Se on ihan se ja sama, onko se siirto tapahtumassa Elisalta Moille vai soitatko Moin asiakkaana Elisalle. Riittää, että liittymä on Moilla tai siirtymässä Elisalta Moille niin kyllä ne noita kovempia tarjouksia sieltä on tarjonneet. Johan tuosta on selitetty varmaan viimeiset 30 sivua. Eikä nuo soitot nyt hirveetä tinkaamista ole vaatineet, kun sanoo myyjälle suoraan mitä haluaa ja toteaa ettei muuten tule kauppoja. Saat tuon homman kuulostamaan paljon työläämmältä ja vaikeammalta kuin mitä se todellisuudessa on. Edelleen se on noin vartin homma, jolla säästää helposti jopa satkun tai ylikin vuodessa. Enpä toistaiseksi ole keksinyt helpompaa ja nopeampaa tapaa säästää välttämättömässä palvelussa vastaavia summia rahaa, kuin puhelinliittymän kilpailutuksen avulla. Ei se nyt toki sinänsä minua haittaa vaikka et kilpailuttaisikaan. Listahintoja maksavathan ne nuo minun kilpailuttamalla saamani tarjoukset kustantaa..
Itselläni on nyt Moi kilpailutuksen ansiosta se 2,90€/kk Tarkka 4G 24kk sopparilla. Sitä ennen on ollut tyypillisesti n. 15€ maksava (kilpailutettu) puhelinliittymä. 2v ajalta siis noihin 15€ tarjouksiin verrattuna 300€ säästöä. Niihin 20-25€ normihintaisiin verrattuna vielä enemmän. Ja tuossa meni suunnilleen tosiaan se 5min, kun tilasi numeronsiirron Elisalta Moille ja sitten se n. 10min, kun soitti itse sinne Elisalle ja pyysi tuon 2,90€/kk tarjouksen. Puhelinlaskut olleet siis sen n. 3€/kk alkuvuodesta saakka, kun en oikeastaan soittele perinteisiä puheluita tai tekstaa. Mobiilidataa sen sijaan kuluu se yli 20GB/kk.