui vasta incognito ikkunalla (chrome)
Tänne tosiaan sivu tarjosi 19,90€/kk huoletonta 12kk kestolla eli ei ihan sitä mitä muille.